Galoosh
השם של הסיפור הוא לא נוטשת לעולם, ואני לא הולכת לנטוש את הסיפור הזה. הוא הולך להיות עם אקשן, רומנטיקה, צער, ומתח :)

פרולוג – לא נוטשת לעולם

Galoosh 18/08/2014 707 צפיות 7 תגובות
השם של הסיפור הוא לא נוטשת לעולם, ואני לא הולכת לנטוש את הסיפור הזה. הוא הולך להיות עם אקשן, רומנטיקה, צער, ומתח :)

אנה מניחה את מזוודת העור מבלי להסתכל למראה הבית. היא מרימה את עינייה והן נפערות. "אבא," היא לוחשת ונושמת עמוק, הוא בוחן את הבית בשלווה המאפיינת אותו, שלווה תמידית.
"מה זה הבית הזה?" היא ממלמלת ומעיפה בעדינות ובגועל קורי עכביש ואבק שכנראה הצטברו על השיש מהפעם האחרונה שמישהו נכנס אליו.
"מותק, זה הבית הזמני שלנו עד שנמצא דירה." הוא מלטף את שיערה השחור והארוך של אנה והיא גוררת את עצמה הצידה בשעטה.
"לא רוצה. זה פשוט לא פייר." שוב יצר הילדה הקטנה מתפרץ מתוכה. היא בת ארבע עשרה ועדיין נערה צעירה ולא בוגרת מספיק כדי להבין את אבא שלה.
"אנה. די. תשתלטי על עצמך!" הוא מרים את קולו ואז לוחש בשקט, "בבקשה נסיכה."
"אני לא הנסיכה שלך!" היא רוקעת ברגלה ומרעידה את הרצפה. הוא עומד מאחוריה ומחבק אותה חיבוק אחורי. השרירים שלו מתרפים והיא מסתובבת ומחבקת אותו חזק, מתרפקת עליו כמו חתולה אל הבעלים שלה.
הוא מחייך חיוך עקום אבל אוהב, "אל תדאגי, אנחנו נעבור את זה ביחד, אני מבטיח."


תגובות (7)

כבר הזכרתי שאני מאוהבת בתיאורים שלך?!

18/08/2014 12:09

    אמממ… לא כלכך.

    18/08/2014 12:12

לאן את מתכוונת לקחת סיפור של ילדה בת 14 עם הורמונים משתוללים.
טוב, נראה אותך. זה אתגר.

18/08/2014 13:09

    אני אשלח לך את הסיפור במייל. אני לא אפרסם אותו כאן.

    18/08/2014 13:10

חסר לך אם היא תכיר מישהו תוך מספר ימים ותוך שבוע הם כבר חברים!
אבל בסדר, אני אקרא (כי ביקשת כל כך יפה -_-).
תמשיכי!
נ.ב
נא לא להקשיב למוח הציני והרדוד שלי.

18/08/2014 13:41

סקרנת אותי, נשמע מעניין ^^
גלוש, אם את לא מתכוונת לפרסם את פה פה לפחות תשלחי לי גם למייל~
רומן ואקשן#

18/08/2014 13:48

לא שגרתי להשתמש בילדה בת 14 כדמות ראשית בסיפור רומנטי,
וזה מסקרן לראות איך זה מתקדם.
נשמע מעניין, אני אשמח להמשיך לקרוא :)

הערה קטנה – השרירים נרפים , ולא מתרפים.

18/08/2014 20:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך