אם זה לא היה ברור בפרק שעבר- סליחה: בני ה-16 לא פוחדים מבני ה-14, הם שונאים אותם, בני ה-14 שונאים את בני ה-16 וחלק מפחדים מהם. זה בכוונה נשמע כאילו הם מדברים על חיות כי כל צד מזלזל בצד השני. אם יש לכם עצות, בקשות, תגובות, הערות, אם אתם רוצים להוסיף או לשנות משהו על הדמויות- אני קוראת את כל התגובות!!

פנימייה למחוננים- פרק 4

25/08/2014 838 צפיות 3 תגובות
אם זה לא היה ברור בפרק שעבר- סליחה: בני ה-16 לא פוחדים מבני ה-14, הם שונאים אותם, בני ה-14 שונאים את בני ה-16 וחלק מפחדים מהם. זה בכוונה נשמע כאילו הם מדברים על חיות כי כל צד מזלזל בצד השני. אם יש לכם עצות, בקשות, תגובות, הערות, אם אתם רוצים להוסיף או לשנות משהו על הדמויות- אני קוראת את כל התגובות!!

נקודת מבט דבי:

משוך בחבל- 16
טיפוס- 14
קפיצה לרוחק- 14
קפיצה לגובה- 16
זריקת כדור- 16
זריזות (ריצה למרחקים קצרים)- 14
ריצה למרחקים ארוכים- 16
מחניים- 14
חץ וקשת- 14
קליעות לסל- 16
בעיטות לשער- 16
קפיצה בחבל- 14

שוויון. 6 ניצחונות לכל קבוצה. עשו כל תחרות שהמנהל הסכים, לא הייתה עוד תחרות לשובר שוויון. "טוב, אז…" השופט הקטן היסס, "תיקו."
"ברור שאנחנו ניצחנו." אמרה ג'ודי, היא נשענה על ילדה אחרת שלא זכרתי את שמה.
"תמשיכי לחיות בסרט, גבר." החזירה נערה מ-16. ג'ודי הייתה גבוהה ודי שרירית- לא יכולתי שלא להסכים עם הנערה שהיא מזכירה גבר.
"סתמי את הפה, טיפשה." החזירה מישהי ואז פרצה מלחמת קללות. ראיתי את ברוק, סימנתי לה לבוא לשירותים.

"אלוהים אדירים, הם לא נורמליים." אמרתי כשנכנסתי, ברוק נשענה על הקיר והנהנה.
"מה הקטע בין ווילו לנייט?" שאלה. לא אמרו לי כלום על שניהם.
"אני לא יודעת," עניתי, "מחר בארוחת בוקר?" שאלתי.
"תסחטי מכולם." אמרה ויצאה החוצה. נשמתי עמוק, שטפתי את פניי והסתכלתי במראה.
"מה קורה?" אמבר נכנסה לשירותים.
"כלום, השיער שלי יותר כהה." עניתי ואז הסתובבתי אליה, "תגידי… מה העניין בין 16 ל-14?" שאלתי. אמבר נשפה.
"זה ארוך." ענתה.
"יש לי את כל היום." אמרתי.
"טוב…תמיד היו ריבים. ריבים שנוצרו מתחרויות, מלנצח."
"ריבים מתחרויות אלה ריבים קטנים." הערתי בשקט.
"כן, טוב… פעם הייתה פה מישהו, איימי, שהייתה בת 14. היה לה חבר מ-14 ויום אחד היא החליטה לזרוק אותו בשביל מישהו מ-16. זה היה רק ריב אחד מבין כל האלף שהיו שהם לא על תחרויות.
"אני מדברת על היום." אמרתי. אמבר נשענה על הכיור.
"ווילו ונייט." ענתה בקצרה.
"את זה אני יודעת, אמבר." אמרתי ואז התקרבתי אליה, "אבל מה הקטע ביניהם?"
"אני די חדשה," אמרה, "אני לא יודעת."
"מי כן יודע?"
"לא יודעת." ענתה ונכנסה לשירותים. "הא, אבל… תשאלי את רבל, היא הייתה פה לפניי." צעקה.
"תודה." אמרתי ורצתי החוצה.

"רבל!" נכנסתי לחדר בסערה. רבל צרחה מבהלה והעיפה לאוויר את הדפים שהחזיקה.
"אוי אלוהים אדירים, בחיים אל תבהילי אותי ככה!" היא נשמה עמוק והעבירה את ידה בשערה.
"אני אגש ישר לעניין," אמרתי, "מה קרה בין ווילו לנייט?"
"האמת…" רבל הירהרה קצת, "אני לא יודעת. אמרו אחים חורגים, אמרו בחורה, אמרו חייזרים אבל אין לי מושג מה האמת." אמרה וסידרה את הדפים.
"מישהו יודע?" שאלתי בשקט.
"טוב, מייק היה פה עוד מגיל 8. המנהל של הפנימייה היה המורה שלו בכיתה א', הוא ראה שהוא מחונן מאוד והחליט לפתוח את הפנימייה ושמייק יהיה התלמיד הראשון שלו."
"טוב, תודה." אמרתי ונמלטתי אל החדר של מייק.

"את ממש רוצה תשובות." אמר מייק איך כשנכנסתי. הייתי מופתעת, איך הוא יודע? "עברתי מחוץ לשירותים, שמעתי אותך ואת אמבר. הייתי אמורה להביא לרבל עוד דפים אבל שמעתי אתכן מדברות אז לא נכנסתי."
"זה כל כך מוזר. שניהם יכולים להיות חברים טובים." אמרתי.
"אני לא יודע הכול. אני יודע רק שפעם שניהם היו החברים הכי טובים וזה נהרס, בעיקר בגלל אימא של ווילו."
"אימא של ווילו?" מה עשתה אימא של ווילו? כאילו יש לי מושג מי היא.
"ווילו ברח מהבית לפה, לא ידעת?"
"לא, לא היה לי מושג. מי הם ההורים שלו בכלל?"
"אבא שלו מת בתאונת דרכים לפני שהוא נולד. ואימא של ווילו היא ראש הממשלה."
"אימא של ווילו היא מה?!?!?"


תגובות (3)

תמשיכי !

25/08/2014 13:43

סליחה על חוסר ההבנה שלי מהפרק הקודם, תמשיכי זה ממש טוב ו…. יאיי נייט ^^

25/08/2014 13:52

רגע… ווילו הוא מה- 14 או מה- 16

25/08/2014 17:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך