סיפורונת
אז כן, כן .. חזרתי לאתר . משום מה לא כתבתי הרבה מאוד זמן וזה הרג אותי אז הרגשתי שאני פשוט חייבת לכתוב סיפור חדש והפעם - לגמור אותו עד הסוף .
ושוב אני נורא מצטערת על זה שנטשתי ואני מבטיחה שלא אעשה זאת שוב ;)
אלא אם כן יהיה לי ממש עומסים\חופשות\אירועים\אחר .
אבל שום דבר לא יימנע ממני הפעם לכתוב שוב ושוב !

פחד במה – פרק 1

סיפורונת 27/02/2013 786 צפיות 8 תגובות
אז כן, כן .. חזרתי לאתר . משום מה לא כתבתי הרבה מאוד זמן וזה הרג אותי אז הרגשתי שאני פשוט חייבת לכתוב סיפור חדש והפעם - לגמור אותו עד הסוף .
ושוב אני נורא מצטערת על זה שנטשתי ואני מבטיחה שלא אעשה זאת שוב ;)
אלא אם כן יהיה לי ממש עומסים\חופשות\אירועים\אחר .
אבל שום דבר לא יימנע ממני הפעם לכתוב שוב ושוב !

הייתה המולה דיי גדולה ליד לוח המודעות ומהרתי להגיע לשם כדי להבין על מה כל העניין והלחשושים . היה דיי קשה להגיע לשם בגלל שלין וחברותיה עמדו שם ופטפטו – הן בכלל לא הסתכלו על הלוח . לא שלין וחברותיה מקובלות או משהו, הן רק מקבלות יחס טוב . שנאתי את זה, אני בכלל לא מקבלת יחס, אני שקופה ולכן היה כ"כ קשה להידחק בין כולם ולהגיע ללוח האומלל . לבסוף כשהגעתי הייתה מודעה גדולה על אודישנים שייערכו למופע שנצטרך להראות אותו מול כל בית הספר + בתחרות לאומית בעוד מספר חודשים . היה מצורף דף ועט, לרישום . תמיד רציתי להיות שחקנית אבל גם מצד שני היה לי פחד במה – שברגע שאעשה טעות אחת קטנה – כולם יצחקו עליי . ברגע שחשבתי על זה השפלתי את מבטיי, ושמעתי דיי הרבה לחשושים סביבי . " את לא לבד כאן, כדי שתמהרי " שמעתי קול מוכר מאחוריי, ניחשתי שזאת אליסיה – מלכת השכבה . היא ממש חשה את עצמה – ההורים שלה עשירים בטירוף ואני דיי מודה בזה שאני מקנאה בה אבל זה לא מה שרציתי לומר בהתחלה . היא בלונדינית ולאחרונה היא גם עשתה גוונים והוסיפה לעצמה חום, ככה שלא משנה מה היא תעשה – היא עדיין תראה מושלמת וזוהרת . הסתובבתי אלייה ונעצבתי בה מבטים "כאילו שאת תתקבלי למופע" נחרתי בבוז ואליסיה ציחקקה "ואת כן ? כאילו מי החננה הזה שיבחר בך ?" . היא דחפה אותי הצידה וניגשה ללוח ומהרה לרשום את עצמה וכמובן שגם מספר שניות אחר כך כולם התנפלו עלייה בשאלות . החטפתי מבט למודעה שהייתה כרגע לגמריי לבד, אף אחד אפילו לא התקרב ללוח, תלמידים חלפו על פניו והחטיפו לו מבט מהיר ואני כמו מטומטמת עמדתי באותו מקום שאליו אליסיה דחפה אותי ונעצתי מבטים במודעה . ראיתי את המורה למשחק עוברת במסדרון והנהנתי לה לשלום, היא חייכה אליי תוך כדי שהיא התקרבה אליי בצעדים מהירים " זקוקה לעזרה רייצ'ל ?" . אחת המורות האהובות עליי בבית הספר היא המורה למשחק, היא חמודה וצעירה, בעלת שיער ארוך שמגיע לה עד המותניים – חום בהיר וחלק והיא תמיד מוכנה לעזור וכמובן לחייך, משהו בה נותן לי עוד סיבה לבוא לבית הספר, חוץ מכמובן ללמוד, ומהו שמה ? יש לה שם קצר ולעניין – מיי . " היי מיי " מלמלתי והיא חייכה אליי, הפעם חיוך הרבה יותר רחב מהקודם . "את מקסימה רייצ'ל ואני רוצה שתופיעי אצלי במופע" אמרה לי מיי ואני הופתעתי למה ששמעתי ולכן מרוב בלבול יצאה לי רק מילה אחת "מה ?" . " אמרתי – את נורא חמודה ומקסימה ואני רוצה שתופיעי אצלי במופע" אמרה מיי ואני הרמתי את מבטיי אלייה "את רצינית ?" . היא הנהנה "אהאה בהחלט רצינית" ואז היא הוסיפה "אני רוצה שתחשבי על זה טוב טוב עד מחר בצהרים כשהמודעה תוסר, יש לך זמן וזה טוב – אני בטוחה שלא תתחרטי על זה רייצ'ל" . הנהנתי אלייה " תודה מיי – אני אחשוב על זה " ובחיוך רחב מיי עזבה אותי והלכה לחדר המורים .

*****************


תגובות (8)

תמשיכי !!! ><
ותעשי עוד עונה לשומר הראש שלך !!!

27/02/2013 09:43

נשמע טוב!
הרעיון ממש יפה (=
(הממ..לא קראתי את הסיפורים הקודמים שלך ואבל אני בטוחה שאת כותבת נפלא! )
תמשיכי (:

27/02/2013 09:43

תמשיכי !!! ><
ותעשי עוד עונה לשומר הראש שלך !!!

27/02/2013 09:44

תודה רבה על התגובות :)) אני בהחלט אחשוב על לעשות משהו דומה לשומר הראש כי אותו אני כבר לא ממש אוכל להמשיך .. אבל כרגע אני יורת אעסוק בסיפור הזה, אבל אם יהיו ממש בקשות אני אעשה סיפור דומה לשומר הראש ;)

27/02/2013 09:45

אני אוהבת את הסיפורים שלך ..
לפני שנרשמתי קראתי את הסיפורים שלך *^*
אז תעשי משו שדומה לשומר הראש !!
פליז >< !!!!!!!!!!

27/02/2013 09:47

טוב אני אעשה :)) אני אתחיל לחשוב על זה ובטח זה יפורסם בימים הקרובים

27/02/2013 09:49

אוהבת אותך *^*

27/02/2013 09:56

וואו זה מהמם…XD
תמשיכי, ותעשי פרקים יותר ארוכים….*_*
-N.K-

27/02/2013 09:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך