למי שקשה לו לקרוא וחושב שהסיפור ארוך מידי, תגיבו אני יכולה לקצר את הפרקים, ואני אמורה לסיים את העונה בפרק 30 בערך.....

עיר עתידית – פרק 19

16/10/2011 597 צפיות 2 תגובות
למי שקשה לו לקרוא וחושב שהסיפור ארוך מידי, תגיבו אני יכולה לקצר את הפרקים, ואני אמורה לסיים את העונה בפרק 30 בערך.....

השעון המעורר צילצל ב-1:30 לפנות בוקר, יהלי ואני קמנו ביחד. "אנחנו צריכים להיות בכיתה A8 ב-2:02"
אמר לי יהלי, התארגנו מהר, אכלנו, ארזנו דברים אחרונים והתחלנו ללכת לבניין בית הספר. בדרך פגשנו את אדיסון, מרב התרגשות היא לא הפסיקה לדבר: "מעניין איך השמש נראית, פעם למדנו על השמש אבל אף פעם לא ראינו אותה, אחותי הגדולה כל הזמן משוויצה שהיא ראתה את השמש, עכשיו היא תתפלץ כשתשמע שאני הייתי עליה" . "אני ראיתי את השמש כל הזמן בלונדון" אמרתי, את האמת זה היה נכון חלקית, בלונדון לא היו הרבה ימי שמש… "באמת?!" אדיסון ויהלי שאלו אותי פה אחד. "כן, בערך" עניתי "איך לא ראיתם אף פעם את השמש?" שאלתי במטרה להעביר נושא. "הקרינה של השמש חזקה מידי ולכן המושבות חלל נמצאות בתוך גגות גדולים, אסור לאף אחד לצאת החוצה אלא אם כן קיבל אישור מיוחד וציוד שיעזור לו להתגונן מפני הקרינה" אמר יהלי. כשהגענו לכיתה אמה הייתה שם: "ההורים המאמצים שלי מזמינים אותך לגור איתנו בבית, יש לי עוד שני אחים חורגים גדולים בן ובת, הם ממש נחמדים וכיפיים, אתה רוצה לעבור אלינו? גם הפנימייה עולה הרבה". "זה בסדר, תגידי להם שבינתיים בית הספר מממן לי את הפנימייה עד שיהייה לי מספיק כסף לשלם, אני ילד די בעייתי וכיף לי בפנימייה פה, אז תגידי להם תודה אבל לא תודה" השבתי לאמה. אחרי שתי דקות מאז שהגענו לכיתה טום הגיע ב-2:02 בדיוק, הוא אמר: "בוקר טוב לכולם, עוד רבע שעה המעבורת יוצאת, אנחנו נעלה אתכם למעבורת ונעביר לכם הדרכה קלה. המפעיל שלכם לוק, יסביר לכם כמה כללים קטנים ואז תצאו לדרך, זה ברור?" כולם מילמלו: "כן…" בשקט. קראל הגיע במכונית מעופפת גדולה שנראתה כמו לימוזינה מעופפת, הוא היה איש צעיר עם פנים עליזות ומחייכות, שיער בלונדיני פרוע ועיניים כחולות בהירות. עלינו על הגג בקומה ה- 13 שם ראינו משהו שנראה כמו טיל ענקי, לוק לחץ על כפתור בשלט רחוק ומסילה ארוכה נפתחה לפנינו עלינו עליה והיא הסיעה אותנו לפנים המעבורת. "ביי, בהצלחה….!" צעק לנו טום בזמן שהתחלנו להתרחק ממנו לאט לאט. "ביי!" כולנו צעקנו לו הכי חזק שיש כאילו הוא לא שומע אותנו ממרחק שכזה.מפוחדים ורוצים לעבור את הכל בשלום נכנסו למעבורת. "דבר ראשון – המשימה לא תיקח יותר משבוע, לאחר שבוע אם לא תחזרו ישלחו אליכם צוות הצלה, זה ברור?" אמר לנו לוק ואפילו בלי לחקות לתשובה אמר והמשיך: "יופי, יש פה כמה כלים לשעת חירום, טייס אוטומטי, וידאו צ'אט שמחובר למשרד המנהל, אספקה של חמצן בבועות אוויר וכאלה… לפי הנבואה הכל אמור להתקיים לא בעזרת ציוד ומכשירים מיוחדים אלא בעזרת הכוחות שלכם, אז אל תנסו להגן על עצמכם מפני השמש אוקיי? יופי! עכשיו השעה 2:10 עוד 7 דקות המעבורת יוצאת אוטומטי, אני יורד עכשיו בכל בעיה או תקלה תפעילו את הוידאו צ'אט ברור?" "כן!" אמרנו. "יופי, אז בהצלחה" לוק אמר לנו וירד מן המעבורת. ישבנו וחגרנו חגורות במעבורת, בשעה 2:16 ו50 שניות נשמע קול של אישה הבוקע מלוח המתגים. "בעוד 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2……..


תגובות (2)

תמשיכיייייייייייייי ולא לקצר, ככל שיש יותר פרקים זה יותר טוב ..:)

16/10/2011 06:48

אויי, תודה את ממש נחמדה…….

16/10/2011 08:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך