shahaf
תודה על כל ההערות והתגובות בפרק הראשון, מקווה שהשתפרתי, ברגע שהפרק הזה יעלה אני יתחיל לכתוב חדש..

צעירים לנצח – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 2

shahaf 10/09/2012 3689 צפיות 10 תגובות
תודה על כל ההערות והתגובות בפרק הראשון, מקווה שהשתפרתי, ברגע שהפרק הזה יעלה אני יתחיל לכתוב חדש..

הגעתי הביתה, התקלחתי והלכתי לישון.
בבוקר קמתי ב7:30, קצת מוקדם בשבילי.. צחצחתי שיניים ולבשתי את זה:http://www.polyvore.com/casual_look/set?id=58383871
בזמן שהתאפרתי, קיבלתי אסמס מבר- החברה הכי טובה שלי היא רזונת ונמוכה, בלונדינית עם עיני דבש.. "תתארגני ותבואי ב9 לקניון – יש לי הפתעה בשבילך.. :) " היא כתבה.
כמובן שאני כמו חברה טובה יצאתי לקניון והגעתי (קצת באיחור) אליה..
"איפה היית" היא צעקה עליי..
"איפה אני יכולה להיות?" החזרתי לה בעוקצנות..
"התארגנתי בבית ובאתי" המשכתי.
"אהה טוב" היא אמרה בשקט
"אז את מתכוונת לגלות לי מה ההפתעה שדיברת עליה??" אמרתי מסוקרנת
"אהה זה.. יש לי חבר חדש" היא אמרה כאילו בשעמום
"מה???? מי?????" צעקתי אלייה וכמה אנשים שעברו הסתכלו עלינו במבטים של 'מה לעזאזל?'
"נראה לי שאת תכירי אותו, קוראים לו נייל והוא בלהקה הזאת שאת אוהבת, וואן דיירקשן.." היא אמרה עם חיוך גדול של שמחה על פניה..
"באמת?? פגשתי אותו אתמול בהופעה" אמרתי לה "הוא ממש נחמד" הוספתי
"אני יודעת" היא אמרה "רגע, מה פגשת את וואן דיירקשן????" היא שאלה.
"כן, אתמול בהופעה הם העלו אותי לבמה כדי לשיר איתם את "one thing" ואז הייתי איתם מאחורי הקלעים קצת ולואי די התחיל איתי, ואת יודעת שאני מתה על לואי!!" אמרתי לה במהירות. מזל שהיא מכירה אותי מספיק זמן כדי להבין מה אני אומרת כשאני מדברת מהר..
"וואו את מסתדרת גם בלעדיי אהה?, אז רק שתדעי שכל הלהקה באה היום וזאת ההפתעה שלך!!" היא אמרה לי וחייכה את החיוך המתוק הזה שלה.. הלוואי עליי חיוך כזה – רק בגללו אני לא יכולה לריב איתה, כל פעם שהיא רוצה להתנצל היא ישר מחייכת ואני נשברת.. מה לעשות, כל אחד ומה שיפה בו..
***אחרי בערך שעה***
"נראה לי שהם צריכים לבוא כבר" אמרה בר.
"תתקשרי אליו תשאלי איפה הם.." אמרתי לה
"הלו"
"כן זאת בר.. איפה אתם?"
"אוקיי אנחנו מחכות ליד המקדונלס בקומה 3"
"ביי מאמי"
"גם אני אוהבת אותך!!" שמעתי את בר מדברת עם נייל..
"איפה הם?" שאלתי אותה
"הם בקומה 1 תכף עולים.." היא השיבה לי וראיתי שהיא כבר מתה לראות את נייל שוב..
"היי שחף" שמעתי קול מוכר מאחורי..

המשך?


תגובות (10)

כל כך מהר היא הכירה את לואי? כל כך מהר התגשם לה החלום? ואו, תלכי קצת אחורה. תעשי טיפה סדר בראש- אולי נתחיל בזה שהוא שלח לה כמה מבטים וצחק עם הארי באמצע השיר או משהו כזה, כדי שיראה הגיוני. הכל קרה כל כך מהר- תתארי יותר דברים, מקומות.
אני ממשיכה את הסיפור על וואן די שאני כותבת, את יכולה לבקש עזרה או רעיונות להמשך אם את רוצה, זה מה שאני עושה אם כבר, מחפשת רעיונות לוקחת מסיפורים, קצת משם קצת מפה והכל מושלם, אם את מרגישה שלא- תמיד אפשר לתקן, למחוק.
בהצלחה עם לואי;)

10/09/2012 08:30

תנסייי לפרט טיפה את הסיפור , כן היא יכולה להתאהב בו במבט ראשון וזה , אבל
תפרטי יותר את הדברים :D

10/09/2012 08:44

תודה על ההערות, אני משתדלת מאוד לשפר את הכתיבה, זאת רק ההתחלה, אני עובדת על זה!!

10/09/2012 09:20

דנה היקרה, לא כתבתי שהיא מאוהבת בו, ולא הוא מאוהב בה, רק כתבתי שהוא העלה אותה לבמה, הם שרו שיר ביחד, והוא חושב שהיא כוסית (כי תכלס, זה מה שעובר לבנים בראש) והוא התחיל איתה.. האמת שגם אני לא הייתי מאמינה אם מישהו היה כותב על התאהבות בשעתיים, אבל אני קוראת כל פרק לעצמי לפני שאני מעלה, משפרת מה שאני יכולה, נותנת לחברה טובה ולאמא שלי לקרוא, שוב פעם מתקנת ע"פ מה שהם אמרו ואז נותנת לאחותי הקטנה לקרוא, כדי שהיא תגיד אם זה מעניין. אז אני יודעת שהפרקים הראשונים לא משהו אבל אני משתדלת ועושה הכול כדי שהקוראים יהנו, ואני יכולה להבטיח שכאשר העיניינים יתחממו קצת יהיה יותר מעניין ;)

10/09/2012 09:42

פרק 3 בדרך אליכם!! מקווה שהפעם יש פחות מה לתקן.. (תמיד יש מה לשפר, גם בכתיבה הכי טובה..)

10/09/2012 12:00

צודקת D: ^

10/09/2012 22:07

פרק די טוב, רואים שאת יודעת לספר אבל יש עוד מה לשפר , תכניסי עוד טיפה פרטים שוליים ( מה היא חושבת עליו , בגדים , צלליות של אור , תנועה) וזה יהיה מושלם !!!

10/09/2012 23:17

תודה נונו (מנחשת שקוראים לך נועה..) פרק שלוש כבר עלה ואני מחכה לתגובות עליו, מווה ששיפרתי מה שיכולתי..

11/09/2012 06:24

אני חושבת שאת קצת מיהרת בקטע הזה ….. כי היא רק הייתה בהופעה אפילו לא אמרת איזה שורה איך הם ? מה ? מי? מו? אם זה היה מפורט יותר זה היה הסיפור הכי טוב שיכולתמ לקרוא . שפרי את זה אחות

20/07/2013 13:07

אההההההההההההההההה \!!!!!!!!! תמשיכי

18/08/2013 05:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך