כל מי שקורא את הסיפור בבקשה להגיב אם אם זה טוב וגם אם זה רע (אבל אם זה רע אז להגיב בעדינות....)
נ.ב - אני מקדישה את הפרק הזה לירדן...........

עיר עתידית – פרק 27

18/10/2011 595 צפיות 3 תגובות
כל מי שקורא את הסיפור בבקשה להגיב אם אם זה טוב וגם אם זה רע (אבל אם זה רע אז להגיב בעדינות....)
נ.ב - אני מקדישה את הפרק הזה לירדן...........

זה כבר ממש לא הגיוני, למה שעב"ם ירצה להתחפש לפרופסור לינקוי? – (המורה הרשע – הערת המחברת לירדן) רגע, רגע… העב"ם הזה היה כמו העב"מים על הירח . יכול להיות שפרופסור לינקוי היה עב"ם? לפני שהספקתי להרהר בזה, העב"ם הקיש באצבעותיו, וצמחים טורפים, כבלו ומחצו אותנו. "מה? מה אתה עושה? תשחרר אותנו!" צעקה אמה.אדיסון צרחה, זוכרים את 'צרחת המוות'? זה קצת הסיח את דעתו של העב"ם: "לא! אני לא אשחרר אתכם אני רוצה את שלטונו של אורגון". אבל העב"מים לא מדברים יודונית, אז איך הוא יודע?? "שלטונו של אורגון?" יהלי אמר. אורגון היה ראש הממשלה העב"ם על הירח. "אני לא הולך לתת לכמה קרציות למנוע את שלטונו של אורגון" אמר העב"ם. רק אז הבנתי: "אתה פרופסור לינקוי!" העב"ם הביט בי ואני התעלמתי ממנו והמשכתי. "אתה מהממשלה התחזית למורה כדי לגנוב מידע מבית הספר, נכון?" העב"ם הסתכל עלי במבט של תיעוב ואז הוא אמר: "כן זה אני, בסדר, עכשיו נמשיך מהקטע שאני מוחץ אתכם למוות" הרגשתי איך הצמחים מתהדקים חזק יותר ויותר על הצוואר שלי, התחלתי להיחנק. "אז אתה הדלפת, על הנבואה" יהלי אמר בקול חנוק. "כן, כן אני" אמר העב"ם. "אני גם הבאתי את העכביש לאוהל שלכם, הצעצוע הזה לא עמד בחום, אני אתבע את מי שמכר לי אותו לעזאזל". "אתה גם אמרת לעב"מים שיכלאו אותנו, בכפר אבל הם לא הצליחו" אמה אמרה, בהתחלה הייתי מבולבל, אבל בזכות הקשר אחים בינינו (טלפתיה) שמעתי את קולה בראשי 'תזרום איתי'. "כן, ידעתי שזה אתה, אתה גרמת להם לכלוא אותנו, אבל הם לא הצליחו, חשבת שתוכל לסמוך עליהם נכון?" העב"ם היה מבולבל. ואדיסון גם, אבל יהלי כנראה הבין והוא הפעיל את המכשיר המתרגם שלו, שהיה בכיסו. "אני לא סומך על העב"מים האלה" העב"ם צעק. כמה עב"מים שהיו לגמרי מרוכזים בעצמם הסתובבו, הם לא היו לצד אף אחד, אבל הם נראו כועסים על אמונו של פרופסור לינקוי העב"ם המרושע. "כן אתה כן" אמה ואני צעקנו חזק יותר. "לא אני לא, סומך על שום עב"ם שמש שקיים" העב"ם צעק חזק יותר, העב"מים האחרים נראו יותר ויותר כעוסים. "כן אתה כן" אמה ואני צעקנו הכי חזק שיש, הצמחים כבר הקשו עלי לנשום. "לא אני לא סומך על שום עב"ם שמש, הם היצורים הכי טיפשים שקיימים!" העב"ם צרח כמו משוגע, היה קל להרגיז אותו זה בטוח. כל העב"מים שכבר שמעו מספיק אמרו: "בלהבלהבלהבליבלו" הם באמת היו טיפשים אבל העדפתי לא לומר את זה לידם. הם לקחו אננסים והתחילו לפוצץ את העב"ם המסכן. יהלי ניצל את הרגע הזה ודחף את הצמחים, הוא באמת היה חזק, הוא חנק את שאר הצמחים שבגללם כבר הפכתי לסגול. והשתחררנו, התחלנו לברוח ואז ראינו את זה……


תגובות (3)

מוחע!!!!!! ממש יפה, תודה על ההערות.
מעניין מה יקרה עכשיו!

18/10/2011 10:18

תמשיכי פלייייייייייייייייייז!!!!!!!!!!!!!!!!!! (את גם מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי)

18/10/2011 13:28

אני אמשיך ואקרא……
:) :)

19/10/2011 00:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך