shahaf
וזה היה פרק 32!! מקווה שנהניתם!! אני ממש עסוקה ואני מקווה להעלות את פרק 33 בקרוב!!

צעירים לנצח – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 32

shahaf 27/10/2012 2252 צפיות 6 תגובות
וזה היה פרק 32!! מקווה שנהניתם!! אני ממש עסוקה ואני מקווה להעלות את פרק 33 בקרוב!!

כשהגענו לצימר נכנסתי להתקלח וכשיצאתי לואי נכנס..
לבשתי את זה: http://www.polyvore.com/casual_look/set?id=61861071#stream_box
לואי לבש מכנס שחור, מכופתרת לבנה, וג'קט בצבע הג'קט שלי, ואוקספורד באותו הצבע..
יצאנו מהצימר בסביבות השעה 17:00 בערב ולקחנו מונית עד למקום שמשכירים בו מכוניות..
לקחנו פג'ו 407 ואני נהגתי בה עד לבית של ההורים של רותם ודני..
אכלנו שם ארוחת ערב ושיחקנו הרבה עם מיכאל (שאני ובר קוראות לו מייקל..) וגם השלמנו לאבי וסמדר את החוויות שהיו לנו בחתונה, בגלל שהם לא יכלו להגיע..
לקראת שעה 23:00 חזרנו לצימר, והלכנו לישון..
התעוררתי בבוקר ליד לואי ונכנסתי לשטוף פנים..
יצאתי ולואי כבר היה ער.. הוא לבש ג'ינס כהה, טי שרט חומה, ואנס שחורות, ואת משקפי הראיה השחורות שלו..
אני לבשתי את זה: http://www.polyvore.com/casual_look/set?id=61942190#stream_box
(כן, כמו שבטח הבנתן אני ולואי אוהבים להתאים את הבגדים שלנו..)
סידרנו את כל הבגדים שהוצאנו חזרה למזוודות ויצאנו מהצימר, נסענו לכיוון באר שבע..
אחרי נהיגה של שעתיים הגענו לבאר שבע..
כבר לא היינו צריכים משקפיי שמש וכובעים, כי מעריצה ראתה אותנו יוצאים מהבית של אבי וסמדר לילה לפניי..
נכנסנו לאחת השכונות שם, וחניתי ליד הבית של חברתי שחף, ואחותה התאומה ליאור.. (לילוש דרקשנית זאת את ושחף את מושלמת!! לוב יו גמדה יפה שלי!!) כשנכנסנו ראיתי שם גם את אסתי (xליאןx23 למי שלא מכירה את הפרינסס שלי..), שבקיצור אני קוראת לה אס, ואת החבר שלה אור.. הוא לבש ג'ינס כהה, טי שרט לבנה ואולסטארס שחורות.. אסתי לבשה שורט ג'ינס כהה, טי שרט ורודה נופלת וכפכפי הוואינס ורודות..
*סטופ..* לשחף ולליאור יש עיניים חומות, ושיער חום כהה, חלק וארוך, לאסתי עיניים שחורות נוצצות ושיער שחור גם הוא, שמתפרע בצורה כל כך יפה על כתפיה.. לאור יש שיער שחר ועיניים כחולות בהירות, כמעט כמו של לואי..
*בחזרה לסיפור..*
שחף לבשה חולצה לבנה נופלת שעלייה היה מצוייר דגל ארה"ב, שורט ג'ינס כהה וכפכפי הוואינס שחורות, ליאור לבשה סקיני בהיר, גופייה סגולה, וואנס סגולות וכובע צמר של פנדה..
"היי נסיכות התגעגעתי אליכן!!" קפצתי עליהן בחיבוקים..
"היי, נשואה טרייה אין דה בילדינג!!" הבנות צעקו וקפצו עליי בחזרה..
התיישבנו על הספר והשלמנו חוויות, מכל הזמן שלא הייתי בישראל, אבל בעיקר עם שחף וליאור, אס היתה יותר מידיי עסוקה בלהתלהב מזה שלואי מוואן דיירקשן יושב איתה על אותה ספה, ואור היה עסוק בלנסות להרגיע אותה, בזמן שהמשיך לנהל עם לואי שיחה על- ~תופיםתופיםתופים~ ג-ז-ר!!!!
כן, מסתבר שללואי ואור יש הרבה נושאים משותפים ובינהם האהבה הבלתי נגמרת לגזר..
אחרי הרבה דיבורים ושאס נרגעה קצת יצאנו למועדון וחגגנו שם עד אור הבוקר..
חזרנו לבית של שחף וליאור בערך ב5:00 בבוקר..
קמנו בערך ב15:00 בצהריים והתארגנו לבית של ההורים של אס, שמסתבר שהם חברים של ההורים שלי..
בילינו את היום בבריכה שלהם וחזרנו לקראת 18:00 לבית של ליאור ושחף..
ארזנו מזוודות ובדיוק ב19:00 בערב נועם (החבר של שחף, בלונדיני עם עיניים כחולות כהות, בערך באותו הגובה של שחף..) ורועי (החבר של ליאור, שחורדיני עם עיניים חומות שהזכיר לי קצת את זאיין..) באו לקחת את כולנו במכונית גדולה..
ב22:00 בלילה הגענו למלון בשם הרודס ולקחנו 4 חדרים- אחד לכל זוג..
עלינו לחדרים והתארגנו מהר לארוחת הערב..
לבשתי את זה: http://www.polyvore.com/evening_look/set?id=61945107
לואי לבש מכנס שחור, חולצה מכופתרת לבנה שהוא קיפל לאורך של מעט אחרי מרפקיו, שלייקס בצבע שמנת-זהב ואוקספורד באותו הצבע…
שחף לבשה חציאית מקסי בצבע שחור, גופייה לבנה עם כפתורי זהב עליה, חגורה בזהב, עקבים שחורים ושתי טבעות זהב.. היא איפרה את עינייה בשחור מעושן, ושפתיה היו מכוסות בגלוס בהיר..
נועם לבש מכופתרת שחורה שהוא קיפל כמו לואי, ומכנס שחור ונעליים שחורות והעמיד את שיערו הבלונדיני למעלה..
אס לבשה מחוך לבן עם פרחים ורודים עליו, חצאית מקסי ורודה ועקבים ורודים גם הם, היא לא התאפרה הרבה בעיניים ושמה אודם ורוד..
אור לבש מכנס שחור, טי שרט לבנה, ואנס שחורות וצעיף זהוב- ורדרד..
ליאור לבשה חצאית מקסי בצבע ירוק חאקי כהה, טי שרט לבנה נופלת, שכיס אחד בצידה היה מכוסה פאייטים זהובים, סנדלי עקב זהובים, חגורה בזהב וצמיד זהב..
היא לא התאפרה הרבה חוץ ממעט שחור בעיניים וגלוס ורדרד..
רועי לבש מכנס בצבע חאקי כהה, טי שרט לבנה, ושעון זהב ונעלי אולסטאר שחורות..
ירדנו לארוחת הערב ומשם הלכנו למועדון וחגגנו עד הבוקר..


תגובות (6)

נו תגיבו!! פרק 32!! עבדתי קשה על זה!!

27/10/2012 12:34

מהמם!! קראתי את הסיפורים שלך את כותבת מושלם!!

27/10/2012 12:53

מושלמי כמו תמיד ודנה ממתי את קוראת כאן?לא נורא מחכה להמשך וכשראיתית תמילב אסתי נפתח לי הפה והתחלתי לצרוח חחחח מקווה שתמשיכי לעלות וגם אני בעומס שלוש מבחנים=שש ימי לימוד ואני גם צריכה ללכת לעשות גוונים ולישמור על אחי בקיצור אין לי זמן

27/10/2012 13:44

מהיום חח לא היה לי מה לעשות אז קראתי מלה סיפורים חח :)

27/10/2012 13:45

תמשיכי :)

28/10/2012 10:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך