על טבעי הרשמה (:

Sapir1466 05/10/2014 1059 צפיות 15 תגובות

כל האגדות מתעבבות אחד בשני, בספר הזה תוכלו למצוא את שלגיה, סינדרלה, כיפה אדומה ועוד הרבה (;

מי שרוצה להירשם..

דמות:שילגיה, סינדרלה, איזה דמות שאתם בוחרים
איך הם נראים;לבוש מראה והכול
רקע:
אופי: לא חובה
גיל:
נשק: עם איזה נשק אתם הכי מסתדרים טוב
כישרון: מה הכישרון שלכם.
קסמים: למי שבוחר את המלכה הרעה או משהו כזה
אם יש משהו שאתם רוצים להוסיף אין בעיה (:

ניפגש בספר


תגובות (15)

שלגייה
מראה: שיער שחור וחלק, ארוך, עיניה חומות וגדולות אך תחמניות. היא לובשת בדרך כלל חצאיות ארוכות ופשוטות וחולצות מבד.
רקע: ברחה מהארמון בשל כך שאמא מתה ואביה התחתן עם אישה מרושעת שהיא מכשפה- כמו ברגיל, אך שלגייה היא זו שרוצה להרוג את המכשפה. ולא המכשפה אותה.
גיל: 16
נשק: שתי חרבות סיוף גדולות.
כישרון: היא מצליחה להילחם בצורה יוצאת דופן ולא להחמיץ מטרה.

אני אעקוב אחרי הספר

05/10/2014 16:47

הכנסתי (:

05/10/2014 16:53

    כותבים שלגייה לא שילגיה.
    בגלל שקוראים שלה באנגלית סנו ווייט: שלג לבן.
    אז אין יוד, אחרת זה היה סינו וויט

    05/10/2014 16:56
uta uta

הנסיך מקסים – prince chrming (או איך שלא כותבים את זה באנגלית)
מראה: שיער חום קצר, שרירי, לובש גלימה אדומה, ויש לו חרב ארוכה בחגורת האביזרים שלו. הוא הנסיך משלגייה (אם לא הבנת.)
רקע: נסיך הארמון ויורש הכתר מאביו, יוצא למסע ביער ומתאהב עד השמיים בשלגייה. הוא מגלה שרצחו את אביו (ואם אפשר שזה יהיה הזאב מכיפה אדומהץ) ושכול גופו של אביו מלא נשיכות. נשבע לנקום ברוצח.
גיל : 17
נשק: כמו שאמרתי במראה חרב ארוכת להב עם ניצוץ בקצה.
כישרון: לוחם אגדי וכול אויב שנלחם מולו, הוא מנצח.

עוקב :)

05/10/2014 17:05
tayadam1903 .T.

אנה (לשבור את הקרח) – (Anna (frozen
מראה: שיער ג'ינג'י גלי, חיוורת, עיניים כחולות, שפתיים ורדרדות ולחיים סמוקות.
רקע: לאחר המקרה עם אחותה (AKA מה שקרה בסרט), היא יצאה למסע ארוך בשביל לחקור את העולם. הקשר שלה עם כריסטופר (AKA הבן זוג שלה בסרט) התנתק והיא ברחה ונעלמה. מידי פעם יש שמועות על זה שהיא נמצאה עוזרת לדמויות שהסוף שלהן נגמר ברע (המלכות הרעות וכו') לשנות את חייהן לטוב.
גיל: 17
נשק: פגיון. עם הזמן היא למדה להשתמש בפגיון כמו המשך של היד שלה.
כישרון: בזמן המסע שלה, התברר שגם לה יש כוח. אחותה יכולה לשלוט בקרח. היא יכולה לשלוט באש.

(אני יודעת שזה קצת נדוש אבל אני ממש לא מתחברת לנסיכות של דיסני חוץ מאליה, הייתי שמחה אם היית עושה אותה פחות פטי ותמימה ויותר קשוחה ורצינית)

עוקבת :)

05/10/2014 17:19

אני חייבת עוד דמות!

רפונזל, או רפונצל בשם המקורי.
מראה: שיער בלונדיני וקצר, הפתעה! עיניים מרתיעות ומצומצמות.
לובשת שמלות מנופחות.
רקע: היא נולדה עם כוחות קסם, קללה שכזו. היא מסתירה זאת כדי שלא ירדפו אחריה בטענה שהיא מכשפה ומהווה איום חמור על ממלכתה שלה. הקללה היא השיער, היא יכולה להפוך אותו לארוך וקטלני, לקצר ולעשות כל תספורת שהיא רוצה, השיער הוא הנשק שלה, היא יכולה לגרום לו להפוך חד כתער ולדקור אויבים באכזריות.
גיל: 19
נשק: השיער.

הערה על שלגייה,
אחותי קראה ספר- סוג של פאניפיק על זה ואני קראתי אחריה למרות שזה ספר לילדים, מאוד אהבתי את הרעיון. הנסיך הציע לשלגייה נישואים והיא פשוט אמרה שהכירה אותו מהר מדי, או שהיא רק בת שש-עשרה, אז אני אשמח אם תקחי זאת לתשומת ליבך

05/10/2014 17:20

כולכם בספר (:

05/10/2014 17:31

אפשר עוד להירשם?

05/10/2014 17:45

כן בטח (: יש עוד הרבה מקום

05/10/2014 17:46

דמות: אורורה (היפהפייה הנרדמת)
מראה: שיער זהב גלי עד אמצע הגב, עיינים ירוקות נוצצות, לחיים סמוקות, גבוהה ורזה, חזקה יותר ממה שהיא נראת, לובשת בעיקר שמלות גופייה בצבע כתום- אדמדם חיוור, תמיד לובשת מכנסיים מתחת לשמלה בלי שאף אחד יודע.
רקע: נולדה למשפחה ענייה של איכרים, אמה מתה במהלך הלידה ואביה מת כשהייתה בת 3. שלושת הפיות הסנדקיות שלה הביאו אותה לארמון. אורורה גדלה בארמון כביתה התאומה של הבת המקורית של המלכה, וטופחה באהבה רבה מצד המלכה. זה עורר את קנאתה של הבת המקורית של המלכה. בסופו של דבר המלכה הכריזה שאורורה, ולא ביתה המקורית, תירש את הכתר ותהפוך למלכה הבאה. האחות קיללה אותה שבגיל 16, הגיל שבו צפוי שאורורה תתמנה למלכה היא תדקר ממחט ותמות.
הפיות הפכו את הקללה לקללת שינה, ובינתיים מנסים למנוע מאורורה להידקר ממחט.
אופי: נחמדה מאוד, צחקנית, אופטימית, בעלת לב רחב, אוהבת אחרים, דואגת ועוזרת, חכמה מאוד, שנונה, חדת הבחנה.
גיל: 15
נשק: פגיון כסוף שעשוי מדם קנטאור שהתייבש. גם היא עצמה מאוד מסוכנת כי היא יודעת הרבה סגנונות לחימה.
כישרון: להפוך לבלתי נראית בעת הצורך.

05/10/2014 17:52

סורי שזה קצת ארוך…….. ^~^

05/10/2014 17:52

פוקהונטס
מראה: קשה לתאר אותה אבל בדיוק כמו פוקהונאס. שיער גלי ארוך וחום כהה, שזופה, שפתיים עבות וצרות, עיינים קטנות מעט מאולוכסנות חומות. תראי תמונות שלה, היה יפה. היא תלבש בדרך כלל שמלות אינדאניות יפות.
רקע: הבת של הצ'יף אצלם. אין לי ממש כוח לפרט את הרקע של הדמות. אני מאמינה שכולם מכירים את הסרט הזה אז םשוט קחי את העלילה בתור רקע.
נשק: חץ וקשת
כישרון: יכולה להסתדר בכל מקום עם כל הדברים שתמצא גם אם הם מועטים.
אופי: נמרצת, בעלת ביטחון, אמיצה, קשוחה, וכל מה שפוקהונטס
מממ זהו ^^

05/10/2014 18:00

    אה וגיל 18

    05/10/2014 18:02

בל (מהיפה והחיה)
מראה: עור בהיר, שיער חום גלי ומנופח בצורה יפה, עיינים גדולות חומות ירוקות, שפתיים יפות ומשורטטות, לחיים אדומות, רזה. תלבש שמלות קצרות ומנופחות ואת השיער שלה תפזר. היא בחורה יפה.
גיל:19
אופי: היא יפה, סקרנית, אוהבת קריאה, היופי שלה מושך את כל העיינים אבל היא לא מייחסת לזה חשיבות. היא גרה סכפר צרפתי וחולמת על חיים בעיר. היא חכמה, אמיצה, חשדנית וטובת לב.
רקע: גרה בכפר צרפתי, ואת הסיםור עם הטירה והחיה כולם מכירים -מנסה לחסוך במילים בגלל שאין לי סוללה-
נשק: סכינים קטנים. היא טובה בזה.
כישרון: היא ממש חכמה והיא יכולה לחשוב כמעט על כל פיתרון.
מקווה שזה בסדר

05/10/2014 18:11

ההרשמה נסגרה לבינתיים (:

05/10/2014 19:24
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך