time machine123
מקווה שתהנו . פורים שמח.

צלילי המפוחית – פרק 8

time machine123 12/03/2017 482 צפיות 6 תגובות
מקווה שתהנו . פורים שמח.

כשחנן עלה למטוס , הוא שכח את פחדיו ובחר להניח אותם בצד. אבל כשהוא ישב במושב שהיה אמור שלו , הוא שמע קול מוחה מאחוריו.
" היי , המושב הזה שלי." אמרה הבחורה במחאה.
" מי אמר שהמושב הזה שלך? זה לא שלי ולא שלך , זה של האלוהים. אנחנו מלמעלה קיבלנו את זה בעירבון מוגבל." הגיב חנן אל הנערה בלי חיוך.
הנערה וויתרה ולא התווכחה , היא הלכה לחפש מקום לשבת בו והמשיכה הלאה אל המושבים היותר אחוריים.
ולבסוף , היא התיישבה שם ממש במושבים האחוריים של המטוס.
חנן הוציא מתיקו את המפוחית והתחיל לנגן בה באקראי.
לו צלילי המפוחית היו מהממים להפליא. אבל עבור הנערה ההיא שהתיישבה מאחור , אותם הצלילים החרידו אותה במיוחד.
" אתה מוכן להפסיק עם המפוחית הזאת?" צעקה הנערה עליו. חנן לא התייחס לקריאותיה והמשיך לנגן כאילו הוא לא שמע אותה.
" למה שאני אפסיק? בגלל שאת מבקשת ממני לעזוב את המפוחית? תשכחי מזה , כי זה לא הולך לקרות בקרוב. " ענה חנן בחיוך והמשיך לנגן במפוחית כאוות נפשו.
" תפסיק כבר לנגן במפוחית הזאת , כואב לי כבר הראש!" הוסיפה הנערה באדישות ולא הבחינה שלמרות כל בקשותיה שיפסיק לנגן. הוא לא רצה להפסיק.
" אני לא רוצה להפסיק!" הוסיף חנן ולא התרגש מהנערה ההיא שהתעקשה שהוא יפסיק לנגן במפוחית.
" אתה משוגע! עדיין לא הבנתי את הקטע שלך. למה אתה רוצה בכלל לנגן במפוחית?" שאלה אותו בעצבנות.
חנן לא ענה ולא אבה לשמוע את קולה יותר.
" בגלל שאני אוהב לנגן במפוחית!" אמר לה את המשפט שהוא הרבה לדקלם בפניו מתנגדיו שרצונו לנגן במפוחית הייתה יותר גדולה מרצונם שהוא יפסיק לנגן ויתרגל לעובדה החיה שהוא אף פעם לא יהיה מפורסם.
גם אם הוא ירצה. אין לו סיכוי להפוך להיות מפורסם בגלל שלדעתם הוא חי בסרט והסרט שהוא חי בתוכו, הם ניסו לגרום לסרט הזה להתפוצץ מהר ככל האפשר.


תגובות (6)

קדימה חנן תכניס בה!!!!!!בחורה חוצפנית!הפרק מהמם וחג שמח:)

12/03/2017 10:55

חג שמח ותודה רבה):

12/03/2017 11:00

למה עצוב?

12/03/2017 11:17

אין לי פרצוף שמח

12/03/2017 13:06

הא

12/03/2017 13:09

אני אעלה פרק חדש רק ביום רביעי.

12/03/2017 13:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך