אני אומרת שאני לא! מקדישה את הפרק הזה לירדן, שאפילו לא טורחת לקרוא ולהגיב לי על הסיפורים.
אז ירדן, תודה רבה באמת!... :( :(
נ.ב- אם תעשי שמאי ומאור יהיו ביחד אני אקדיש לך עוד פרק... :)

עיר עתידית – פרק 26

18/10/2011 532 צפיות תגובה אחת
אני אומרת שאני לא! מקדישה את הפרק הזה לירדן, שאפילו לא טורחת לקרוא ולהגיב לי על הסיפורים.
אז ירדן, תודה רבה באמת!... :( :(
נ.ב- אם תעשי שמאי ומאור יהיו ביחד אני אקדיש לך עוד פרק... :)

אוקי, אם פעם הייתם במרכז השמש אתם תבינו. זה היה נראה כמו כפר נופש על החוף מלא בעב"מים, דומים לאלה שראינו, השקופים האלו. אתם זוכרים? היה שם חוף ים וכיסאות ושולחנות, וכיסא – מיטה כזה (לא זוכרת איך קוראים לזה- הערת המחברת). מלצריות גמדיות בשמלות קיץ הסתובבו בין הכיסאות וחילקו שתייה ומילקשייקים. עב"מים שחו בים, ילדים עב"מים העיפו עפיפונים. היו שם בתי קפה בתוך בקתות עץ קטנות כאלה. בתי מלון, בריכות. בקיצור תדמיינו כפר נופש על החוף רק עם יצורים נמוכים ושקופים. הבנתם בערך את הרעיון? טוב אז זאת תיהייה משימה די קשה לומר לעב"מים שנצטרך לדחוף אותם. "אנחנו צריכים למנוע מהשמש לפגוע בירח, אבל גם שלא תפגע בכוכב אחר" יהלי אמר. "והכל בלי להפריע לעב"מים האלו" אדיסון הוסיפה. עייפים מההליכה הארוכה הזאת ישנו לנוח בערסלים ליד עצי הדקל. שמעתי את יהלי ואדיסון מדברים, הייתי ממש עייף אבל הצלחתי להבין כמה דברים: "אז תגיד לה, כבר…" ואז יהלי אמר: "אבל מה אם רון, הוא לא יסכים וגם את צריכה לומר לו…" אדיסון אמרה: "יש לי רעיון, אנחנו חברים טובים, אז כל אחד ישאל את השני…" "אבל מה אם רון? מי יאמר לו?" "אני אומר לו בסדר?!". מטושטש שאלתי: "מה לומר לי?". "כככלום, אה.. תמשיך לישון, טוב?" אדיסון אמרה. והמשיכה ליהלי: "למה לא אמרתי לי שהוא התעורר?!" "לא ידעתי…"
אחרי שעה קמתי. כל הזמן ראיתי את אדיסון ויהלי מחליפים מבטים…
של: 'עכשיו?' 'לא לא אחר כך'. הייתי ממש מסוקרן. אבל היינו צריכים להמשיך במשימה אז לא הייתי עסוק בזה עכשיו. רגע! מי זה הבן אדם הזה שמתקרב לפה? אבל בני אדם ישרפו על השמש לא? אז איך הוא לא נשרף, רגע זה לא בן אדם הוא מוריד את המסכה! לללאאא!!!!!!!!!!


תגובות (1)

מי זה מה? די אני במתח!!!

18/10/2011 13:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך