צלילי המפוחית – פרק 4

time machine123 04/03/2017 454 צפיות אין תגובות

חנן עמד בפתח ביתו , עודנו מסרב להכיר בעובדה שמישהי הקליטה אותו. השכנים שגרו בדירה המקבילה, אמרו בינם לבין עצמם : " סוף סוף נפטרו מהנגן שהבין שהוא לא יגיע לשום מקום עם הנגינה הזאת במפוחית." אמרו וצחקו לעצמם.
אבל חנן לא התכוון לוותר. הוא לא ייתן להם את התענוג כאשר הוא יוותר על החלום שלו.
אלא פשוט ימשיך להילחם על החלום שלו. למרות שכולם אומרים לו שכדאי לרדת מהעניין הזה של הנגינה על המפוחית.
כנראה איפה שהוא הם צדקו באיזשהו נקודה בחשיבה שלהם.
הם חשבו שהוא היה משועמם וחסר חיים כאשר מצא לו תחביב משונה ולא מתקדם כמו לנגן על מפוחית.
אבל המחשבות האלה לא יתנו לו לעצור מלהשיג את מבוקשו.
" נו , כבר השתכנעת שאתה לא תוכל להתקדם רק מלנגן במפוחית כל הזמן?" אמרה אחת השכנות ונכנסה לוודא שהוא לא ניגן במפוחית באותו הרגע.
" אני רוצה לנגן במפוחית , אז מה אם אתה מבקשים אותי שאפסיק?" אמר חנן באדישות .
" אז מה אם אתה רוצה! תפסיק כבר לנגן במפוחית ותתרגל לעובדה שאתה צריך להפסיק להאמין בשטויות!" אמרה השכנה בציניות.
" מי אמר שאני מאמין בשטויות?" אמר חנן בקול שקט.
" אתה צריך להפסיק לחלום ולהתרגל למציאות , למצוא עבודה שתתאים לך ושתפסיק לנגן במפוחית ותעזוב אותנו עם השיגעונות שלך של כמה אתה רוצה להיות נגן מפורסם." אמרה השכנה בקול סמכותי.
" אני אהיה עוד מפורסם ואתם שתמיד אמרתם לי להפסיק לנגן במפוחית , עוד תעריצו אותי על שיש לי את הכישרון לנגן במפוחית ושתבואו להופעות שלי." אמר חנן כאשר השכנה הסבה כלפיו את גבה והלכה.
" תמשיך לחלום, ילד!" הוא שמע אותה אומרת , עודו עומד בפתח מנסה לעכל את הדברים שהיא אמרה לו.

ועוד משהו , היא קראה לו " ילד" . למה היא קראה לו ילד? מעניין.
חנן לא רצה להפסיק לנגן במפוחית , מבחינתו הוא ימשיך להתעקש לנגן ולהצליח עד שביום מן הימים הוא יתפרסם.
אז האנשים שאמרו בפניו שהוא לא יצליח, יווכחו בטעותם על כך שהם אמרו לו שיפסיק לנגן במפוחית. כי הם באמת לא האמינו לכך שהחלום שלו היה לנגן במפוחית.
הם חשבו שהוא מדבר סתם שטויות . חנן היה בשבילם ילד חולם שרק מדמיין דברים ולא באמת היה צריך להאמין לכל מילה או משפט שהוא אמר.
אז למה השכנים קראו לו " ילד , תמשיך לחלום!"? כי הם לא האמינו שהוא מסוגל?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך