בקי
אנחת רווחה פרצה מלבה של ורד , לאחר זעקות השבר האילמות חשה הקלה

פרק נוסף לרומן "ג ע ג ו ע " פרק ט"ז

בקי 14/11/2011 535 צפיות 2 תגובות
אנחת רווחה פרצה מלבה של ורד , לאחר זעקות השבר האילמות חשה הקלה

היא הביטה בעיניו וביקשה להניח לה אך הוא לא ויתר ושפתיו חיפשו אחר שפתיה של הצעירה שכה אוהב.

ורד חשה סחרחורת ופעימות לב מואצות אך שפתותיהם נפגשו בנשיקה ארוכה ובהדרגה שחרר אותה מחיבוקו, הסתכל לתוך עיניה ששום מבט לא היה עליהן נישק את מצחה ויצא לדרכו.

היא נשארה מדממת ובוכיה. האם נעתרה לו?? ולמה לא זרקה אותו? מה קרה לי, המשיכה למלמל אלוהים מה קרה לי, אלוהים מה עשיתי.

לאחר המון המון זמן אולי אפילו בלפנות בקר הגיעה להחלטה שאינה משתמעת לשתי פנים, היא תתקשר לשר הביטחון ותתחנן בפניו שצה"ל יעמיד לרשותה דירה קטנטנה העקר הרחק מהבסיס.

לשמחתה נרדמה לכמה שעות והתעוררה עם הרגשה שההחלטה שלה בעקבות מה שארע היא מאד נכונה ומקווה שתוכל לממשה לאלתר.

ורד לקחה את גילי לפעוטון ומשם חזרה הביתה. היא טלפנה לשר הביטחון ובאמת כפי שהבטיח הטלפון שלו היה זמין. לאחר שהוא ענה לה היא הציגה את עצמה והוא מיד זכר אותה ושאל לשלומה? אדוני השר אני מבקשת כי תאשר לבתי ולי קורת גג מחוץ לבסיס, אני מבקשת לאלתר להתפנות מכאן.

הגב' מור אני לא רואה בעיה בבקשתך ומיד אעביר אותך למזכירתי ואתן לה הוראות למלא את בקשתך. "תודה אדוני ורציתי כמובן לשאול האם יש משהו חדש בענין בעלי? אנחנו עובדים בשלל כיוונים תמשיכי להיות אופטימית ואהיה הראשון להודיעך כי מאמצינו צלחו והנה נחזיר אותו אלייך, זה יגיע ורד אמר לה שר הבטחון, תמשיכי לקוות ולא להשבר, ואני שב ואומר לך כי את יכולה לפנות אלי בכל בעיה ובכל שאלה".

"תודה רבה אדוני."

מזכירתו של השר הציגה את עצמה" היי ורד שמי רונה" היי רונה," אני הבנתי שאת מבקשת דיור חלופי מחוץ לבסיס והסיבות מוצדקות לחלוטין. היכן היית רוצה לגור? במרכז הארץ השיבה ורד, אוקיי אני אחזור אלייך במהלך השעה הקרובה ואודיעך מה העליתי בחכתי ובינתיים ביי ויום טוב.

אנחת רווחה פרצה מלבה של ורד, זהו חבל שאת הנעשה אין להשיב אך היא תתפנה באישון לילה ללא להשאיר עקבות וללא שום ידע היכן היא עוברת להתגורר.

המשך יבוא


תגובות (2)

וואו תמשיכי :) אני רוצה שרון כבר יגיע הבית

14/11/2011 09:59

ערב נפלא מירי שלי באהבה מבקי ♥♥♥♥♥♥

14/11/2011 12:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך