עיר עתידית – פרק 2

02/10/2011 722 צפיות 2 תגובות

אוקי, אז כמו שאמרתי הגעתי לאולם ענקי ולבן, היו שם מכוניות מעופפות וכנראה שהייתי בשנת 20,987.
היו עוד כמה דברים מוזרים אבל עדיף לא להיכנס לזה עכשיו. אם אתם חושבים שמה שאמרתי מוזר אז רק תדעו שאני מסכים איתכם לגמרי, אבל זה מממממגגגגנננניייייייבבבבב בטירוף! לא?!
ורק שתדעו החיים בשנת 1993 לא ממש מוצלחים ב"פנימיית החלומות – הפנימייה הכי חלומית בלונדון" אם חלומית הכוונה לדפוקה לגמרי אז כן, היא 'ממש' חלומית. המכונית היחידה שראיתי היא מכונה שלא יכולה לזוז. כשאני רואה פתאום מכוניות מעופפות, כן, זה מלהיב. טוב על מה אני מתעכב. כמוכם רציתי לדעת עוד קצת על העולם שאני הופעתי בו, אז התחלתי ללכת קצת וגיליתי כמה דברים… מכונית אחת ירדה קרוב אליי והדלת שלה נפתחה, הנהג סימן לי להיכנס מהר אז נכנסתי. הוא התחיל לדבר בשפה שלא הכרתי ואז ניסיתי לומר לו שאני לא מבין ת'שפה אז הוא הדליק משהו במכונית שנראה כמו רדיו והתחיל לדבר: "מי אתה?" הוא שאל."קוראים לי רון, איפה אנחנו?" האיש נראה כאילו הוא מתלבט לספר לי ואז הוא דיבר שוב "באזור 1A5" שאלתי אותו "מה זה אזור 1A5?" האיש שוב התלבט ואז ענה לי "זה במדינת C648" שוב, ואני הרגשתי כמו אידיוט שאלתי אותו "מה זה מדינת C648, אנחנו על כדור הארץ בכלל?" האיש נראה מופתע וענה כלא מאמין "כדור הארץ?! כדור הארץ נכחד לפני אלפי שנים אנחנו על הירח שהיה לכדור הארץ!" אני כמעט התעלפתי מהלם "אנחנו על הירח?! יואו……!!!!" האיש כנראה כבר הבין שאני לא מפה אז הוא התחיל בהסבר הטוב "לפני אלפי שנים כדור הארץ נכחד כמה שנים לפני זה העבירו את תושבי כדור הארץ לתחנות חלל, לאחר היכחדות כדור הארץ תושבי כדור הארץ התיישבו על הירח ובנו מושבות חלל" "אנחנו במושבת חלל?!" "כן, המושבת חלל שלנו נקראת אזור 1A5 והאזור נמצא במדינת…" "C648" השלמתי אותו בלי לשים לב.האיש המשיך "בהתחלה מושבות החלל היו מאוד לא מפותחות והרבה אנשים מתו אבל אז התחילו לבנות מושבות יותר ויותר טובות ובמהרה הוקמו מושבות חלל בעלות צרכים שמתאימים לתושבים, כיום אנו חיים במושבת חלל עשירה ומפותחת ביותר כל צרכינו מסופקים, ילדים וסטודנטים מקבלים השכלה טובה, אנשים מוצאים עבודה מתאימה להם וגרים בבית עם משפחות והכל טוב, חוץ מהחלק ה'אחר'" "מה זה החלק האחר?" שאלתי. "החלק האחר זה…"


תגובות (2)

אה. עכשיו הבנתי…. שלא הבנתי כלום!
כדור הארץ נכחד?! אההההההההההההההה.
איזה מגניב לו שהוא על הירח, אבל מה זה הצד האחר?

17/10/2011 05:49

חחחחחחח, דבר ראשון תודה שקראת. דבר שני החלק האחר זה…………
סוד! חחחחחחח, אני אוסיף את זה באחד הפרקים.

17/10/2011 06:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך