Honorable Minister
תודה לכל הקוראים שהיו איתי בסיפור הראשון שלי, "כבוד השר". אני מבטיח להם שסיפור ההמשך, "ערי השלווה" יהיה לא פחות טוב ממנו אם לא יותר.

ערי השלווה (18+) – הקדמה

Honorable Minister 25/11/2014 959 צפיות 2 תגובות
תודה לכל הקוראים שהיו איתי בסיפור הראשון שלי, "כבוד השר". אני מבטיח להם שסיפור ההמשך, "ערי השלווה" יהיה לא פחות טוב ממנו אם לא יותר.

ערי השלווה הינו הסיפור השני, שממשיך את הסיפור שכתבתי כאן לאחרונה, "כבוד השר".

ערי השלווה – הקדמה
מלחמת אחים פורצת בישראל, לאחר שעמקי המחתרות מתחילים להפגין כוח צבאי רב מול הממשלה והצבא. העולם מסקר את "המהפכה" ההיסטורית וחילוקי הדעות של ישראל.
דון הופך משבר נפשי גדול בתוכו אחרי הרצח של אורי. הוא צריך להתמודד עם המוות שלו ועם זאת להתחיל להפנים שהוא נמצא במלחמה, ויש עליו אחראיות גדולה.
האחראיות על כתפיו של דון גדלה יותר אחרי שהצוואה שאורי השאיר נחשפת.
במהלך הסיפור נגלה אולכסיות נוספות בישראל שעוברות קיפוח ומצטרפות למאבק, הסיפור יתמקד בשירור "ערי השלווה" וגיוס הערבים למאבק הגורלי. דון ימצא את עצמו שוב במשבר עם עצמו מבחינה מינית, ככה גם שאר הדמויות בסיפור. יחסים חדשים, דמויות חדשות ורציחות נוספות.

הפרק הראשון של "ערי השלווה" יתפרסם במהלך הסופ"ש הקרוב.


תגובות (2)

לדעתי לא היית צריך לכתוב בהקדמה שאורי מת, כאילו היה צפוי שהוא יחיה ולא ימות.
אבל בכול מקרה זאת ההחלטה שלך , תמשיך !

25/11/2014 16:35

    אני עשיתי חישובים עם עצמי לפני שפרסמתי את תוכן של ההקדמה!
    בכל מקרה מקווה שתמשיכי להיות קוראת שלי גם בסיפור "ערי השלווה" :)

    25/11/2014 19:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך