time machine123
https://youtu.be/taVl-bPm4qY

צלילי המפוחית –פרק 12

time machine123 25/03/2017 547 צפיות אין תגובות
https://youtu.be/taVl-bPm4qY

חנן היה עדיין בהלם מאותה הנערה שרצתה בסך הכול לנגן במפוחית שלו. אולי הוא החמיר איתה יתר על המידה?
היא בסך הכול ניסתה לבדוק אם יש לה את הכישרון לנגן. אבל הוא במו ידיו, הרס לה את השמחה כשגילתה לראשונה כאשר היא ניגנה על המפוחית שלו.
אולי הוא יבקש ממנה סליחה לאחר שזלזל בה כך?
הוא מצא אותה ישובה על הכיסא בכיתה. לאחר דממה ארוכה ומביכה שנפלה ביניהם.
הוא ניגש אליה וקרא לעברה: " את יודעת גם אני טעיתי. לא הייתי צריך לזלזל בך. גם לך יש כישרון וכישרון לא צריך לשמור בפנים!" אמר לה חנן בקול שקט.
היא הביטה בו בחיוך חמים ואמרה : "אני סולחת לך , ואגב, אתה מנגן יפה. בלי להתגאות , אני אומרת שכישרון כשלך צריך להתפתח." אמרה בחיוך.
חנן חייך אליה בחזרה.
" אני יכול לשאול בבקשה איך קוראים לך? " שאל חנן בעדינות.
" שמי ממתק . " ענתה ממתק בקצרה.
" ממתק? שם מיוחד יש לך. על מה את מנגנת?" שאל אותה בסקרנות.
" אני מנגנת על חליל. זה מאוד נחמד. אגב, גם אתה יכול לנסות!" הציעה לו ממתק בחיוך.
" לא תודה. לי יש את המפוחית ואני מסופק כי זה מה שיש." אמר חנן ברגשות תודה .
" רק הצעתי. אתה יודע, אתה יכול להגיד בנימוס שאתה לא רוצה. אני חייבת ללכת. יש לי ראיון אישי עם המנהלת של בית הספר היוקרתי. להתראות בינתיים." אמרה ממתק , קמה ממקומה והלכה לעבר חדר ההנהלה.
" טוב , בהצלחה. ותזכרי שכישרון חייב להתגלות בדרך כלשהי. שיהיה לך הרבה בהצלחה." אמר חנן ברגשות של תודה. היא חייכה לעברו , היא המשיכה הלאה מבלי לפחד.
חנן המשיך לשבת ונזכר פתאום כמה הוא התגעגע לנגן על המפוחית שלו, הוא המשיך לנגן בה ללא הפסקה.
נער אחד ניגש אליו מאחור.
" אפשר לדעת למה אתה מנגן על המפוחית בשעה כזאת?" שאל הנער בחיוך מתגרה.
" כי אני אוהב לנגן על המפוחית וזהו." אמר חנן בלי פחד.
" כי ישנים בשעה הזאת ואתה היית צריך לנגן ככה בקול שכולם ישמעו אותך." אמר הנער בעצבנות והלך משם.
חנן לא התייחס אל הערתו ברצינות , משום שהוא שמע מסביבו כל כך הרבה קולות והוא העדיף לא לשמוע אותם משום מה.
הוא לא רצה להפסיק בשביל מישהו שאומר לו " זה לא יפה!" או " תפסיק לנגן , אתה לא מבין שהאנשים ישנים?!" הוא לא שמע כלום.
משום איזושהי סיבה , הוא כבר לא התייחס לשכנים האלה שאמרו לא פעם ולא פעמיים שאין לו עתיד.
אין לו עתיד בנגינה ולא בשום דבר אחר.
אך באמת הוא האמין בכל ליבו , שיום אחד כולם יבואו על טעותם על כך שהם הסתכלו עליו בצרות עין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך