אז פרק שלישי כבר בשלבי הכנה....מקווה שתהנו... תודה על התגובות:)

פשוט לאהוב/פרק ב'

10/02/2013 530 צפיות אין תגובות
אז פרק שלישי כבר בשלבי הכנה....מקווה שתהנו... תודה על התגובות:)

"דרור",שמעה אותו אומר, כאילו ביטא את הרצון הכי חזק שלה להיות בו…לא חשבה על דבר אחר מלבד חופש…חופש מרגשות, תחושות, אנשים, מקומות, שלילים באשר הם…

"אין ספק ששם אני בוחרת להיות" השיבה בלחש…

הוא המשיך להביט בה שעל פניו חיוך קל החושף טור שיניים צחורות …כשאישוניו מרצדים, מתלבטים היכן להניח עצמם , "דרור,זה השם שלי"…הוא אמר חוזר בחשש מה,פוחד להפריע לה,כמבקש להכנס לאט לאט בקצב שלה לנבכיה…

חיוך נבוך התפשט על לחייה, מדגיש את הזך, הרך, הטוהר בעייניה הגדולות…"דרור זה כל מה שאני רוצה"..חזרה ואמרה , משמע לא שמעה אותו…

"אני פה" השיב בחיוך כאילו קיבל את אישורה הסופי להכנס לתדר מחשבותיה….

לרגע הוא הרגיש בתוך ענן שעוטף את שניהם…סוגר על העבר, חובק את ההווה ,ומרפד את העתיד…

"עלמה,יותר מנעים להכיר" הישירה מבטה בבטחון ואמרה בקול רך ולבבי שתוך כדי הגישה את כף ידה ללחיצת הכרות,ומבחינתה לפרק חדש שמתחיל,דרור לחץ אותה עוטף את ידה בחם כמנסה להעביר לה את תחושותיו…"אכן עלמת חן את,עלמה".

לשניהם היה ניראה כאילו העולם עצר מלכת, ברגעים מספר, ללא מילים, פתחו צהר שחשף ומבקש לגלות את עולמם,אחד של השני.

השקיעה שנפרסה למולם בשרה יותר מכל והחזירה אותם למציאות שטפחה על פניהם,אך זאת היתה שקיעה שבשרה התחלה…כאילו הזריחה חמדה לה לצון והתחפשה לרגע קט.

עלמה התיישבה לידו מבקשת לגלות לו את עברה, רוצה לשתף אותו..מוכנה לשים את ליבה בכף יד המחוספסת שלחצה לפני רגעים מספר…

היא לא ידעה מה גורם לה להשליך את סתרי ליבה לאדם שהכירה זה עתה…

"אני קשוב יותר מתמיד, ברגעים אלה את הקול היחיד שמהדהד לי, ומקווה שגם ימשיך להדהד. אני רוצה להקשיב לך,אני רוצה להשיב לך,אני רוצה משהוא חי, אמיתי ונושם",שמעה אותו…היה בקול שלו להט פנימי מבקש להתמסר בשנית, צופן בחובו…סיפור חיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך