צלילי המפוחית – פרק 13

time machine123 28/09/2017 451 צפיות אין תגובות

חנן חשב שדווקא ברגעי משבר כאשר שהוא חושב על מה האנשים האלה חושבים על הנגינה שלו במפוחית שנראית בעיניהם מגוחכת.
הוא נאלץ להשלים עם המציאות העגומה הזאת.
אבל בחלומות האחרים שלו , הוא כן הצליח להגשים את חלומו מסיבה אחת להראות לכולם שהם יבואו להודות על טעותם ויגידו לו שהם שפטו אותו בחומרה יותר מדיי.
כל הימים שבהם הוא ניגן במפוחית כל יום רק התלוננו כמה רעש הוא מקים בבניין.
וכן , הוא הבין את התלונות שלהם אבל משום מה הוא לא הפסיק לנגן במפוחית עד שיום אחד מישהי גילתה אותו ושמעה את המנגינות המופלאות האלה שבקעו מן המפוחית.
כשהוא הופיע לראשונה בפני השופטים . הוא פחד מפני שזה היה דומה למבחן.
פעם ראשונה שהוא פחד באמת מכישלון. לא היה לו כלום. עכשיו זה הזמן להראות במה הוא הכי טוב.
" חנן סיאני , אתה מנגן במפוחית? כן?" שאל בסקרנות , חנן הנהן לאות חיוב ולאחר מכן הוציא את המפוחית והחל לנגן.
כולם הקשיבו בשקט גמור. צלילי המפוחית היו צלולים ורכים לשמיעה.
הלב שלו רעד מפחד , אבל הוא ידע שהוא צריך להוכיח את עצמו באותם הרגעים. רעות לא ישבה ביניהם וסימנה לו שהכול יהיה בסדר. הוא היה לבד לחלוטין.
אתה לא לבד , שינן לעצמו בנחישות בזמן שהוא המשיך לנגן במפוחית.
הוא תירגל נשימות קצובות כי הוא חשב שבעת מבחן דווקא אופציית הנשימות יעזרו לו להתגבר על הפחד.
" יופי . הבא בתור." הוא שמע אותם קוראים למתמודד הבא והוא פינה בשבילו את המקום וירד מהבימה הקטנה. הוא נשם לרווחה.
סוף סוף הוא עבר את המבחן המלחיץ הזה בשלום.
הוא היה צריך להודות לאדם אחד שהביא אותו לפה וזאת רעות.
אם לא היא , חנן היה מגלה את עצמו לבדו.
הוא היה מצפצף על כל אלה שבעבר זלזלו בו ואמרו לו שכישרון זה סתם דבר מבוזבז , שהחלומות שהוא חלם מילדותו יוותרו מאחוריו.
משהו יותר חזק ממנו גרם לא לסגת , ולא לוותר על חלומותיו.
הוא העדיף לא להקשיב להם , שבמקודם או במאוחר הכישרון שלו לנגן במפוחית ינצח למרות כל המכשולים הרבים שהוא עבר דרכם.
הוא יחליף ללכת עד הסוף עם החלום ולנסות להגשים אף על פי שהקולות ניסו להכניע את כוחותיו.
הוא חייך לעצמו כאשר הוא החליף את החליפה הלבנה לפיז'מת החורף שלו , בצפייה נחשקת ליום הבא אחריו.
מישהו אמר לו פעם , אם לא תעשה מה שאתה הכי אוהב, אתה תישאר מתוסכל בתוך עבודה שלא הכי מתאימה לך.
אולי זה טוב שעכשיו הוא יעקוב אחרי חלומותיו וליבו. כי רגעים מבורכים שכאלה יכולים לחלוף ביעף.
אולי כשיהיה מבוגר יותר , הוא יתחרט על כך שלא הצליח לנצל את הזמן שהוקצב לו.
חנן נכנס למיטה ולקח דף לבן , הוא התחיל לחשוב על רעיון לכתוב שיר . הוא שרבט כמה מילים ולבסוף התחרט ברגע האחרון , זרק את הנייר לפח והחליט לנסות שוב מחר.
לא היה לו מוזה ברגעי לחץ. הוא הרגיש כאב בחזה ובכל זאת התעלם מכך , הוא לא נרדם כל הלילה בניסיון נואש לכתוב שיר נורמלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך