פרק 4 – החיים לא מה שבחוץ

24/12/2013 655 צפיות אין תגובות

דין: למה ברחת ממני בבוקר?!
אני: אתה באמת הולך להעמיד פנים שאתה לא זוכר אותי???
דין: מה אנחנו כבר מכירים?
אני: אל תיהיה "תמים" אני נשבעת שאם רק תנסה לעשות לי משהו אני יצרח!!!
דין: למה שאני יעשה לך משהו תגידי מה עובר עליך!?

~נקודת מבט של דין:~
לא הבנתי למה היא ברחה ממני בבוקר אז הלכתי לבדוק היא ישנה בשיעור אז לא ממש יצא לי לראות אז ניסיתי לתפוס אותה בסוף היום.. והיא התנהגה כמו משוגעת וצעקה עליי.. חשבה שאני מכיר אותה.. רגע רגע רגע יש לה שרשרת על הצוואר.. קוראים לה הא…נה האנה? השם באמת מוכר לי

דין: את יכולה להזכיר לי מאיפה אנחנו מכירים?

~נקודת מבט של האנה:~
אוקי אז הוא לא זוכר אותי.. אולי עדיף לעזוב את זה? לאלאלאלאלא עד שגדלתי ואני יכולה לנקום ולדבר עם האדם שהרס את חיי אני ינצל את זה אולי זאת תיהיה הפעם האחרונה שאני יראה אותו.. זאת תיהיה סגירת מעגל..

האנה: היום אתה בן 19.. נפגשנו לפני שנתיים זוכר היית בן 17.. אני בת 15.. היית מעשן סמים.. עישנתי איתך ובבוקר קמתי ערומה בסימטה.. זוכר? תראה אותי עכשיו נואשת ליחס מאנשים זורמת עם כל בן שבא ומעשנת סמים..
דין: אני לא מאמין והוריד את הראש למטה..
האנה: כן די דפקת לי את החיים והוצאתי סיגריה הוא לקח אותך וזרק.. אני מצטער הוא אמר והלך..
חזרתי הביתה אכלתי צהריים ויצאתי לרחוב קצת ראיתי את נאור ואליה מדברים והצלחתי לשמוע חלק קטן..
נאור: אפילו בשבילך זה מסריח כאילו מה הקטע שלך לא מספיק מה שהיא עברה והיא עברה הרבה עשית לה את הקטע עם איתי?!
איתי: איזה קטע שום קטע אחות של איתי (שיר) ואני חברה טובות צילמה אותם לפנות בוקר הודעתי לו שאם זה לא עולה לפייסבוק.. הסוד הקטן שלנו יחשף..
נאור: חשבת אולי הוא באמת אוהב אותה?"
חזרתי הביתה אמרתי לעצמי אני ישאל את נאור על זה מחר והלכתי לישום..
באמצע הלילה קמתי ו …

5 צפיות ממשיכה (:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך