mikenk
טוב אני יודע שהפרק הזה יצא נוראי אני ישפר בפרק הבא....*_*
4ּ+ תגובות ואני ממשיך....XD
-N.K-

פנמיית האהבה(שומרי הסוד)-פרק 16

mikenk 27/02/2013 707 צפיות 11 תגובות
טוב אני יודע שהפרק הזה יצא נוראי אני ישפר בפרק הבא....*_*
4ּ+ תגובות ואני ממשיך....XD
-N.K-

-נקודת המבט של אבייה-

רות כבר יצאה מהחדר והשאירה אותי לבד בחדר זר שהדבר היחיד שאני יודע עליו הוא שהחדר נמצא בתוך בית החולים הסמוך לפנימייה שבה אני לומדת וגרה. ״מי זאת?!?!״ רות נכנסה שובל והפעם מאחורייה הייתה נעמי ״זאת..נעמי״ עניתי לה ״היא חברה שלך?!?״ היא המשיכה לחקור אותי. ״כן,למה?!?״ שאלתי אותה חזרה כי לא הבנתי מה הבעיה בנעמי ״למה?!?!, אולי כי היא הקשיבה לכל מה שאמרתי לך כרגע!!!״ היא ענתה לי בכעס ״אני לא התכוונתי.״ נעמי פתחה את פייה בפעם הראשונה ״לא התכוונת?!?!״ רות צעקה על נעמי ״את לא צועקת עלייה, מובן?!?!״ התעצבנתי על רות והתחלתי לצעוק עלייה ״בסדר, את לא צריכה לצעוק!״ רות אמרה בעצבנות ״עכשיו תלכי מפה אנחנו רוצות להישאר לבד!!״ המשכתי לצעוק עלייה ״בסדר, בי..״ רות אמרה לי תוך כדי שהלכה חזרה לכיוון הדלת הלבנה פתחה אותה אמרה לי ״ביי״ והלכה.
״אני רוצה הסברים..״ נעמי אמרה לי בלחש ״שנייה..״ אמרתי לה והלכתי לבדוק עם יש משיהוא מאחוריי הדלת ואף אחד לא היה של נעלתי את הדלת וחזרתי לשבת לייד נעמי ״נו!!״ נעמי התחילה להתעצבן עליי ״בסדר,שנייה!״ עניתי לה ״יאללה״ נעמי האיצה בי שוב ״אוקיי, מה את רוצה שאני יסביר לך?!?״ שאלתי אותה ״מי זאת הרות הזאתי?!?״ היא שאלה אותי ״זאת נערה שהכרתי אתמול…״ לא ספריתי לה על אח שלי ״ובגללה התעלפת?!?״ היא המשיכה לחקור אותי ״מי אמר לך את השטות הזאתי?!?״ הכחשתי את האמת ״שמעתי אתכן מדברות…״ היא אמרה והבנתי שנפלתי בפח שלה ״בסדר בסדר, נכון בגללה!״ התעצבנתי ואמרתי לה את האמת ״מה היא עשתה שהתעלפת?!?״ היא המשיכה לחקור ״לא זוכרת כלום.״ שוב שיקרתי לה ״באמת?!?!, אז למה שמעתי משהוא אחר?!?!״ היא שאלה אותי ״מה שמעת?!, וממי?!?״ שאלתי אותה ״שמעתי זה קשור לאח שלך ושמעתי את זה מרות!!!!״ היא אמרה לי ״איך את יודעת?!?,הרי לא דיברתי עם רות על זה עכשיו!״ שאלתי אותה ״היא אמרה כשהיא הלכה..״ ענתה לי נעמי ״מתי היא הספיקה?!?״ המשכתי לשאול אותה שאלות ״אני באתי לשאול אותך שאלות, לא את אותי!!״ היא כעסה עליי ״נו מה השאלה שלך?!?״ שאלתי אותה ״מה אח שלך קשור לזה?!״ היא שאלה אותי ״עם הייתי יודעת גם את היית יודעת!!״ עניתי לה ״איך בדיוק?!?״ היא שאלה אותי ״בגלל שהיא אמרה לי את השם שלו וישר התעלפתי, עם הייתי יודעת שה רק מהשיחה שלנו שאת שמעת,וכמו ששמת לב לא דיברנו על זה!!״ עניתי לה ״אז תבדקי מהר!!״ נעמי אמרה לי ״בסדר..״ עניתי לה ״מי השייט שלך לנשף פורים?!?״ היא החליפה נושא ״יוואו,שחכתי את זה לגמרי!!!״ אמרתי לה את האמת ״לך יש דייט?!?״ שאלתי אותה ״כן..״ לחייה של נעמי הסמיקו והפכו לאדומות כמו עגבנייה ״מי?!?״ שאלתי אותה ״לא עניינך!״ היא ענתה לי ״ועוד איך ענייני!!״ עניתי לה ״טוב, זה מייקל!!״ כנראה ששכנעתי אותה כי היא ענתה לי בלי שום ניסיון להתחמקות ״אה״ עניתי לה ״את חושבת על משיהוא?!?״ היא שאלה אותי ״לא!!״ שיקרתי לה שוב ״נו…״ היא הבינה שאני משקרת לה ״טוב בסדר אבל תשבעי שאת לא אומרת לאף אחד!!״ אמרתי לה ״נשבעת!״ היא אמרה לי ״ב…..אלכס!!״ עניתי לה את האמת ״מה?!?!״ שמעתי צעקה המגיעה לא מהפה של נעמי אלא מהמסדרון הלכתי לאט לאט לכיוון הדלת פתחתי אותה וראיתי את אלכס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-N.K-


תגובות (11)

ועכשיו הדמות של אלכס יגיד עוד פעם
"מההה ?!?!?!!"
מוחעחעחע תמשיך XD

27/02/2013 09:59

חחחח פשוט מושלם מדהים מהמם וממכר
אני מאוהבתתתת:)
חסר לך שאתה לא ממשיך בקרוב
אוהבת אותך
שובל

27/02/2013 10:03

תמשיך.

27/02/2013 10:07

שייט= דייט
הממ.. אתה יכול בבקשה (אתה לא חייב, אבל עדיף…) לרדת שורות בכל פעם שמישהו מדבר? כאילו:
"בלה בלה.." שאלתי.
"בלה בלה בלה.." עניתי לה בחזרה.
….
בכל אופן, פרק יפה תמשיך (=

27/02/2013 10:08

בכלל לא נוראי , פרק מושלםם כרגילל !!
אעאעאעאעאעאעאעאעא רלכס גילה שאני אוהבת אותו חחחחחחחחחחחחחחח *~*
תמשיךך נסיךך שליי חולה על הסיפור הזה וחולה עלייך <3 <3 <3
אה והעלתי פרק נוספת של נעדרת אם באלך לקרוא , (אה ויש שמה נקודת מבט שלך חחח)

27/02/2013 10:11

את יודעת שאני הדמות של אלכס?

27/02/2013 10:15

מאפין, <3 <3 (זהו אין לי באמת מה להגיד…XD)
שובל,לא לדאוג זה הדדי, גם אני אוהב אותך<3
ספיר, אני ינסה לעשות את מה שאת אומרת….*_*
אבייה,איזה כיף שאת חושבת ככה, וכבר קראתי את הפרק(המושלם) שהעלת:-)
(ושמתי <3 שהיה נקודת מבט שליXD)
חולה על כלכם אני הולך לכתוב עד פרק ל"השמועה" אני יעלה את הפרק הבא של הפרק הזה היום בלילה או מחר בצהריים..^_^
-N.K-

27/02/2013 10:19

חחחחחחחחחחחחחחח אני יודעת , אבל שוש אל תגלי לדמות שלי בסיפור חחחח XD
אני נשמעת סתומה כרגע , חחחחחחחחחחחחחחחחחח NK תמשיךך כבבר אני במתחחח !!!!

27/02/2013 10:20

חחחחחחח XDDD
אן קי …
יש שם שיש מצב שאני קוראת לך כמו שאתה קורא לי מאפין ?
לא נוח לי לרשום אן קי ..

27/02/2013 10:44

אוקיי…
תקראי לי מייק….XD
-N.K-

27/02/2013 10:46

אוקיי מייק
3> 3> 3>
מחזירה לך :P
XDD

27/02/2013 10:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך