shahaf
מקווה שהצום הזה עבר לכם בקלות.. אני התחלתי לכתוב את הפרק לפני שהוא נכנס והפסקתי בגללו ואחר כך חזרתי לכתוב אותו בסוף הצום!! מקווה שנהניתן!!

צעירים לנצח – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 15

shahaf 26/09/2012 2592 צפיות 9 תגובות
מקווה שהצום הזה עבר לכם בקלות.. אני התחלתי לכתוב את הפרק לפני שהוא נכנס והפסקתי בגללו ואחר כך חזרתי לכתוב אותו בסוף הצום!! מקווה שנהניתן!!

התעוררנו למחרת בשעה 10:30 וישר הערתי את לואי..
"תתעורר.. אני צריכה כבר לבשל.." אמרתי לו הוא קם לאט..
התארגנתי ולבשתי את זה: http://www.polyvore.com/casual_look/set?id=59635543
ירדתי למטה והתחלתי לבשל.. על הדרך הכנתי חביתות וסלט ואני לואי נייל ובר אכלנו.. נייל התעורר מהריח של הבישול והעיר את בר..
אחר כך הארי ורותם חזרו לבית וגם דני וזאיין התעוררו..
אחרי בערך שעה ליאם ודניאל התעוררו.. (למרות שאני מאמינה שהם התעוררו מוקדם יותר..;)
בישלתי עד השעה 17:00 והלכתי להתארגן.. נכנסתי למקלחת ארוכה ויצאתי ממנה אחרי שעה בערך..
התלבשתי בזה: http://www.polyvore.com/casual_look/set?id=59331258
ירדתי וראיתי שדני ובר מסדרות את השולחן, נייל ולואי רואים טלויזיה, והארי, רותם, זאיין, וליאם עלו להתארגן..
"היי" אמרתי לבנות ונכנסתי אל המטבח.. חיממתי את כל מה שהיה צריך וסיימתי לחתוך את הסלט שרותם התחילה לפני שהיא הלכה להתארגן..
"היי" הבנות אמרו לי..
"תשבי קצת שחף!! כל היום את על הרגליים!!" הארי וזאיין ירדו אחרי שסיימו להתארגן וצעקו לי..
"כן באמת תשבי קצת.." לואי אמר וקם אליי..
"אנחנו נסדר את מה שנשאר!!" נייל הציע ואני דני ודניאל ישר קפצנו וצעקנו "לא!!"
"למה לא??" הוא שאל..
"כי אנחנו רוצים לאכול משהו היום.." אמרתי וכולם צחקו..
"הארי אולי אתה תעזור?? אתה לפחות יודע לבשל.." בר הציעה..
"בטח.. שחף מה צריך לעשות??" הארי אמר וניגש אליי..
"רק תדאג שהמרק רותח ותכבה את האש וששום דבר לא נשרף.." אמרתי..
"אין בעיה!! עכשיו תלכי לנוח קצת!! את לא יצאת כל היום מהמטבח!!! ומתי הספקת להתקלח??" הוא אמר..
"הייתי במקלחת שעה!!" צעקתי..
"מה היית שם עם לואי??" זאיין קפץ.. כנראה שדני עדכנה אותו..
"הלוואי!!" לואי צעק..
"טוב אז אני הולכת לשבת קצת.. הארי תודה שאתה עוזר!!" אמרתי..
"בטח!! אחרי אתמול אני חייב לך הרבה!!" הוא אמר וקרץ לי ואז הסתכל על רותם במבט מאוהב..
"הארי- עכשיו ללמעלה!! דני ובר תשגיחו- פשוט ששום דבר לא ישרף!!" צעקתי ומשכתי את ידו של הארי והעלתי אותו במדרגות..
עלינו במדרגות ונכנסנו לחדר של הארי..
"אתה רוצה לספר לי משהו??" שאלתי אותו..
"אממ לא.." הוא אמר..
"אז אתה ורותם לא ש-" התחלתי לשאול אבל הוא קטע אותי..
"לא!! ממש לא!! אני אוהב אותה והכל אבל אני לא חושב שהיא מוכנה לזה…" הוא אמר..
"ואתה צודק.. היא עדיין לא מוכנה לכזה דבר גדול.. אבל היא אוהבת אותך מאוד ואתה תחטוף ממני אם תשבור לה את הלב!!" אמרתי לו..
"אני בחיים לא אנסה לפגוע בה!! אני אוהב אותה!!" הוא אמר כמעט בצעקה..
"אני יודעת!!" אמרתי וחיבקתי אותו..
"אני יודע שאת יודעת!!!" הוא אמר וחיבק אותי חזרה..
"טוב צריך לרדת למטה.. שלא ישרף כלום.." אמרתי וצחקנו.. ירדנו למטה והכל היה ערוך..
ניגשתי למטבח והתחלתי להכין את הצלחות למרק.. הגשתי את חלקן ודניאל עזרה לי להגיש את השאר..
התיישבתי לאכול עם כולם ואחרי בערך רבע שעה קמתי והלכתי לארגן את כל שאר האוכל..
ארגנתי בצלחות את הבשר והירקות המבושלים, את האורז, את השניצלים, את הסלטים (הכותבת אחרי צום של כיפור ומאוד רעבה.. ) ואת כל שאר האוכל והגשתי לשולחן..
התיישבתי לאכול עם כולם והשיחה קלחה נהנינו מאוד ואחרי הארוחה הבנים סוף סוף החליטו להיות נחמדים ופינו הכול ושטפו כלים.. הם התיישבו לידנו בסלון אחרי שסיימו וראינו ביחד מרתון דימדומים..
"איזה חתיך ג'ייקוב!!" דני ורותם צעקו..
"לא נכון אדוארד יותר חתיך.." בר ודניאל מיהרו להגן על הצד שלהם..
"מה אתם מתווכחות מי יותר חתיך?? חבר שלי יותר חתיך משניהם ביחד!!" אמרתי ולואי נישק אותי…
אני, לואי, דני, זאיין, הארי, ליאם, ונייל הלכנו לישון כשהסרט הרביעי התחיל..
אני חושבת שבר, רותם, ודניאל נשארו לראות אותו ואת החלק השני שלו..
התעוררתי בבוקר לבד במיטה של לואי..


תגובות (9)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XD
תמשיכיייייי D:

27/09/2012 00:58

פרק 15 עלה!! כולם מוזמנים לקרוא!!

27/09/2012 00:59

פרק מעניין מאד מאד אהבתי ומבקשת כי תמשיכי ♥

27/09/2012 01:01

חחחחחחחחחחחחחח טוב מילה קראת את המחשבות שלי ושל רותם!!
שתינו חושבות שהוא חתיך ;-)

27/09/2012 01:41

שחף, המשך בדחיפות..!!
את כותבת מדהים…!

27/09/2012 02:51

אני עכשיו כותבת את פרק 16!! למישהי יש רעיון להמשך??? יש לי בלאק אאוט!! ננסה לכתוב ונראה מה יצא.. סורי אם הפרק הבא יוצא קצת משעממם..

27/09/2012 04:06

תמשיכיי !! ממש יפה :) דרך הגב גם אני חושבת שאדוארד הורס את הבריאות עם היופי שלו חחחח ;)

27/09/2012 04:45

תמשיכיייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ילדה מוכשרת אחת שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/09/2012 09:30

מוווווושלם ♥

22/02/2013 03:57
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך