lizza.nort
אין כותרת כי אני לא יודעת איך לקרוא לזה, אני רק אקרא לזה במספרי הפרקים [כמה מקורי]

גינת הצללים, פרק 1-גינת הצללים והילדה כחולת השיער

lizza.nort 19/04/2014 1545 צפיות 12 תגובות
אין כותרת כי אני לא יודעת איך לקרוא לזה, אני רק אקרא לזה במספרי הפרקים [כמה מקורי]

הילדה עם השיער הכחול עמדה מול המראה בחדר השינה, מסתרקת בשקט, רואה את המיטות הקטנות בחדר משתקפות אליה חזרה.
לאחר משסיימה, היא עברה בין המיטות. אלו היו מיטות סורגים, של תינוקות. היו כחמש מיטות כאלה, כמו חדר ילדים. רק שבמקום ילדים, היו במיטות בובות. בובה למיטה.

הילדה עם השיער הכחול מעולם לא הייתה הכי שפוייה, כך אמרו כולם. קראו לה אנני, והיא הייתה יוצרת.
אנני מעולם לא הייתה מהילדות האלה שמקשיבות בשיעור, ועדיין הייתה לה תעודה שתיתן לכל הורה גאווה.
היא הייתה מנודה חברתית.
היא לא הייתה מנודה בגלל שהקהל לא מקבל אותה. היא החליטה את זה על עצמה. לא לתת לעצמה להתערבב עם ההמונים.
היא לא הייתה מתנשאת, זאת לא הסיבה. היא לא הרגישה נעלית. "אני פשוט… לא מבינה" כך היא הסבירה. באיזה מקום, היא ידעה שהיא לא רוצה להבין.
אנני תמיד הייתה ילדה שנועדה לגדולות. בלונדינית, יפה, עיניים כחולות גדולות וכשרונית מאוד. היא נולדה למשפחה עשירה בצרפת, ולאחר כמה שנים עברה לקנדה יחד איתם. אבל ההורים שלה לא היו סוג האנשים שישחררו אותה. הם לחצו אותה בכל הנוגע ללימודים, הם לא איפשרו לה לצאת מהבית בשבוע עצמו בטענה ש"מחר יום לימודים, אז לכי להתכונן למחר" ובסופי שבוע בטענה ש"את סופי השבוע יש לבלות בחיק המשפחה, לא עם ארחי-פרחי בחוץ. לכי לחדר שלך ללמוד"
לא הייתה לה ברירה אלא ללמוד. אז היא למדה. היא למדה איך לטפס [לבריחה מהירה מהחלון שלה בקומה השנייה], לתפור [כי להורים שלה היה טעם… רגיל מדי באופנה.], לצבוע שיער ["בלונדינית עם עיניים כחולות? אם כבר עיניים כחולות, שזה יתאים לעוד משהו ואני לא אראה כמו סניף איקאה"], לבשל [כי מי יכול לחיות על שניצל?] וכל דבר אחר שההורים שלה לא רצו שתעשה. ויום אחד, הבלונד הבהיר של אנני נעלם-הוחלף בכחול כהה עם קצוות סגלגלים וחולצת הטי והמכנס מצאו את עצמם בפח, מוחלפים בידי שמלת ערב כחולה עם ווסט שחור ופאנקיסטי למדי..

כחולת השיער ליטפה את הבובה האהובה עליה "אל תדאגו, ילדים קטנים שלי. אתם בטוחים בגינת הצללים שלי, אני אחזור מהמכבש ויגיע זמן המשחק. עד אז, תשמרו על עצמכם" היא אמרה ויצאה מהחדר, נועלת אחריה את הדלת ולוקחת דקה להתרשם מהשלטים שהיא עצמה כתבה [לדוגמת: 'גינת צללים' 'רוצחי אומנות-נא להתרחק' 'אתם, המשעממים השפויים והמובנים עד דמעות, לא מוזמנים' ] לפני שהיא יצאה לעבר הכבשן, בית הספר.
– – –
הפרק מוקדש לדוקטור שלי, תודה על הרעיון לשם. טיפשה, לא חשבתי על זה.


תגובות (12)

יאי!עוד פנקיסטית!!!
איך שהיא מתנהגת לבובות,היא נראת כאילו בעתיד היא תשלוט בבובות,והן יהרגו אנשים בזמן השינה שלהם ויסתובבו בלילה ויפחידו אנשים למוות,והיא בעצמה תלך,ויחשיבו אותה כרוח הבובות.
תאמת אני לא זכרת איפה אבל יש אי בובות,מאוד מזכיר את האמת.אמרו על האי שילדה שטבעה בספינה הביאה הרבה בובות,אז משועמם אחד חיפש את כולן ותלא אותן באי עם יער.(סורי שחפרתי T-T)

19/04/2014 22:21

    את מדברת על אי הבובות באמריקה [אחת מהאמריקות, נראה לי דרום] עם בחור שיש לו שם ארוך מאוד אבל המילה האחרונה בו היא "בררה"
    בנוסף, תודה רבה. אני משתדלת פחות או יותר לזרום עם הסיפור הזה, נראה מה קורה עם הזוועה הזאת בסוף~
    ד"א, אני בדיוק התחלתי לקרוא את שלך כרגע. חברה הראתה לי חלק פעם ואני מתחילה מהתחלה. בהצלחה לי, אבל זה נראה ממש טוב

    19/04/2014 22:25

    את חייבת לעשות פרק על הלווין!תעשי!תעשי!תעשי!
    כמה אמרו לי שמה שכתבתי עצוב,והיה חלק שהרגשתי שאני כזה כישלון.אני רשמתי משהו,אחרי חודשיים או פחות,אני קוראת את זה ואני בוכה מזה,וכואב לי ליקרוא.
    אבל כמה בנות מבקשות שאני אוסיף פרטים,אז עוד כמה זמן זה יהיה טיפה שונה מההתחלה.ותודה שאת קוראת ^^
    חזרה לשלך-הלווין!הא!רצח בהלווין!הבובות מתעוררות לחיים בהלווין!!

    19/04/2014 22:33

    This is hallowin!
    באחד הפרקים, דוקטור דוקטוריסטי שכמותך. באחד הפרקים.
    אין בעיה, BTW, תודה לך חזרה שאת קוראת את הדבר הצף והלא ברור הזה

    19/04/2014 22:41

את יכולה ליקרוא לסיפור או גינת הצללים כי ככה היא קוראת למקום הזה,או נערת הבובות…

19/04/2014 22:23

ליזה את רצינית איתי?! אני הראתי לך כבר את הפרופיל שלי!!
T-T
I HATE YOU……..
את שכחת אותי T-T

19/04/2014 22:39

    אני לא, זה היה ניסוי בחברה. תהיתי כמה זמן אני אחזיק מעמד עד שתשימי לב שזאת אני. ואז… הו, גם לדמות שלה יש שיער כחול. אוי, תקוותי היקרה, מה נעשה בלעדייך.

    19/04/2014 22:42

    אה,לא יהיה לך יותר מה לעשות בים עם היית הולכת עם בן-אדם נורמלי..

    19/04/2014 22:46

שאלה לפני שאני קוראת את הסיפור
יש בו רומנטיקה?

19/05/2014 23:39

    תהיה באחד הפרקים בעתיד. אני לא שמה בתג מסויים כי יש לו הרבה צפיות. אבל זה יקח זמן.

    19/05/2014 23:41

    כאילו, לא רק באחד. תהיה בעתיד בכללי. O.0

    19/05/2014 23:42

טוב.. כמו שסוכם את קוראת את הסיפור שלי ואני את שלך 3:
את הפרק הזה כבר קראתי לפני זמן רב, ועכשיו שוב.
את כותבת נהדר, חוץ מפרט אחד שאני לא יודע עדיין. בת כמה הדמות?
קשה לי לדמיין אותה ללא הגיל.

16/06/2014 00:55
סיפורים נוספים שיעניינו אותך