פרק 3 – החיים שלי לא מה שרואים מבחוץ

24/12/2013 563 צפיות תגובה אחת

אני ממשיכה אני אישית אהבתי את הסיפור כי אני מביאה משהו טיפה שונה מכל סיפור אהבה רגיל.. אני מודה לכל מי שקורא.. (:

ראיתי סרטון שלי ושל איתי מהלילה!! כל מה שעשינו התפרסם בפייסבוק!!
איתי פרסם את זה ורשם "אז כנראה שניצחתי בהתערבות ותייג את אליה (הפרחה של השכבה לא יודעת למה כולם אוהבים אותה היא נבלה!!)" היא כתבה לו " בוא ותתרחק מהמגעילה הזאת שלא תדבק באיזה מחלות.."
הסתכלתי למסך ואחרי כל כך הרבה זמן שהבטחתי לעצמי לא להישבר נשברתי!! התפרקתי.. בכיתי כל כך הרבה!!
יצאתי מהבית שלו והלכתי לכיוון הבית ספר.. כולם הסתכלו חלק צחקו חלק קראו לי "זונה" "מופקרת" וכאלה.. התעלמתי כשהגעתי לשער התנגשתי במישהו הוא אמר מצטער.. הקול היה כל כך מוכר הרגשתי שאני יודעת מי זה.. זה הוא אני בטוחה!! אי אפשר לשכוח את הקול שלו!! הרמתי את הראש מעט למעלה חוששת קצת.. כן כן.. זה היה הוא.. זה היה דין!!! הוא השתנה קצת.. אבל זכרתי אותו איך אפשר לשכוח את הבן אדם שהרס לי את החיים?
הוא בא לעזור לי לקום פשוט לקחתי את עצמי עזבתי את המחברות על הרצפה ופשוט רצתי משם!!
החלטתי להיכנס לשיעור.. שיעור מתמטיקה עם עומר.. ואייי חופר!!
באמצע השיעור שקעתי במשהו ונרדמתי..
עומר (המורה לחשבון): האנההההה עד שאת נכנסת את גם ישנה??
כשקמתי ראיתי את עומר מול הפנים שלי ובזווית של העין את דין עם כל המחברות שלי דין הביא לעומר את המחברות והמשכתי "ללמוד"..
הגיע סוף היום.. כשבאתי לצאת מהשער ראיתי את איתי.. הרגשתי שאני חייבת לדבר איתו
אני: הלוווווו תעצור ועכשיו!!!
איתי: מה?
אני: תקשיב לא באתי להגיד לך כמה נפגעתי או שטויות כאלה!! תקשיב למילים שיוצאות לי מהפה: אני נשבעת שאני ינקום!! אל תתקרב אלי אל תדבר איתי.. ביי
איתי: חכי שניה זה לא מה שאת חושבת..
אני: אה זה לא? כי אני קמה בוקר אתה לא פה.. נכנסת לפייסבוק סרטון שלי ושלך ערומים.. ונחש מי העלה? אתה.. חחחחח פשש.. מוזר מי עוד יכול להיות?? בי אדיוט!!
באתי לצאת מהשער.. ודין בא לכיווני הוא אמר…

5 צפיות ממשיכה (:


תגובות (1)

מדהים

24/12/2013 23:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך