Aurora
קצר מאוד, אבל יש קצת יותר עניין בפרק השני. מקווה שאהבתם, אשמח לתגובות/ביקורות(:

פרקים 1 ו-2~

Aurora 24/10/2015 756 צפיות 24 תגובות
קצר מאוד, אבל יש קצת יותר עניין בפרק השני. מקווה שאהבתם, אשמח לתגובות/ביקורות(:

פרק 1
המכחול נמשח בעדינות מעל הדף המחוספס. נמשח מפינה לפינה, לא שוכח ולו נקודה אחת. ידו הרועדת מנסה להתייצב ולסיים את הציור הזה בצורה מדויקת, אך ניסיונותיו נכשלו. המכחול שוב יצא מהקווים. הוא נאנח ומטביע את המכחול בים של צבע כחול, ומתחיל לצבוע שוב, והפעם את השמיים. השמיים המנחמים, מלאי העננים הצמריריים. הוא טומן את המכחול בצבע צהוב כעת, מנסה לצבוע את השמש. כעת הוא נינוח, רגוע. הציור תמיד היווה לו מקור לבריחה מצרותיו היומיומיות, ולפעמים אפילו מחשבות פילוסופיות הפתיעו אותו בביקורן בשעת הרוגע המבורכת הזו. הוא טומן את המכחול בעיגול נוסף בפלטת הצבעים כעת, הפעם ירוק. ירוק של דשא, ירוק של צמיחה. זהו צבע מרגיע ומיוחד בשבילו יותר משאר הצבעים. הוא מחייך, ומצייר. ושוב טומן את המכחול. הפעם כתום. תפוז, צחוק. עכשיו אדום. ורד, ודם. נראה כי המעגל הציורי הזה לא ייגמר לעולם. לפחות לא במחשבותיו.
בום! לפתע הרכבת עוצרת בפתאומיות ומעיפה את הציור לעברו השני של הקרון. הוא מזעיף פנים ברוגז ואוסף את מכחוליו המפוזרים בבושה. האנשים היושבים ברכבת מסתכלים עליו בתמהה, במבט שמסתכלים על משוגעים. אך הוא מתעלם ממבטיהם, ולאחר שמסיים לאסוף את כל המכחולים פונה לאסוף את הציור. הוא מתקדם אט אט בצעדים חוששים אל עברו השני של הקרון, רועד. הוא אוחז בתקווה קטנה ומחזיק אצבעות למזל בליבו שהציור נשאר שלם ובריא בדיוק כמו שעזב אותו. הוא מרים אותו, ונושם בהקלה. הצבעים לא נמרחו. איזה מזל. הוא חוזר למקומו וממשיך לצייר בשקט, מנסה שלא להתבלט בין שאר האנשים. הרכבת ממשיכה לנסוע. מחיאות כפיים חלושות נשמעות מסביב כאות תמיכה לנהג הרכבת המוצלח שהצליח להתגבר על המכשול שעמד בדרכו, אבל הוא מתעלם מכל הרעש שמסביב ונכנס שוב לבועה הקטנה שלו, ונשאר שם.
לאחר כמה שעות הרכבת עוצרת שוב, ולמזלו הציור לא ברח מידיו הפעם הזו. הוא מעיף מבט אל החלון וקורא את השלטים הניצבים בחוץ. הוא הגיע לתחנה שלו. הוא קם ממקומו מהר ואוסף את חפציו, מדדה במהירות אל עבר הדלתות הנפתחות. הוא יוצא מהרכבת ונושם את האוויר הצח בחיוך. הוא מתיישב על ספסל ואורז את מכחוליו וציורו לתיק במשך כמה דקות, ואחר מכן פונה לשביל העפר הלא מסומן. אל עבר ביתו.
~
פרק 2
הוא מתהלך בשבילי העפר בנינוחות, מחזיק את תיקו ומהדק את אחיזתו בתיק בכל צעד. הרוח הקרירה מצליפה בפניו, והוא מחניק חיוך שובב. הרוח הקרה הזו, שמבשרת על בואו של החורף, משמחת את טוני. הוא יודע שזהו זמן לישיבה ממושכת בבית, התכרבלות בשמיכת פוך חמימה וקריאה במשך כל היום. פשוט נהדר! הוא ממשיך לחשוב מחשבות עליזות בנושא בעודו עושה את דרכו לביתו.
לאחר כחצי שעה של הליכה בין שבילי העפר הלא-מסומנים, הוא סוף סוף מגיע. הוא נושם לרווחה ומפלס את דרכו בין הבתים הצפופים שקורות גגותיהם צבועים בכחול רך. לאחר מכן הוא מגיע לאזור הכפר הישן, המקום שבו יש בתים נמוכים ומוזנחים מכל שקורות גגותיהם צבועים בירוק עדין, הצבע האהוב עליו. הוא מחייך שוב(בפעם החמישית היום) ומחפש בעיניו את ביתו, וכאשר הוא מוצא אותו, גבותיו מורמות בפתאומיות, כאילו בהפתעה, והוא הולך לכיוון ביתו. הוא נכנס הביתה, נאנח ומניח את תיקו על השולחן הפינתי שעומד ליד הכניסה. הוא מתיישב על הספה, ממשש את מגעה הנעים מעט בשביל למלא את נפשו, ולאחר מכן מתרווח עליה ונשען בנוחות. הוא מהרהר מספר דקות האם להמשיך את הציור, אך לבסוף מחליט לפתוח טלוויזיה ולצפות בחדשות. לאחר כחמש דקות של צפייה ממושכת, טריקת דלת חלושה נשמעת. הוא מסובב קצרות את ראשו, ומהנהן לאימו העומדת בפתח הדלת. היא נאנחת גם היא בעודה מניחה את תיקה על השולחן הפינתי שבצד, ליד תיקו של טוני.
היא מתיישבת לידו ונוגעת בכתפו. הוא מסתובב לעברה.
"נו, איך היה אצל מיסי?" היא שואלת ומלטפת את ראשו.
"היה בסדר." הוא משיב.
"עשית את מה שאמרתי לך, נכון?" היא ניגשת ישר לעניין.
"כן." הוא משיב ביובש.
"כמה זמן זה לקח?" היא שואלת ופוערת את עינייה.
"שתי דקות." הוא עונה.
"מעולה." היא אומרת בסיפוק וטופחת על גבו.
היא נשענת על הספה, וצופה גם היא בחדשות. שקט שורר במשך כמה דקות. לפתע קול חלוש מגיח מגרונו של טוני.
"למה הייתי צריך לעשות את זה?" הוא שואל ברעד.
"כי ביקשתי," היא מרימה גבה.
"אני אמא שלך." היא מוסיפה לאחר שהשכנוע הקודם לא פעל כראוי.
"אמא שלי לא הייתה מבקשת ממני לעשות דבר כזה." הוא אומר ביובש.
"די, חמודי. די. מחר בית ספר, והכול יהיה בסדר."
"אני שונא את הבית ספר הזה!" הוא מתעצבן וזורק את השלט על השולחן.
"אל תדאג, מחר הכול יסתדר." היא אומרת ומלטפת את ראשו.
"והדבר הכי חשוב-"
"מה?" הוא קוטע אותה בחוסר סבלנות.
"תזכור את ההסכם שלנו. לא עוד תיאוריות מוזרות מצידך, בסדר?"
הוא מהנהן לאות הסכמה, אך בליבו יודע שלא יפסיק לעולם עד שיגלה את האמת.


תגובות (24)

האורך של הפרקים די מבאס. אבל עדיין, מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

24/10/2015 21:10

כתוב בצורה פיוטית מאוד. נחמד.

24/10/2015 21:14

קטניס- תודה!
קורן- התכוונת שהכתיבה גבוהה? אז תודה לך. נחמד לשמוע שאת חושבת ככה.

24/10/2015 21:19

מבולבל מאוד וקצר -,-'
אבל עדיין יפה :)
תמשיכי!!!

24/10/2015 21:21

    תודה רבה (:
    השתדלתי לקצר מאוד מאוד מאוד את הפרק, אני יודעת שיש כאלה שזה מייאש אותם. אבל אני מניחה שקצת הגזמתי באורך…XD הפרקים הבאים יהיו ארוכים יותר, מבטיחה.
    ושמחה שאהבת!

    24/10/2015 21:26

אורי!!!
בגלל שזה הפרק השני יש לי קצת יותר הערות.
כתבת "רצון" נראה לי התכוונת למרוצה.
השימוש שלך ב"הוא" לאורך הפרק הראשון ותחילת השני יצר דמות מאוד מרוחקת. משהוא שקשה להזדהות איתו והיא לא נגישה. על אף אזכור שמה הריחוק וההקרירות שפתחנו לדמות משום שלא הזדהתה לא מתפוגגת.
היא עודנה לא נגישה לא הקוראים!
דבר שני הוא ילד.ממש לא חשבתי ילד בפרק הראשון ובשני. אבל אולי זאת הדמות שלך ואז זה מעולה!
ושוב אני לא מגיבה ראשונה(בוכה חרש)
שקלתי עם לכתוב לך משהו, אבל לא בקשת, וזה קצת מוזרלכתוב לך משהו שהוא חד צדדי.
כמובן שמדובר על הזמן שיתחשק לי לכתוב…
אוהבת יוקי

24/10/2015 21:33

    היי יוקי, שמחה מאוד שאת מגיבה לי פה♥
    תוכלי להגיד איפה כתבתי 'רצון' ובאיזה הקשר? אני לא מוצאת.
    ואת צודקת לגמרי לגבי הריחוק, גם אני הרגשתי בזה. אבל בשונה מסיפורים קצרים שבהם צריך לגרום לקוראים להתחבר לדמות יחסית די מהר, פה זהו תהליך של כמה פרקים לפחות עד שמכירים יותר את הדמות. לוקח זמן בסיפורים מעין אלו עד שמקבלים יותר פרטים על החיים של הדמות ועל הרגשות שלה, ואז באמת אפשר להתחבר(לפי דעתי).
    את האמת שעשיתי הקדמה לסיפור הזה, לכן יכול להיות שחלק מהדברים יהיו פחות ברורים לך כי לא קראת אותה… ממליצה לך בחום לקרוא את ההקדמה אם את מתכננת להמשיך לקרוא את הסיפור.
    ומבינה אותך בקשר לתגובות, אבל תתנחמי בזה שאני מגיבה לכולם(ולך בטח) לא משנה איזה מס' הם בתגובות…
    אני מסמיקה♥ מאוד מחמיא לי. רצית לכתוב לי קטע?!♥
    כמובן שלא אבקש כזה דבר כי זאת תהיה אנוכיות מצידי, אבל אם את באמת חפצה בכך אשמח שתכתבי לי משהו♥(עכשיו אני מרגישה רע שאני לא חשבתי על לכתוב לך קטע.)

    24/10/2015 21:43

    אל תצטערי פעם באתר זה היה ממש מקובל. היינו עושים את זה הרבה בין חברים. את יכולה אפילו לראות אצל אחד שקוראים לו story הוא כתב משהו עלי והקדיש לריצ׳ל. תכנסי, זה מצחיק. כמעט בכיתי מהתרגשות!
    ואני כתבתי ל… עזבי שוב מתרפקת על העבר כמו זקנה! אבל תכנסי!
    אבל בטח יש עוד עשרות חברים פה שאת יכולה להקדיש להם עם החברות בינכם… אבל אני אהיה הראשונה?

    24/10/2015 21:57

    כתבת בסוף, כשהוא מדבר עם אמא שלו.

    24/10/2015 22:00

    יוקי את מקסימה.
    אכתוב משהו.

    24/10/2015 22:00

אוף. זה ממש קצר (אני תמיד בעד פרקים ארוכים)
אבל ממש מעניין! התיאורים ממש טובים, והכתיבה זורמת מצויין. (למרות שהסוף טיפונת מבלבל)
ובשלב זה, אדבוק באי המקוריות ואכתוב : תמשיכי!!

24/10/2015 22:02

    את בעד פרקים ארוכים?! אם אני זוכרת נכון אמרת שזה מייאש אותך…
    תודה רבה, שמחה שהכתיבה טובה וזורמת(אחרי הכול, זה חלק חשוב בסיפור.)
    והסוף לא מבלבל, הוא מסתורי- יש הבדל!

    24/10/2015 22:04

    חחחחחח הכי פיצול אישיות שלי, אבל זה באמת תלוי מה האורך
    4 דקות – מעציב אותי
    24 דקות – מייאש אותי

    24/10/2015 22:09

אוח, אני כל כך רוצה לדעת את ההמשך! סיקרנת אותי נורא.. אז מהר בבקשה עם הפרק הבא!!

24/10/2015 22:13

ליאנה את קורעת אותי…
בואי נתפשר על 10 דקות? זה אמצע(סוג של.)
וסול- תודה!! המשך יבוא בקרוב.

24/10/2015 22:15

    חחח בסדר גמור, נתפשר :)
    לגבי הסוף, אני מניחה שהוא מסתורי, אותי הוא מבלבל כי אני פשוט מנסה לקשר אותו להקדמה (מהאנשים שיעשו הכל כדי להבין)

    24/10/2015 22:24

ממש מסתורי ומעניין. מחכה להמשך!!

25/10/2015 09:57

קצר-,- זה מבולבל נורא בכוונה או שאני קשת קליטה?XP
תמשיכי!

25/10/2015 16:44

האמת אפשר להעביר ביקורת בונה מוזרה?
אם לתת דימוי לסיפור את כרגע הכנת אורז לבד, שבכללי זה אחלה, אבל עם תוספי קצת רוטב, אולי עוף וסלט בצד, זאת תהיה ארוחה של ממש, וכמובן שכל ארוחה טובה צריכה שתייה.
במילים פשוטות, צריך תוספות :)
אני ממשיכה לעקוב, נ.ב ממש תודה לך, עזרת לי למצוא ההשראה שלי רק במילה אחת שלך, אין עלייך אורורה ♥♥♥♥♥♥

25/10/2015 19:27

רוזי- תודה רבה! המשך בקרוב.
תולעת סיפורים(ת.ס?)- תודה רבה, וכן זה מבולבל בכוונה (:
לב החיים- אשמח אם תפרטי. לאיזה סוג של "תוספות" את מתכוונת?
ותודה רבה, שמחה שתעקבי וממש משמח לדעת שאני מעניקה לך השראה! זאת מחמאה עצומה עבורי!!!

26/10/2015 18:21

מעניין אותי מה היא ביקשה ממנו.. (כן נו, אני נתפסת על קטנות אבל עדיין..)
אמרו את מה שרציתי… טוב אז תמשיכי, אשתדל לעקוב :)
אה, ואפשר לתת קצת יותר התייחסות לדמות של האמא ובכללי..

26/10/2015 21:46

    את ממש לא נתפסת על קטנות, זה בדיוק המתח שניסיתי להעביר פה ( :
    כמובן שתהיה התייחסות בהמשך, זה רק הפרק השני.
    ותודה רבה, המשך יבוא בקרוב.

    26/10/2015 21:59

מתי יהיה עוד פרק?
חשבת שאשכח?!
אני במתח!!!

02/11/2015 19:01

    חחח, מצטערת שאני לא מעלה כבר הרבה זמן!
    אני משוכנעת שההמשך יבוא עוד כמה ימים.
    מצטערת על זה♥

    02/11/2015 19:35
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך