CutyCuty
אני יודעת שהפרק יצא ממש קצר, אבל לא היה לי עוד כולכך מה להוסיף וגם אני לא בטוחה אם אני ממשיכה את זה, אני אמשיך גם לפרק השני שיהיה יחסית יותר קצר מזה ורק התגובות שלכם יעזרו לי להחליט אם להמשיך או לא.....
עדיין כולכך לא החלטתי גם אם זה יהיה סיפור אהבה או משהו אחר פשוט המחשבה על המשפטים האלה צצה לי ורשמתי אותם אבל אני לא בדיוק לאיזה נושא לקשור את זה....

עמוק מתחת לפני השטח

CutyCuty 23/06/2011 741 צפיות 6 תגובות
אני יודעת שהפרק יצא ממש קצר, אבל לא היה לי עוד כולכך מה להוסיף וגם אני לא בטוחה אם אני ממשיכה את זה, אני אמשיך גם לפרק השני שיהיה יחסית יותר קצר מזה ורק התגובות שלכם יעזרו לי להחליט אם להמשיך או לא.....
עדיין כולכך לא החלטתי גם אם זה יהיה סיפור אהבה או משהו אחר פשוט המחשבה על המשפטים האלה צצה לי ורשמתי אותם אבל אני לא בדיוק לאיזה נושא לקשור את זה....

כאשר אני לבד, אני בוהה בחלל הריק ועיני, נהפכות לשחורות, ריקות ואבודות.
כולכך עמוקות באבדון, שבקצות האצבעות מורגש הסוף.
אפשר לשאול מה קרה לה? מה קרה שהיא חשבה שאין דרך החוצה?
ואני אגיד לכם:היא הייתה לכודה, לכודה במלכודת של עצמה, כולכך חזקה הייתה המלכודת, שהיא לא הרגישה את הנפילה, החשכה, השקט וכל הקורבנות שגם שם.
החשכה יכולה להיול שונה: לפעמים אני מרגישה את עצמי בין המתים, הם קוראים לי, הם קוראים לי להצטרף, אני לא מסכימה.
עכשיו החשכה משתנה, אני רואה את עצמי, מתה, באי רצון, בעצב, שילווה אותי גם במוות.
אבל אף פעם לא הגעתי לחלק החיובי שבחשכה המתמדת.
החלום, הוא השטן, נכון זה דבר נפלא אך החלום מביא אותנו לדברים הנסתרים, לדברים הנוראיים שבסודתינו.
והנה אני חוזרת ליפול, הנפילה הזאת, הבלתי נפרדת מהמציאות.
ואני נופלת, ונופלת, ונופלת כמו אליס בארץ הפלאות, אך הפעם אני, לא בארץ הפלאות והנפילה לא מסתיימת, וכך גם החלום.
אך שניה לפני שאני פוגעת בשטן עצמו, בכלא התמידי שלו, אני נזכרת, אני בחלום, נמצאת באחד מפחדי התמידיים.
כן אני מפחדת מהמוות, אבל מי לא? לפני שהוא, אותו אחד עונה לי, אני מתעוררת, לרחש הגלים, ההפך הגמור מהשקט ואני מבינה, זה נגמר, זה מת, הוא מת? כן הוא מת ואני חייה.


תגובות (6)

ואוו ! אהבתי ! את כותבת ממש יפה ! סקרנת אותי ! תמשיכיי !

25/06/2011 18:57

חחחח אמאלה ידיכאוונית נכון זה בגלל בלגיה ?

20/07/2011 18:31

פאק איזה דכאוניייית ><
שמעי זה ממש יפה ,אבל למה כל הדיכאון הזה ?

27/08/2011 12:20

סתם ככה ><

27/08/2011 12:24

וואוו יש לך כתיבה מהממת !
אני לא מפחדת מהמוות ומהשטן !
אהבתי ♥

03/04/2012 01:02

את כותבת ממש ממש מדהים ….
אהבתי כול מילה ומילה שכתבת בסיפור
יש לך שפה מאוד עשירה =))
תמשיכי=)))))

03/04/2012 01:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך