צלילי המפוחית – פרק 3

time machine123 02/03/2017 444 צפיות אין תגובות

חנן לא האמין למזלו הטוב, לכן הוא לא מיהר לעכל את הבשורה הכי מרגשת שקיבל. החיים העניקו לו הזדמנות להגשים את חלומו, עודו מתלבט עם עצמו מה לעשות. הוא לא ידע עדיין איך להגיב , האם הוא יצחק או יתרגש?
כאשר הוא אינו יודע מי זה שבגללו הוא צריך לטוס לבית ספר יוקרתי בלונדון. לגלות מי שלח את המנגינות שהוא עצמו יצר במפוחית ולמה הוא עשה את זה.
אבל מכיוון שהוא לא יודע מי השולח ומי זה שאירגן את זה כדי שמנגינותיו ישמעו על ידי אחרים.
רעות עמדה מאחורי זה רק בגלל שהמנגינות שהוא יצר במפוחית מצאו חן בעיניה.
היא דחפה אותו צעד אחד קדימה לעבר החלום שלו. מכיוון שהיא אהבה את זה , מתוך זה היא אמרה : למה שהוא יישאר אנונימי? אסור שכישרון כשלו יילך לאיבוד. עליה לגלות אותו מיד.
לפני שחנן עלה למיטתו. מישהו דפק על הדלת. מי זה יכול להיות?
חנן ניגש לפתוח ובפתח עמדה רעות מבוישת ומובכת . " אני מכירה אותך? אתה זה שמנגן במפוחית?" שאלה אותו והביטה בו כולה מוקסמת.
" כן , למה? אני מאוד אוהב לנגן במפוחית.. אפשר לדעת מאיפה את מכירה אותי? מי את? אני פשוט חושב שאף פעם לא הכרנו. "ענה חנן בפשטות.
" אתה חנן? פשוט אני רעות , ולא יכולתי להפסיק להתרגש כאשר שמעתי את המנגינות היפות כל כך שאתה יוצר על ידי המפוחית. ואני שמחה לדעת שיש לך כישרון עצום. אני הקלטתי אותך מנגן במפוחית ואמרתי לעצמי : למה שלא תעשה עם הכשרון שלך משהו , אז שלחתי את המנגינות לבית ספר יוקרתי למוזיקה שנמצא בלונדון." אמרה רעות והביטה בו בחיוך מעריץ.
" כן , אני חנן , את הקלטת אותי? אני פשוט לא מאמין שאת הקשבת למה שניגנתי! אני פשוט חושב שלפעמים אנשים היו רוצים לראות אותי מפסיק לנגן על המפוחית." אמר חנן בהלם.
" לא חשוב. רק רציתי לדעת אם יסקרן אותך שאני גיליתי את הכישרון שלך ראשונה. אז אם אתה מעוניין להיפגש. אתה מוזמן להתקשר אליי." אמרה רעות ונעלמה בחשכה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך