"פיצול אישיות"- פרק 11

אופטימית:) 04/07/2013 558 צפיות תגובה אחת

'היי איילן, זה בסדר, מתי אתה רוצה להיפגש?'
"לא! ממש לא! משהו אחר"
'היי, לא נורא, מתי ואיפה אתה רוצה להיפגש?'
"גם גרוע.."
'היי איילן, אשמח להיפגש'
"אוח נוו זה נואש מדי!"
"תפסיקי כבר לפסול כל אפשרות, תשלחי לו משהו כבר"
"לא יכולה, אני מפחדת"
"עוד פעם? די לפחד מהכל, תחיי את החיים"
"את צודקת דנה"
"ברור אני עצמי הרי דנה"
ישבתי זמן מה וניסחתי תשובה לאיילן, בסופו של דבר שלחתי משהו סביר יחסית, שאומר שאין לי בעיה להיפגש.. לא נשמע נואש מדי.
החלטתי למצוא לעצמי חיים ולעזוב את הספסל המסכן במנוחה.
הלכתי הביתה וחיכיתי שאיילן יכתוב בחזרה.
השעה לא הייתה מאוחרת בכלל, הייתה אחר הצהריים כזה, וחיכיתי לתגובה, חיכיתי לא מעט זמן, נפשי כבר מאס מלחכות. התחלתי להיכנס לפרנויה, הנה עכשיו דחיתי את איתן ואיילן הזה לא יענה וזהו.
מהפחד שאולי איילן וויתר והחליט לא להיפגש התחלתי לאכול, אכלתי רבע קופסת גלידה, וחמש עוגיות, הגיע כבר הערב.
יכולתי להשתגע. יכולתי, אבל עוד לא עשיתי את זה. הייתה בי תקווה כלשהי שהוא בכל זאת יכתוב.
לשמחתי, לא הייתי צריכה לחכות שבוע כדי שהתקווה אכן תתממש.
'סורי על הדילאיי, רוצה להיפגש מחר בגן סאקר? נגיד בסביבות 11?'

כל כך שמחתי! הייתי מאושרת, אפילו יותר מהפעם שאיתן שלח לי הודעה. אני אפגש עם איילן, אני שמחה. וזה טוב כי אני גם לא אצטרך ללכת יותר מדי כי הגן הזה קרוב אליי יחסית, 10 דקות הליכה במקרה הרע.
"כמובן שאני רוצה!"
"דנה, הורידי ציפיות"
"לא רוצה," לא רוצה לתת לעצמי להוריד את השמחה.
"אני הורסת שמחות של עצמי"
"יופי ככה זה צריך להיות"
"לא נכון.. תני לי לשמוח לא צריכה עזרה כרגע"
"נראה בהמשך .."
התחלתי לחשוב על ניסוח אבל מרוב שהייתי שמחה כל כך שלחתי את ההודעה הכי מהירה שיכולתי, לצערי יצא יותר מדי מתלהב, אבל החלטתי שזה לא יותר מדי נורא.
כתבתי לו שאני אשמח ושניפגש מחר. עם סמיילי. אפשר לומר שהסמיילי היה חביב בהחלט ואפשר לומר פתטי ברמות. אבל לא אכפת לי.
מחר אני נפגשת עם איילן. אני באמת שמחה. אני שמחה שלא אצטרך להתפשר על איתן, למרות שאיתן הוא באמת בחור טוב ומדהים, באמת הוא מקסים מאד. אבל יש משהו באיילן שסחף אותי לאחר חמש דקות שיחה איתו, מה שקרה עם איתן אחרי שעה ומשהו, וגם זה היה קצת תחת כפייה של המעלית. אבל זאת כן הייתה שיחה טובה ומעניינת פשוט…
אוח למי אכפת! אין לי מה להשלים עם עצמי. אני מעדיפה את איילן ואין בזה שום מעשה נבזה. קוראים לזה חיבה ואני לא שולטת בזה. אני מחבבת את איילן הרבה יותר.


תגובות (1)

אעאעעא תמשיכייייי

04/07/2013 08:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך