Rexsia
אני לא כל כך יודעת איזה כותרת לעשות -___-.....
אולי אתם תעזרו לי ?! .
כדאי לכם לשים את השיר hey soul sister וגם לקרוא תוך כדי ...

היי מה נשמע אתה שומע חלק א׳.

Rexsia 19/08/2013 986 צפיות 4 תגובות
אני לא כל כך יודעת איזה כותרת לעשות -___-.....
אולי אתם תעזרו לי ?! .
כדאי לכם לשים את השיר hey soul sister וגם לקרוא תוך כדי ...

(Hey soul sister Ain't that mister mister)
אני שוב פותחת עיניים,כמו תמיד אותו שיר … שתמיד מעצבן מחדש,בגלל שהוא מודיע שעוד יום גרוע עומד להגיע.
(הקדמה: היי,קוראים לי אמבר, ואני בת 16 אני אוהבת לשיר ולקרוא,יש לי הורים ביולוגיים …
כן,כן …. אני מאומצת :/ שלא תחשבו שזה כל כך נורא.אני לומדת בתיכון ממוצע איפשהוא בפלורידה ,
אני דלוקה על מישהוא בלה, בלה, בלה +3 … רגע אתם מקשיבים לי בכלל >:( טוב שהיה, אני גם ככה רגילה לזה •__• . נ.ב לא עשיתי הקדמה ארוכה כי אני משעממת, טוב קריאה מהנה D:)

כעבור 5 דקות שאני עדיין על המיטה ,החלטתי שאני גיבורה וכמתי מהמיטה D:< (אויש אני כזאת גיבורה -_-) שלחתי הודעה למייק ,סופי ,ונטלי ,כן כן אנחנו חבורה מגניבה ^_^ …
או שלפחות אנחנו חושבים ככה 3:| פתחתי את הארון ולבשתי את השמלה השחורה הפירחונית שלי ,
ואספתי בקוקו את השיער השטני שלי ,בהיתי בעצמי במראה וראיתי את העניינים הכחולות הגדולות האלה שלי. שמתי איילינר וליפסטיק בזמן שאני עושה פוזות למראה וחושבת שאני דוגמנית.

ואז שמעתי צעקה שקוראת לי … אני צריכה להגיד למייק שיפסיק לצעוק כמו גורילה ,וגם אחותו נטלי איתו . אני לוקחת את התיק שחור לבן שלי מנשקת את ״אמא״ בלחי ויוצאת ,
״אז זאת מכונית חדשה ״ שאלתי את מייק שאני צופה המכונית פרארי ענקית בצבע שחור ,עם מושבים מרופדים מעור ,״זכיתי בלוטו ״ אמר מייק ״באמת ״ לרגע האמנתי,ואז הוא אמר ״לא״ ונתתי לו סטירה חלשה כזאת .

המשך יבוא עם אתם רוצים -__-
נ.ב אני לא כל כך טובה


תגובות (4)

נערה מספרת סיפורים MOI

זה סיפור מושלמי אבל את כותבת בהרבה שגיאות חחחח
אבל בכל מקרה תמשיכי זה ממש מעניין

19/08/2013 07:41
נערה מספרת סיפורים MOI

זה סיפור מושלמי אבל את כותבת בהרבה שגיאות חחחח
אבל בכל מקרה תמשיכי זה ממש מעניין

19/08/2013 07:41

אני יודעת -_- אני פשוט כותבת מהאייפד 3:

19/08/2013 07:41

הסיפור , הוא מהחיים ובגלל זה הוא טוב אני לא אוהבת סיפורים מזויפים אבל זה סיפור שאפילו ששינית בו חלק והמילים או המקומות למשל " פלורידה" זה עדיין סיפור מעניין ביותר!!!

21/08/2013 10:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך