O.G

"להיות אבא"-פרק 14:היכן את אריאל?

O.G 01/05/2015 629 צפיות אין תגובות

פרק 14:היכן את אריאל?
אז האבא שלנו מחפש את הבחורה העונה לשם אריאל וזה היה קל כי לבנו כבר היה את המספר שלה אז התקשר האב בטענה שרצה להכיר את הנערה שנכנסה וכבשה את ליבו של בנו,האבא מגיע לביתה ובדיוק רואה מישהי יושבת עצובה ליד השער של הבית והאבא שלנו של יכל לוותר על לעזור לה והחליט שזה מה שחשוב עכשיו,התיישב ליד הנערה ואומר:"מדוע נערה יפה כמוך בוכה?"
הנערה לא עונה ורק בוכה ובוכה,נעשתה לידה שלולית קטנה,האבא לא וויתר ושאל עוד פעם:"למה את בוכה מה קרה?"
הנערה מסתכלת עליו ואומרת:"מדוע חשוב לך לדעת?למה אתה לא ממשיך ללכת לאין שעייניך פונות?"
האבא מצחקק ועונה:"אין לי לאן ללכת ממלא,אני ישלי הסכם עם בורא עולם שממלא כבר הופר כי לא הייתי שם לילדי אז אני כבר נחשב כמת אז באתי לכן רק בשביל בני שפגש בחורה בשם אריאל…"
הסתכלה הנערה על האבא במבט מבוהל ואמרה לו:"אני לא מאמינה לא ידעתי שאתה אבא שלו"
האבא נעמד ואמר:"נו אז שמח להכיר ויאללה קומי בואי תספרי מה קרה"
אריאל נעמדה ואמרה לו:"זה בגלל הבן שלך….אני אוהבת אותו מאוד אך אני לא יודעת אם הוא אוהב אותי"
האבא מסתכל בתוך עינייה ואז מוציא מתוך כיסו פתק ועט וכותב משהו ואחר כך אומר לה:"טוב בואי תכנסי הביתה כי כבר אלא שעות מסוכנות מידי כדאי להישאר בחוץ"
ואריאל אומרת:"טוב צודק ורגע אז אתה יודע אם כן או לא?"
האבא אומר:"אני אתן לך פתק שבוא כתוב התשובות לכל,אז רק תכנסי הביתה וזהו"
אריאל פותחת את שער הכניסה והאבא נעצר שם,אריאל שואלת:"מדוע לא תיכנס??"
האבא צוחק בקול ואומר:"תודה אבל כי לא הוזמנתי מהתחלה וגם זה הזמן שלך לנוח ולא שאיזה זקן ממורמר יפריע לך,הנה הפתק שלך".
אריאל נכנסת לבית ולא יכלה לעמוד בפיתוי וישרות פתחה את הפצק וקראה (זה כבר היה הדמיון שלכם).


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך