shira1237
ההקדמה הזאת כמו פרק אז חשוב לקרוא אותה !!!

פנימיה לגיבורי על- הקדמה( חשוב מאוד לקרוא!)

shira1237 02/03/2013 697 צפיות 6 תגובות
ההקדמה הזאת כמו פרק אז חשוב לקרוא אותה !!!

הקדמה-הכפר הקטן

התרגשות גדולה שררה בכפר הקטן ציקצוקיה, כמו גל שמזנק אל החוף בעצומתו החזקה ביותר."מישהו הולך לעזוב,לעזוב את הכפר!" צעקתי בלהט כשפרצתי לביתן המשחקים שהקמנו לפני שבוע .חברי- שירה,איתן וספיר כבר חיכו לי שם,ולמשמע הבשורה קפצו ממקומותיהם והחלו לקפץ מסביב לחדר .בתור תושבים של עיר רגילה אתם בטח שואלים: "לעזוב את הכפר?על זה כל המהומה? אני יוצא לפחות פעם בחודש מחוץ לעיר. ולא תמיד אני מתרגש".אבל אתם חייבים להבין- הכפר הזה, הוא כפר מיוחד ולא במובן הטוב.
לכפר ציקצוקיה נשלחות משפחות שאין אהבה בביתם, שאף פעם לא זכו לחיבוק מלטף או נשיקה חמה ורכה, שאף פעם לא שמעו את המשפט:" אני אוהב אותך".
עוד סיבה להתרגשות הגדולה היא: מצבו של הכפר- המשטר שבכפר נוקשה מאוד ומחמיר מאוד עם התושבים: השטח שהוקצה לכפר היה קטן מאוד ולצערי הרב היו הרבה משפחות ששכנו בכפר הזה. לכל משפחה הוקם צריף קטן עשוי קש . הארוחה היחידה שהוגשה לאנשים הייתה ארוחת צהריים, שכללה קערה קטנטנה של מרק תפל ומלוח מאוד, שהוגשה פעם בשלושה ימים. ראש הכפר היה נוהג לומר:"אין מספיק תקציב לבזבז על ארוחות גורמה".חבל שהוא אמר זאת, מפני שהתקציב הספיק- לבניית ארמון מפואר והחזקתו , משרתים לרוב, בגדי מותגים, רכוש עצום לעצמו ובנוסף ארוחות גורמה מאין כמוהן. בקיצור אנשי ציקצוקיה חיו בעוני רב, לכן אם ילד יעזוב את הכפר( אפשרות העזיבה ניתנת רק לילדים ) הוא ירגיש מאושר, ולבני משפחתו יהיה שקט ושלווה.


תגובות (6)

שחר! העלת! יאייוש!
אני מש מחכה להמשך
באמת.
אץ כותבת משמ טוב. ואני מאוד שמחה שאת כותבת איתי את "פעולה חזקה"
תמשיכי!
את כותבת ממש טוב, השתפרת מאוד מאז הסיפור האחרון שפרסמת פה, ובכללי השתפרת
:)
כול הכבוד!
רק תמשיכי,
זבבה?
חפרתי
!!!! תמשיכי!
מיעל

02/03/2013 05:40

מהמםXD
תתחילי כבר!!!
-N.K-

02/03/2013 06:02

הכתיבה שלך ממש ממש טובה. הצלחת לסקרן אותי P:
אני מחכה להמשך! D:

02/03/2013 09:20

ממש תודה אני ממש שמחה !!!

02/03/2013 09:55

מחכה להמשך, אני מקווה שהפרק הבא יהיה יותר ארוך. כתיבה מצוינת, מסקרנת ומושכת

02/03/2013 11:07

בגלל האורך הפכתי את הקטע להקדמה אבל תודה

02/03/2013 11:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך