מומלץ לקרוא את הפרק שלפניו ^^

פאנפיק על הארי פוטר – Who Am I פרק 2

06/08/2013 1104 צפיות 5 תגובות
מומלץ לקרוא את הפרק שלפניו ^^

התחלתי לרוץ, רצתי ורצתי. הרגשתי תשושה מן המאמץ, אבל היה אסור לי להפסיק לרוץ.
אחרי כמה דקות של ריצה, גמלה בלבי ההחלטה להסתתר.
הסתתרתי מאחורי הלוקרים של החטיבה העליונה והתחלתי לבכות, הדמעות זלגו ממני בשטף ולא הצלחתי לעצור אותן. ממש לא רציתי שיראו אותי. בחיים לא בכיתי ככה…
אחרי כמה רגעים השתתקתי. הדמעות נעצרו מעצמם. לאחר כמה רגעים של דממה חשבתי על מה שקרה לי עם ליאן, כלומר, איך דחיפה כזאת חלשה הובילה לתוצאה הרת אסון שכזאת?
כל כך רציתי לברוח, לעוף מהבית ספר הזה. חשבתי על כל המבטים שהתלמידים יתקעו בי, מבטים כל כך צורבים. אני לא אוכל לשאת את זה.
ובצעד נחוש ומעט פזיז החלטתי לעזוב את הבית ספר. לא הזיז לי מה יגידו לי ומה יקרה, העיקר שלא אהיה פה יותר.
בדקתי שאין איש במסדרון וחמקתי מבין הלוקרים למדרגות. ירדתי עד שהגעתי לקומה המוכרת ונכנסתי לכיתה. למזלי, אף אחד לא היה שם. רק השלולית האדומה של ליאן.
חטפתי את תיקי במהירות ורצתי אל החצר. כשאני מביטה לימין ושמאל ולא רואה איש החלטתי לטפס על הגדר.
בצעד נחוש תליתי את התיק על כתפי והתחלתי לטפס. לפתע,שמעתי קול צעדים שנשמעו קרובים וחזקים יותר מרגע לרגע.
הנה,אני עוד מעט גומרת לטפס.
הצעדים נעצרו.
"שרלוט!" קולה של המנהלת נשמע ונפלתי מהגדר אל האדמה. "את באה איתי עכשיו למשרד!"


תגובות (5)

אני לא מאמינה שיש עוד מישהו שאוהב הארי פוטר!!
תמשיכי!!

06/08/2013 14:27

בעז"ה אמשיך בקרוב. אני אחכה שהסיפור יתפרסם יותר ואעלה את הפרק הבא ^^

06/08/2013 14:56

צוחקת?! הארי פוטר בדם!
"זה שהיית יותר טוב בתור עכברוש מבתור בן אדם, בזה- לא הייתי מתגאה, פיטר!" -סיריוס בלאק.
תמשיכייי בבקשההה!!

06/08/2013 14:58

איזה כיף לראות שיש עוד בנות שאוהבות הארי פוטר! בעז"ה אמשיך היום :)

07/08/2013 01:13

:0 תמשיכי

07/08/2013 02:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך