בילי
שאשמח מאוד אם תגיבו לי לטוב ולרע ותאמרו לי אם יש לכם הערות או הארות ♥ בילי

פלאוטופיה – עיר שלא הכרתם

בילי 09/11/2012 496 צפיות אין תגובות
שאשמח מאוד אם תגיבו לי לטוב ולרע ותאמרו לי אם יש לכם הערות או הארות ♥ בילי

" טיפני , מדלן , סופיה רדו לארוחת בוקר" קראה ג'ינה בקול.
ג'ינה היא אם השלושה, טיפני מדלן וסופיה הן שלישית אחיות שגרות בפלאוטופיה ,
העובדה שהם שלישיה לא משפיעה כלל וכלל על הדמיון בינן , פרט לשיער הארוך המשותף לכולן בכל הן שונות, בתחביבים , באופי , ביופי , בכוחות .
כדי שתבינו עד כמה הן שונות אציג לכם אותן :

טיפני- בת 14 (כמו כולן) , היא הגדולה שבבנות יש לה עניים סגולות יפיפיות שכמוהן לא נראו בפלאוטופיה,
שערה הלבן של טיפני ארוך ומגיע עד כפות רגליה , היא כמו אביה רובי גבוהה מאוד ואף דקיקה מאוד .
טיפני היא אחת הפיות היפות בפלאוטופיה ולא פעם אחת הצתלמה לירחונים והשתתפה במסיבות וסרטים שהוקרנו במקומות הכי הכי נחשבים בעיר .
היא חכמה מאוד וטובה בציור ואומנות במיוחד היא גם שמה דגש מאוד רציני על הבגדים שהיא לובשת .

מדלן – קטנה ב 3 דקות מטיפני , מדלן ניחנה בעניים מיוחדות,עייניים כחולות עמוקות שממש אפשר לטבוע בתוכן.
יש לה שיער שחור שכל פעם מתווספים לו גוונים נוספים היום זה כל מיני גוונים של כחול עמוק (אי אפשר לדעת מה יהיה מחר ) בנוסף לפסים המיתווספים יש לה "גלח " בצד אחד של הראש.
מדלן היא ה"מופרעת " של המשפחה , היא לא תמיד לומדת ומאשימה את המורים בכל הכשלונות שלה,
היא ספורטאית מאוד מוכשרת ואלופת פלאוטופיה בקרבות מגע , וכישופי מלחמה .
גם בה יש צד אומנותי היא מעצבת תכשיטים מקסימים ( או כמו שהיא אומרת מגניבים ) ועגילים שמכסים את כל האוזן שלה ( יש לה הרבה חורים באוזן אחת בצד של ה"גלח" ו 2 בצד שני ) .
היא גם רוקדת משגע היא ו 2 חברות קרובות שלה מארגנות הופעות רחוב ספונטניות .

סופיה קטנה ב 2 דקות ממדלן , סופיה היא הגאווה החינוכית של ההורים רובי וג'ינה .
היא אמנם לא אלופה בכישוף מלחמתי או שחקנית בסרטים אך היא גאון !
היא ממש חכמה ונהנת מכך , היא אובהת לקרוא ולכתוב מאמרים היא יושבת ראש התלמידים בבית הספר מיתמחה של הפיה סיילה פיית היער החכמה ביותר שחיה אי פעם .

אם חלקכם כבר התחילו לפתוח מפות לחפש איפו נמצאת העיר פלאוטופיה , טרחתם לשווא ,
פלאוטופיה היא לא עיר גלויה אלא עיר ניסתרת בה חיות הפיות ג'ינה רובי והשלישיה הם בנות
לאחר שהכרנו אותן בואו נצלול לעולם קסום מלא בעיות , כיף , הרפתקות נצחונות ובעיקר קסם המון המון קסם


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך