"פיצול אישיות"- פרק 16

אופטימית:) 25/07/2013 572 צפיות תגובה אחת

הבטתי באיתן, היה לו חיוך על הפנים וקרן ממנו אור חם, היה לו מצב רוח מעולה אפשר היה להרגיש את זה בקלות.
"אני לא אהיה זאת שאהרוס לו את מצב הרוח"- חשבתי.
אז התיישבנו על המיטה שלי והסתכלנו אחד על השני.
יכולתי לשבת ככה עוד הרבה זמן ורק להסתכל עליו היה לי מאד טוב.
"אז… היי" אמר איתן בחיוך.
"היי" החזרתי לו בחצי חיוך.
איתן שיחק עם ידיי, הצבעותיו התפתלו עם אצבעותיי, היה לי נעים.
"כל כך טוב וכיף לי איתך" אמר לפתע איתן.
"גם לי טוב איתך" אמרתי וזו הייתה אמת לאמיתה. טוב לי עם איתן, הבעיה היא שטוב לי גם עם איילן ופה אני מתחילה להתבלבל, אם היה לי רק אחד מהם ועם השני לא היה לי מצליח אז לא הייתה לי בעיה – להיפך, הייתי שמחה.

"את יודעת.. מאז החברה שלי, מאז הפרידה שהייתה לי לא מצאתי כלום באף אחת.. אבל יש בך איזה משהו את מיוחדת" אמר איתן. כמה שהמילים שלו לטפו אותי, הייתי מוכנה לשבת שעות ולשמוע אותו מדבר עליי במילים הרכות האלה.
"אני שמחה לשמוע"
אחת הידיים שלו החלה ללטף את הפנים שלי, עברה בעדינות על הלחי שלי. כל כך נעים לי, שלא ייפסק לעולם.
"טוב בכל מקרה פשוט כיף לי להיות איתך, טוב לי, הייתי רוצה שנמשיך פשוט לשבת ככה עוד שעות וזהו.. אני יודע שאת קצת צעירה ממני ושאני בצבא, ושהצבא יפריד בינינו אבל .. תכלס, נשארה לי שנה בצבא, ועוד מעט אני עובר לבסיס פתוח אחזור כל ערב הביתה אני יודע שזה מטומטם קצת.. "
"אני כל כך שמחה לשמוע שאני ככה נכנסתי ללב שלך, ברגע ההוא שנתקענו במעלית, הלוואי שהיינו נתקעים ליותר זמן.. אני כל כך מצטערת שהלכתי כל כך מהר ממך"
באמת הצטערתי, אם איילן לא היה כותב לי הייתי נשארת, הייתי שוכחת מאיילן, היה לי רק איתן בראש, לא הייתי מבולבלת, לא היה לי קשה עכשיו להסתכל על איתן שמחכה לשמוע משהו נוסף, משהו שהוא מעבר למה שאמרתי ואני מפחדת להגיד לו, אני לא יודעת מה אני רוצה איך אגיד לו?

"אוי דנה, פשוט תגידי לו כן! הרי זה מה שרצית!"
"אבל איילן…"
"איילן אמנם צעיר וכולו חמוד וחסר ביטחון.. אבל האם זה בכלל מה שאת צריכה?"
"קשה לי להחליט- אני רוצה את שניהם"
"אי אפשר את יודעת את זה!"
"נכון.. אז אולי אני אחיה רק לבינתיים את הרגע.."
"מה שאת חושבת… אבל את תגנבי לעצמך יותר מדי רגעים אחרת יהיה לך עוד יותר קשה!"
"טוב טוב!"

"אתה כל כך מקסים" נפלט לי.
איתן חייך. ואני חייכתי חזרה.
איתן התקרב אלי במהירות, לא נתן לי אפילו זמן של תגובה, ונישק אותי.
זאת לא הייתה הנשיקה הראשונה שלי, כמו שהוא חשב שהיא תהיה, הרי הוא לא ידע שמאז הפגישה איתו לפני איזה יומיים הספקתי כבר להיפגש עם עוד מישהו ואפילו להתנשק איתו,
קיוויתי שהוא ישכח שזו נשיקה ראשונה שלי, או קיוויתי שהוא פשוט לא ירגיש שאני כבר פחות או יותר יודעת מה לעשות.


תגובות (1)

תמשיכייייייייייי

26/07/2013 04:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך