אין לי למי להקדיש את הפרק אז אני מקדישה אותו לירדן שכותבת סיפורים ממש יפים (והיא צריכה כבר להמשיך לכתוב אותם!!)
וכמובן לכל מי שקרא את הסיפורים שלי ואהב אותם.

עיר עתידית – פרק 25

18/10/2011 634 צפיות 12 תגובות
אין לי למי להקדיש את הפרק אז אני מקדישה אותו לירדן שכותבת סיפורים ממש יפים (והיא צריכה כבר להמשיך לכתוב אותם!!)
וכמובן לכל מי שקרא את הסיפורים שלי ואהב אותם.

רגע! אני לא מאמין איך שכחתי! האבן, האבן! היא תוכל להציל את אדיסון, באתי לקרוא לאמה שתביא לי את האבן מכיסה, אבל כנראה שהיא גם נזכרה כמוני שיש את האבן. כי היא זרקה אותה אליי. "אבן, אממ… יקרה, תצילי את אדיסון, אנחנו ממש צריכים אותה למשימה. בבקשה תצילי אותה ומתי שיהייה לי שוקולד אני אביא לך.אדיסון התגלגלה במהירות היא הייתה במרחק של מטר וחצי מהתהום, פתאום כל האבנים הפסיקו להתגלגל בבת אחת! פשוט עצרו כאילו ביקשנו מאיזו אבן משהו (טוב באמת ביקשנו מאבן משהו). אדיסון הייתה במרחק חצי מטר מהתהום. פתאום היא הייתה לידי: "מה איך?!" שאלתי אותה. "טוב יש לי את הרושם שאתה ביקשת מהאבן שתציל אותי! ותודה.." אדיסון אמרה. "לא, לא את המפולת אני מבין, אבל איך היית שם ופתאום את פה?" עניתי לה. "זה באמת מוזר, גם אני שמתי לב" אמה אמרה. "רגע" יהלי אמר. "אדיסון את רואה את הסלע הקטן הזה פה? תרוצי אליו" יהלי אמר לאדיסון. לרגע ראיתי את אדיסון וברגע השני היא הייתה ליד הסלע שהיה במרחק של 100 מטר מפה. "אדיסון, זוכרת שאמרת שאת טובה בריצה?" שאלתי אותה. היא הנהנה (כמובן שהיא חזרה שנייה אחרי שהיא רצה אל הסלע).המשכתי: "טוב אז את כנראה, ממש ממש טובה בריצה". היא נראתה מבולבלת: "למה אתה מתכוון?".עכשיו היה תור אמה לדבר: "לא ראית? הגעת בשנייה לסלע!" אדיסון נעלמה, פתאום ראינו אותה במרחק של 500 מטר מאיתנו אחרי שנייה היא הייתה מאחורי והבהילה אותי. כמה שהיא טובה בריצה, זוכרים? אז היא טובה ככה גם בצעקות וצרחות. קפצתי כל כך גבוה.. יהלי, אמה ואדיסון צחקו. "מצחיק מאוד…" אמרתי. "אני מצטערת לא יכולתי להתאפק" אמרה לי אדיסון. בזמן שיהילי עשה לאמה חיקוי שלי קופץ מההבהלה של אדיסון, אני אישית חושב שהחיקוי היה מוגזם מידי אבל לדעתי לאמה זה לא היה מוגזם כי פרצה בצחוק מתגלגל. זה אחד הדברים שהיו דומים בנו לשנינו היה צחוק מתגלגל רק ששלי התאים לבנים ושלה לבנות. "עכשיו צריך לעבור את התהום" יהלי אמר. "חייבים להשתמש באבן, אבל את שלי כבר עשיתי ורון גם, אז נשאר רק ליהלי ולאמה" אדיסון אמרה. יהלי חטף את האבן וביקש: "אבן יקרה, תעבירי אותנו לצד השני של התהום ואני אתן לך שוקולד…" טוב זה היה מהר, הסתכלתי לאחור וראיתי את התהום מאחורינו. עכשיו רק צריך לרדת בירידה עד שנגיע לאמצע השמש. השעון המיוחד של יהלי הראה. עוד 5 קילומטר, 4 קילומטר, 3 קילומטר, 2 קילומטר, קילומטר אחד . והגענו, רק בטוח שזה אמצע השמש?!……………..


תגובות (12)

מוחע ! מעניין מה יקרה עכשיו….
וסתיו אני קוראת אותם!! וממש תודה :)
נ.ב. המשכתי!!

18/10/2011 02:00

ירדן, תמשיכי עוד, כבר קראתי. אם את מדברת עם סהר תגידי לו שידחה את הלמה לאחר כך וימשיך עם משפחה בין כוכבים…
נ.ב – תמשיכייי…………….

18/10/2011 02:19

טובבבבבב. תודה דרך אגב :)
כתבתי עוד פרק של צדדים (פרק 20, את מאמינה?)
אני אדבר עם סהר.

18/10/2011 02:58

יופי, אני אבדוק אם העלו לך את הפרק,
נ.ב – אני רוצה למצוא אותך בפייסבוק , יש לך?

18/10/2011 03:06

יש לי סקייפ, זה עוזר?

18/10/2011 03:09

תבדקי מה רשמתי בפרופיל שלי בסוף…

18/10/2011 03:09

ניסיתי להוריד גם סקייפ אבל לא הצלחתי, אז זה לא עוזר…

18/10/2011 03:10

אוווווווווו, כתבת עליי!!!! תודה רבה רבה :)

18/10/2011 03:12

אין בעד מה.
נ.ב – כתבתי עוד פרק, הוא יעלה היום או מחר…

18/10/2011 03:14

מוחע! תסתכלי על הפרופיל שלי :)

18/10/2011 03:19

תתתתתתתתתתוווווווודדדדדדדדדדדדההההההההה
רררררררררררבבבבבבבבבבבבההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :) :)
נ.ב – כבר ניסית לומר הרבה פעמים סקייפ מהר?

18/10/2011 03:20

תמשיכייייייייייייייייייייי מיייייייייייייייייייייייד……….! הייייייוווווווום לא מחר..!

18/10/2011 07:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך