פרק הבא זה אחרון!!!!!!!!!!

עיר עתידית – פרק 29 – עונה 2: מקום מבטחים – חלק ה'!

18/12/2011 574 צפיות אין תגובות
פרק הבא זה אחרון!!!!!!!!!!

עיר עתידית – פרק 29 – עונה 2: מקום מבטחים – חלק ה':
הסתובבתי לאחור, טום עמד שם. תפסתי מהר בזרועו, "איפה אדיסון?" שאלתי. טום חייך "איפה אדיסון?!" חזרתי לומר בצעקה. "אני טום האמיתי. ואדיסון פה, אורגון לא חטף אותה באמת" "להמ אתה חושב שאני אאמין לך?" שאלתי אותו. "כי רק אבא שלך יכול לדעת שיש לך כתם לידה על הראש" האמנתי לו, שום אדם חי בעולם לא ידע זאת, חוץ מאבא שלי – מה שגיליתי עכשיו. טום הסביר: "נתתי לאורגון לקחת אשליה, זאת הייתה רק אשליה של אדיסון, אדיסון האמיתית מתחבאת עכשיו". "תיקח אותי אליה" אמרתי. טום הוביל אותנו לחדר אחורי קטן, אדיסון ישבה שם, קוראת ספר. "אדיסון!" צעקתי, רצתי אליה וחיבקתי אותה, לא רציתי לאבד אותה כל כך הרבה פעמים. אדיסון חייכה ואמרה "היי רון, ו…" היא הסתכלה עלי ועל רון. אבל לאחר כמה שניות היא צחקה וחייכה שוב. "רון, אתה תחזור עכשיו לתאריך שלך בעתיד, הזמן מאוד מסובך אבל לפי הדברים אם תחזור עכשיו, שום דבר לא ישתבש". התרכזתי חזק חזק, הר הגעש בתוכי עלה על גדותיו, כדור הכוח התפרץ מליבי, הוא עלה למעלה וירד בחזרה אלי נסעתי לשנת 20,987, הפעם לתאריך שלי.

***************************************

"רון?" אדיסון שאלה. היא ישבה על כיסא קטן בחדר חשוך. "אני פה!" חזרתי. "את, למה את פה?" שאלתי. "אורגון חטף אותנו, חשבתי שתדע". "א-אבל את היית אמורה להינצל" אמרתי "זה היה אמור לשנות הכל…". אדיסון חייכה ואמרה "רון, רק צחקתי איתך, הכל בסדר…" נרגעתי. אז הכל בינתיים בסדר, לא? חשבתי לעצמי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך