הפרק הזה מוקדש שוב: לירדן, לאור , לתומר, סופי, יובל, דנה, נופר, Galileostu ולכל שאר הקוראים.
מקווה מאוד מאוד שאהבתם. ממני סתיו..........

עיר עתידית – פרק 2 – עונה 2 – אדיסון נחטפת!

22/10/2011 611 צפיות 4 תגובות
הפרק הזה מוקדש שוב: לירדן, לאור , לתומר, סופי, יובל, דנה, נופר, Galileostu ולכל שאר הקוראים.
מקווה מאוד מאוד שאהבתם. ממני סתיו..........

עיר עתידית – פרק 2 – עונה 2 – אדיסון נחטפת:
"שני משולשים עם אקסטרה רוטב סילמוניה (שכחתי לומר שלצמח שאמה המציאה גם יש רוטב פיצה) וגרגירי דבלס (זרעים של עוד צמח שאמה המציאה)" אדיסון אמרה לי. לחצתי על הכפתורים במכונה: 'רוטב סילמוניה' 'גרגירי דבלס'. שני המשולשים עברו במכונה. "מוכן" אמרתי, אדיסון באה ולקחה את המשולשים. רגע לפני זה היא חייכה אליי, ברגע הזה העיניים שלה היו כל כך יפות, רק אז נזכרתי כמה היא חשובה לי. ורגע אחרי זה, נשמעה אזעקה חזקה במסעדה הקטנה, הקירות הצבועים בכתום התנפצו, המחשבים ליד השולחנות קרסו, השולחנות והכיסאות המעופפים הצבועים בצהוב ואדום נפלו ברגע על הרפצה, שרר חושך מוחלט בחנות וכך גם נראה בכל הקניון, נשמעה צרחה מקפיאת אוזניים כבר ידעתי של מי הצרחה הזאת אבל משום מה לא עשיתי כלום, כנראה מרב ההלם. אחרי 15 שניות שבהן צרחתי את שמה של אדיסון מעבר לקולות הצעקה והאימה, ולא שמעתי כלום, האורות חזרו, המסעדה הקטנה נראתה הרוסה לגמרי, כל המחשבים היו שבורים, הקירות מנופצים, השולחנות והכיסאות מפורקים לחתיכות ורק משהו אחד היה חסר לי כבר אז וידעתי מה… אדיסון! איפה היא? מה קרה לה? יצאתי מהמסעדה וצרחתי את שמה בכל הקניון גם בקומה השנייה, אחר כך בכל המקומות בפנימייה גם בכל החדרים עברתי וחיפשתי אותה, בבית הספר עליתי לכל הקומות צרחתי את שמה בכל מקום, בדרך פגשתי את יהלי ואמה, הם עצרו אותי: "מה קרה?!" הם שאלו אותי, חצי בוכה חצי מתנשף עניתי: "אני, אני לא מוצא את אדיסון! מישהו פלש לחנות וחטף אותה..". "מה?!" שאלו יהלי ואמה, לא מאמינים. "כן, היה חושך, שמעתי אותה צורחת,ואז לא מצאתי אותה…" עניתי להם. רצנו לטום: "טום! טום! חטפו את אדיסון" טום לא נראה מופתע… "ידעתי שמשהו כזה יקרה.." מה?!" שאלתי, אם טום ידע שיחטפו את אדיסון למה הוא מנע את זה איכשהוא?. טום כנראה שם לב לבילבול שלי ואמר: "לא ידעתי בפירוש שיחטפו את אדיסון אבל חששתי שיקרה משהו דומה לזה". "איך ידעת את זה?" יהלי שאל את טום. "בזמן האחרון היו הפגנות, עב"מים רוצים את חזרתו של אורגון לשלטון הם לא מרוצים מראש הממשלה הנוכחי… אורגון שלח מסרים שהוא ישוב, אבל אף אחד לא האמין לו, רק אני חששתי שזה נכון ושהוא יעשה לכם משהו, עכשיו הבנתי…" את האמת לא היה לי חשוב לדעת כל כך איך הוא ידע את זה, היה לי חשוב לדעת איך נחזיר את אדיסון… "מה נעשה?" אמה שאלה, מחשבה דומה עברה בראשינו. איך נציל את אדיסון? "אני לא בטוח, נחכה עד שאורגון ישלח עוד מסר ואז נשלח צוות הצלה". "מה? צוות הצלה אני רוצה להציל אותה היא חברה שלי, צוות הצלה לא יצליח לנצח את אורגון" אמרתי. "ואתם כן?" טום שאל. כבר הייתה לי תשובה בפה, אבל ניחשתי שגם טום ידע אותה ועדיין הוא לא חושב שנצליח לנצח את אורגון… "אז מתי נקבל עוד מסר?" יהלי שאל. "אני לא יודע, לדעתי את המסר הבא אחד מכם יקבל" טום אמר. "אבל איך?" שאלתי ובדיוק באותו רגע ענו לי על התשובה……


תגובות (4)

יפה, טוב, וכתוב נפלא. כמו תמיד!!
תמשיכי מהר בבקשה :)

23/10/2011 08:23

עוד פעם לא שחכת אותי!!!!!!

23/10/2011 15:48

עוד פעם לא שחכת אותי!!!!!!

23/10/2011 15:49

(סליחה יצא לי פעמיים)

23/10/2011 15:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך