בקי
בשעה טוב ורד ♥♥♥

פרק י"ח מהרומן "ג ע ג ו ע "

בקי 15/11/2011 486 צפיות אין תגובות
בשעה טוב ורד ♥♥♥

ורד לאחר שהגיפה את התריסים בביתה שמא מישהו ידע שהיא בבית החלה להכין את תכולתה הדלה להעברתה לדירה החלופית הרחק הרחק מכאן.

את כלי הזכוכית היא עטפה בעיתונים לבל ישברו את הספרים היא צררה בצרור, אלבום התמונות מיום נישואיה וכמובן אלבום התמונות של גילי שהנציחה את גדילתה בתמונות רבות מאד מאד וכך הלאה ניסתה לעשות לרכז לבריחתה ממקום זה.

במהלך ההתארגנות נזכרה שאין לה כלל היכן לישון בדירה החלופית, כל הרהיטים שייכים שבתוכם המיטה הזוגית, ארון הבגדים ושידה הכל חייב להישאר כאן ותודה לאל שאת הפריטים של גילי כולם שלה כך שלילדה לא יחסר מאומה.

ורד חשבה לצלצל לרונה, אך בשלב הזה ויתרה כדי לא להטרידה יתר על המידה והיא תוכל להעביר לילה אחד איך שלא יהיה ולמחרת תקנה מיטה זולה כל שניתן עם מזרון כמובן.

לשמחתה מצעים, מגבות, וכל היתר יש לה בשפע וזו כבר נקודת אור.

בשעה 15.00 הלכה לפעוטון וגילי המתוקה קיבלה אותו בשמחה אדירה: אמא , אמא ,אמא, ורד חיבקה את הילדה חזק בזרועותיה וחשבה מתוקה שלי: אמא לעולם לא תעזוב אותך לעולם.

שתיהן חזרו הביתה וגילי ביקשה לשחק עם הצעצועים עם אמא עם אמא. ורד וגילי התיישבו על השטיח ושיחקו המון המון זמן עד שגילי ביקשה נדנדה נדנדה.

למרות שלא רצתה כלל להראות ברבים, אך ורד לא רצתה לסרב לבקשתה של גילי ולכן שתיהן יצאו מהבית ושמו פעמיהן לעבר גן המשחקים. מדי פעם חלפו טייסים אנשי צוות ועוד אשר ברכו אותה בשלום וחייכו לעברה. ורד הייתה מאושרת שהיא בורחת מכאן למקום שבו תהיה אנונימית ולא ירכלו מאחורי גבה וירחמו עליה.

כשהילדה ביקשה לחזור הביתה שתיהן עזבו את הנדנדה, הקרוסלה וכל השאר ונפרדו משם לעד.

שתיהן שבו הביתה ולאחר שורד קילחה את גילי הכינה לה ארוחת ערב והשכיבה אותה לישון וחשבה כי תוך שעות ספורות תאלץ להעירה ולעבור למקום מגורים חדש.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך