זאת פעם ראשונה שלי אשמח לשמע ביקורת

אילו רק הייתה לי מכונת זמן הקדמה :)

29/09/2013 719 צפיות תגובה אחת
זאת פעם ראשונה שלי אשמח לשמע ביקורת

אז ככה הכל התחיל לפני 9 חודשים לא אני לא מתכוונת לילדה או משהו כזה , לפני 9 חודשים הכרתי אותו. מי זה אותו אתם שואלים ?! זה היה ביום חמישי לא הרגשתי להיט והשותפות שלי שבדיוק עברנו לת״א והן לחצו עליי לבדוק את העיר. בואי תשתי אלכוהול הם אמרו בואי נרקוד זה יעביר לך לצינון מבטיחות . אמרתי לא! המחשבה שיצא לי נזלת במועדון הלחיצה אותי אבל עוד יותר הלחיץ אותי להישאר לבד בדירה, לבסוף השתכנעתי יאללה מה יכול להיות כבר התארגנתי במהירות 10 דק גג ומי שמכיר אותי יודע שלוקח לי שעות להתארגן אני קמה שעתיים לפני בשביל ללכת לעבודה אז בשבילי 10 דק זה רק לשים שחור לעיניים אני חופרת על הזמן שלקח לי כדי שתבינו שיצאתי למועדון בת״א שאני חולה והזרוקה ועם בגד שבחיים לא הייתי לובשת בקיצור זוועה. הגענו למועדון שתינו רקדנו ובאמת היה נחמד ודי שכחתי שעד לפני שעה הייתי עם חום וקבורה בהר של נזלת. שכחתי לציין שיומיים לפני זה לקחתי החלטה ונפרדתי מחבר שלי שבוא נגיד שהייתי עצובה אבל לא התאבלתי עליו, אז ככה התחשק לי להעביר תעצבות עם גבר אחר, ואמרתי בלב הראשון שיפנה אליי והוא נראה מספיק טוב אני יוצאת איתו החוצה ויהיה מה שיהיה. לא לקחתי בחשבון את הכל המוזרים שיוצאים לת״א ירדתי מהרעיון ונשענתי על הקיר ושם הוא היה גם , לא ראיתי כלום התאורה הייתה חשוכה אבל מבנה הגוף שלו והפנים נראו לי בסדר מספיק ליד כל החייזרים שהתחילו איתי אמרתי אותו אני רוצה להיום ולא מעניין אותי כלום . הוא הסתובב אליי ואני משחקת אותה לא מבינה מה הוא רוצה או הוא שאל….


תגובות (1)

המשך

29/09/2013 06:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך