פרק אחרון, אני בטח עוד מעט אמשיך אז מקווה שאהבתם.. :) :)

עיר עתידית – פרק 30 – עונה 2: הסוף…!

18/12/2011 550 צפיות 6 תגובות
פרק אחרון, אני בטח עוד מעט אמשיך אז מקווה שאהבתם.. :) :)

עיר עתידית – פרק 30 – עונה 2: הסוף:
אז הצלנו את אדיסון, חזרנו לשגרה, הכל כמו שהיה פעם, טום בסדר, אמה ממשיכה ללמוד באוניברסיטה, יהלי חזק מתמיד, אדיסון רצה עכשיו במהירות האור. אתם יודעים, הכל נורמלי…
הדבר היחיד שנותר לנו לעשות הוא המשימה שלא הושלמה, להורג את אורגון. הפעם בלי משחקים, רק אנחנו מול אורגון, הוא חייב למות. הוא עדיין בורח, כבר הפסיק לשלוח מסרים, הוא יכול להיות בכל מקום עכשיו, אפילו בתקופת האבן. אין לנו שום מושג איך למצוא אותו אבל אנחנו נעשה את זה, ושזה יקרה, הוא ימות…
השעה הייתה 22:00. חזרנו מסרט, אדיסון ואני. היינו עכשיו בחדר שלנו ואני זרקתי גרעיני פופקורן על בלונים. זה היה ערב מושלם, שקט ויפה. עד שמשהו השתבש. השמיים הפכו אדומים, עננים רבים כיסו אותם, צרחות רמות בקעו מהחדרים של הפנימייה. ילדים צעקו והתרוצצו מפינה לפינה. היום הפך מפחיד. אני ידעתי מי זה, זה היה אורגון, הוא בא, בא לתקוף. אני כבר ידעתי, זה לא ישתנה עכשיו. המלחמה התחילה…


תגובות (6)

אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי.!!!!!!!!!!!!!!!!

18/12/2011 09:02

אהבתי מאד ומקווה שתמשיכי לכתוב ממני בקי ♥♥

18/12/2011 09:08

לאא!!!
לא להפסיק!!!!
להמשיך!!!

אני ממש אוהבת את הסיפור הזה!!

18/12/2011 12:01

העונה ה-3 תתרכז במלחמה נגד אורגון שנערכת במושבת החלל,
נדמה לי שזאת תיהיה העונה האחרונה…
אני אמשיך מחר :) :) :) :)

18/12/2011 12:40

יש!! D:

18/12/2011 21:22

היי סיסי שמחתי מאד לקרוא שאת ממשיכה לכתוב יופי פשוט נהדר בהצלחה ♥♥♥

19/12/2011 09:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך