תגיבו ותפיצו..:-) :-)

צללים באפלה פרק 4

01/09/2013 464 צפיות אין תגובות
תגיבו ותפיצו..:-) :-)

חזרתיי..אוח יופי דין פה "זוו שמעתי אותך"…יופיי זוג דפוק.."שמענו גם את זה "..עד שלא יצוץ לה חצ'קון מכל הנשיקות היא לא תפסיק תכל המיזמוזים איך היא לא מתעלפת לא ברור לי עדיין…טוב אני מרגיש לא רצוי אז אאני זז..בי מיאמור*(אהובתי)* …הוא טרק לי את הדלת.על הפרצוף ועף..
לורן תקשיבי כי אני לא יחזור על זה……
סיפרתי לה והיא ממש התלהבה היא דחפה אותי לאמבטיה אם הבגדים -(לא פעם ראשונה)- שיצאתי היא התחילה להלביש אותי היא זרקה עליי שמלה שחור פייטים צמודה אפילו יותר מדי..o_O לא נושמת.. .היא איפרה אותי ממש יפה ועשתה בייביליס קצת אבל הרגשתי שזה טו מאצ' אז הרסתי תבייבילס שמתי עקבים ומעיל עם קוצים (ToT) כל כך אני.!
הגעעתי לבר וכל העיניים היו עליי זה לא מצא חן בעיני.. .\m/ ראיתי את דיימן התאמנו מעיל והוא היפנט אותי עם עצמות לחיין זהות לשלי..עיניים עמוקות והולכות שולל הוא קם וחיבק אותי ועל הדרך לחש לי "זו את מדהימה"..דיברנו קצת והוא אמר לי שאני מיוחדת.ושאני תופסת את העיניים שלו…אני גם מרגישה כאילו הכרנו ממזמן הוא התקרב אליי וניסה לנשק אותי התרחקתי והוא נרתע. הוא עלה לבה לקח את הגיטרה וניגן מנגינה של הלהקה הכי אהובה עלי הוא סיים לשיר.."מה גם אתה אוהבת את "חסרי קצב"…כע גם את זה לא מפתיע אותי. נהיה קצת קר והוא חיבק אותי….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך