shahaf
פרק קצרצר השעה 7:30 בבוקר ואני עכשיו יוצאת מהבית לגיחה מקווה שיעלה בהקדם! ותודה לכל מי שהוסיפה אותי לסיפורים שלה הפרק הזה מוקדש לכולכן!!!! לוב יו מאוד!!

צעירים לנצח – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 29 חתונה…

shahaf 22/10/2012 2910 צפיות 16 תגובות
פרק קצרצר השעה 7:30 בבוקר ואני עכשיו יוצאת מהבית לגיחה מקווה שיעלה בהקדם! ותודה לכל מי שהוסיפה אותי לסיפורים שלה הפרק הזה מוקדש לכולכן!!!! לוב יו מאוד!!

הגענו לאולם בערך בשעה 19:30..
כל הבנות חיכו לנו שם עם נייל וליאם וההורים שלי ושל לואי והאחיות של שנינו..
"ההורים שלכם ישארו פה.. הבנים הולכי איתי והבנות עם רותם.." הארי אמר ולקח את הבנים לכיוון האולם הקטן..
הלכתי עם בר, רותם, דניאל, ודני לחדר קטן ליד השירותים וסיימתי לסדר את האיפור שקצת נמרח בצילומים ואחר כך יצאנו אל הכניסה לאולם הקטן..
הבנות נכנסו אחת אחת מלוות בבנים, ונעמדו ליד לואי, הרב , הכומר ושתי האימהות..
"את מוכנה??" שמעתי את קולו העבה של אבי ממאחורי והסתובבתי אליו..
"כן.. " אמרתי והוא שילב את ידו בידי וכך צעדנו לאורך השביל המוביל לחופה..
נעמדתי ליד בר והרב שלידו עמד הכומר ואחריו לואי ואז הארי.. (בר והארי הם החבר הכי טוב של החתן והחברה הכי טובה של הכלה..)
"התכנסנו כאן הערב כדי לאחד שתי לבבות לאחד.." התחיל הכומר..
"ולקדש אותם בברית האהבה.." המשיר אותו הרבי..
"לואי וויליאם טומלינסון, הטבעות אצלך??" הכומר שאל את לואי..
"כן.." לואי אמר והוציא קופסה אדומה קטנה מכיסו, בה היו הטבעות שבחרנו..
הטבעות היו זהב חלקות ובחלק הפונה לאצבע אצלי היה חרוט L ואצל לואי S (לואי ושחף..)
"האם הטבעות עלו לך פרוטה לפחות??" שאל הרב..
"כן.."
"שחף ברגר- האם את מתחייבת לאהוב ולדאוג, לכבד, ותמיד לסמוך על לואי וויליאם טומלינסון?" שאל הכומר..
"כן.." עניתי..
"האם אתה, לואי וויליאם טומלינסון מתחייב לאהוב ולדאוג, לשמור, לכבד ותמיד לסמוך על שחף ברגר?"
"כן.."לואי ענה..
"אתה יכול לענוד לשחף את הטבעת.." הכומר אמר..
"בזמן שאתה עונד את הטבעת תחזור אחריי.." אמר הרב..
"הרי את.."
"הרי את.."
"מקודשת לי.."
"מקודשת לי.." לואי אמר מסתבך קצת עם המילים בעברית..
"בטבעת זו.."
"בטבעת זו.."
"כדת משה וישראל.."
"כדת משה וישראל…" לואי אמר וסיים לענוד לי את הטבעת..
ענדתי ללואי את הטבעת שלו והוא דרך על הכוס והמוני קונפטי נשרו מהשמיים..
"אתה יכול לנשק את הכלה.." אמרו הרב והכומר ביחד לתוך ענן הקונפטי שירד לו לאיטו מהתקרה..
התנשקנו ארוכות עד שכל הקונפטי ירד לרצפה..
בירכתי את כל הבנות שהיו לידי ( אמונה יהודית שכלה יכולה לברך לחתונה ופריון ביום חתונתה..)
אחרי בערך חצי שעה נכנסתי לאולם הגדול, לריקוד הסלואו..
לואי ישב באמצע האולם עם פסנתר לבן גדול, לידו נייל עם גיטרה, וזאיין, ליאם והארי עמדו מאחורי נייל עם מיקרופונים..
הם התחילו לשיר את MOMENTS..
כשנגמר השיר לואי ניגש אליי וחיבק אותי..
הוא סידר את ידיי כך שיהיו על כתפיו והניח את ידו על מותניי..
הבנים התחילו לשיר את MORE THEN THIS..
אני ולואי רקדנו סלואו לבד ואחר כך האורחים הצטרפו אלינו..
לואי נתן לי לרקוד עם אבי והלך לרקוד עם אמו ואחיותיו..
רקדתי עם אבי ואחר כך עם ליאם, נייל, הארי וזאיין וחזרתי לרקוד עם לואי ומשם התחילה המסיבה..
אחרי חצי שעה של ריקודים האורחים התיישבו לאכול מנה ראשונה רותם באה איתי להחליף שמלה..


תגובות (16)

תודה על ההקדשה ומושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם שמחה שסוף סוף העלת היםו אני ימשיך את פרק4 מחכה להמשך ותשדלי כמה שיותר מהר לאב יו בייב חחח לקחתי תביייב מהסיפור שלך חחחחחחחחחחחחחחחחחח <333333333333

23/10/2012 01:34

מושלםםםם תמשיכי!! ((:

23/10/2012 02:39

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/10/2012 05:20

מדהים תמשיכי!
♥♥♥אוהבת אותך בטעות היום קראתי לחברה שלי שחף ♥חעחעח

23/10/2012 06:32

גאד , אני עדיין לא מעכלת את זה שהם התחתנו .
אנחנו מצפים לעוד פרקים ארוכים , כן ?
אני מתרגשת … ~ דמעות ~
תמשיכי בדחיפות !

23/10/2012 06:35

תמשיכי!

23/10/2012 06:36

מהממם :)

23/10/2012 06:42

אעאעאעעאעעאעאעאעעאעאעאעאע !! איזה מדהים !! תמשיכיי לעוד פרק ועוד מלא מלא עונות :)

23/10/2012 07:37

תודה רבה!! אתן מדהימות!! אני ממשיכה את הסיפור רק בגלל שהקוראות שלי כל כך מושלמות!!! אוהבת אתכן מאוד מאוד!!! אני מתכוונת לעשות עוד הרבה פרקים אבל לפי אמא שלי אני צריכה לעשות בגידה בסיפור.. אז תחליטו..
א. רותם נכנסת להריון אבל הילד הוא בכלל של זאיין והארי מתאבד..
ב. דני נכנסת להריון מנייל.. הלהקה מתפרקת ומישהו רוצח את הארי..
..
.
.
,..

……
.
..


.

.
סתם בצחוק הסיפור יהיה קצת יותר עסיסי אבל לא עד כדי כך.. לוב יו!!

24/10/2012 03:19

עשית לי התקף לב
הארי מתאבד?! רוצחים את הארי?! את רוצה שאני יתעלף!@
חחחחחח מחכה להמשך אנד לאב יו טו

24/10/2012 03:25

זה היה בצחוק.. מי יהרוג את הארי?? הוא אחד החלקים המצחיקים היחידים בסיפור שלי.. עכשיו תסבירי.. קוראים לך אסתי או ליאן?? אני מבולבלת.. (השפעה של הגיחה לא ישנתי בלילה..)

24/10/2012 03:27

קוראים לי אסתי ואני בכיתה ח' מאיזה חור בצפון

24/10/2012 03:32

והסיפורים שלי יצאו על הארי ועל ליאם(שיניתי לו תשם)פשוט זה התארבב לי בפרופיל חפשו אבל

24/10/2012 03:33

זאת רותם שחף, ממש ממד אהבתי♥
הסייפור מושלם והפרק עצמו בכלל.. מקווה שתמשיכי במהירות;)

24/10/2012 07:37

לאאאאאאאאאאאאאא הארי הנסיכיייייייייייי שליייייייייי
מסכן מה את עושה לו?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חח
תמשיכיייייי! אני במתח♥♥♥
תודה על ההקדשה! אני חושבת שהיא גמלי חח♥♥
אני במתח ואני מעדיפה את אפשרות אפחדדדדדדדדדדדדדדד
זה מוששלמי ככה העלתי עוד פרק את מוזמנת לקרוא מושלמי כמו תמיד
הארי=שלמות!!!!!!!

24/10/2012 09:52

הארי=שלמות=שליייייייייייייייייייייייייייייייי ותמישיכיייייייייי

24/10/2012 11:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך