shahaf
מקווה שנהניתם מהחלק הזה.. עבדתי עליו די קשה...
אז עדכון קטן..
מצאתי לי תחביב חדש-ישן..
אני מציירת הרבה שנים, ולאחרונה התחלתי לעשות ציורים של וואן דיירקשן, מצויירים (הקריקטורות או איך שלא קוראים לזה.. נו.. זה:http://images5.fanpop.com/image/photos/31600000/One-Direction-Cartoon-one-direction-31630371-387-436.jpg) וגם את הפזמונים לשירים שלהם (אתם לא תבינו, קשה להסביר..)
אז הנה מישהי שעושה גם ודומה לשלי: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcax39SSoD1rs13mao1_1280.jpg
מי שרוצה הסבר איך לעשות שתכתוב בתגובות ואני יסביר או שתחפש ביו טיוב איך לעשות..

צעירים לנצח – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 36

shahaf 02/11/2012 3238 צפיות 18 תגובות
מקווה שנהניתם מהחלק הזה.. עבדתי עליו די קשה...
אז עדכון קטן..
מצאתי לי תחביב חדש-ישן..
אני מציירת הרבה שנים, ולאחרונה התחלתי לעשות ציורים של וואן דיירקשן, מצויירים (הקריקטורות או איך שלא קוראים לזה.. נו.. זה:http://images5.fanpop.com/image/photos/31600000/One-Direction-Cartoon-one-direction-31630371-387-436.jpg) וגם את הפזמונים לשירים שלהם (אתם לא תבינו, קשה להסביר..)
אז הנה מישהי שעושה גם ודומה לשלי: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcax39SSoD1rs13mao1_1280.jpg
מי שרוצה הסבר איך לעשות שתכתוב בתגובות ואני יסביר או שתחפש ביו טיוב איך לעשות..

ליאם רץ לחדרו..
עליתי אחריו והוא בכה שם..
"אתה לא צריך לדבר על זה.. זה בסדר.." אמרתי וחיבקתי אותו..
הוא הניח את ראשו על החזה שלי ויבב..
"זה בסדר לי.. הכול יהיה בסדר.." הרגעתי אותו..
הוא ודניאל שוב נפרדו.. היא עושה לו את החיים קשים…
הוא כבר גילח את הראש ועשה הרבה קעקועים בגללה..
אני לא כועסת עלייה.. זה הוא שלא מצליח להתמודד עם הכאב..
הוא כבר ניסה להתאבד פעמיים..
משום מה אני תמיד שם ברגע האחרון..
אלוהים שם אותי פה כדי להשגיח עליו..
הוא מתכרבל לתוכי ואני מחבקת אותו חיבוק חזק..
חיבוק של אחות, שלא תנטוש אותו לעולם..
"שחף.. איך את יודעת שהכול יהיה בסדר?? את לא אלוהים שאת יכולה לדעת.." הוא אומר בגמגום..
"תקרא לי טיפשה, אבל יש לי הרגשה שהכל יסתדר.." אני אומרת ומחבק אותו חזק..
אני מתיישבת והוא מתיישב לידי, מנגב את הדמעות האחרונות שיורדות מעינייו..
אנחנו יורדים למטה, והוא מתיישב על הספה בסלון..
זאיין מתיישב לידו והם מתחילים לדבר..
הוא נראה כאילו זאיין מסיח אותו מהכאב, הם החברים הכי טובים אחרי הכל..
אני ולואי עלינו לפרוק את התיקים..
"מה קרה עם ליאם??" לואי שאל..
"הוא ודניאל שוב נפרדו… לא נראה לי שהם יחזרו שוב.. יש מצב שתצאו איתו היום???" שאלתי..
"כן.. הבנות ירצו לבוא גם??" הוא שאל..
"אממ תשאל אותן.. אני לא ממש מרגישה טוב לאחרונה.. יש לי הרבה כאבי בטן.. אני ישאר פה.." אמרתי והכנסתי עוד כמה חולצות אל הארון הגדול והלבן..
"את בסדר?? למה לא אמרת לי שכואבת לך הבטן??" הוא שאל..
"כי זה סתם כאבים שטחיים. אני אמורה לקבל מחזור אז כואב לי.." אמרתי והכנסתי כמה חולצות של לואי לארון..
"אהה אוקיי.. אני אשאל את הבנות אם הן רוצות ואגיד לבנים שיוצאים.." הוא אמר ועזר לי להכניס כמה מכנסיים שלי..
*בערב..*
"אתן בטוחות שאתן לא רוצות לבוא איתנו??" הבנים שאלו..
"לא.. אנחנו נישאר פה לערב בנות.." רותם אמרה וחייכה, מניחה את ידה על כתפה של דני ומחבקת אותה..
"אוקיי אז אנחנו נלך.." זאיין אמר ונשק לדני על הלחי..
לואי נישק אותי קצרות ואז חיבק אותי..
כל הבנים נפרדו מהבנות, והם יצאו..
חזרנו לשבת בסלון ובר שמה איזה סרט מפחיד..
אני זוכרת שהרופא התקרב אל החולה כדי לערוף את ראשה ומאז הכול שחור לי..
"שחף.. שחף.." שמעתי את הקולות של לואי ורותם שמנסים להעיר אותי..
פקחתי את עיניי ושיפשפתי אותם..
"איפה אני??" שאלתי..
"בבית חולים.." לואי אמר עם חיוך ענק על פניו..
"למה אני בבית חולים??" שאלתי..
"כי התעלפת.. וישנת שלושה ימים.. אז הרופא החליט לספר לי את החדשות ושאני אספר לך.." לואי אמר..
"איזה חדשות??" שאלתי וללואי נמתח החיוך אפילו יותר..
"את בהריון.." הוא אמר וקפץ עליי בחיבוק..
"מה?? ממתי??" שאלתי קצת בלחץ.. לא ידעתי איך לעכל את העובדה שעכשיו אני לא בן אדם אחד אלא שניים..
"בערך שבוע וחצי, אבל הרופא אומר שההריון די יציב.." לואי אמר ולא הרפה מהחיבוק..
"אא אני לא יודעת מה להגיד.. " אמרתי מגמגמת..
"מה זאת אומרת??" לואי שאל מעט מאוכזב..
"אני יותר מידיי בשוק מהעובדה שאני בבית חולים אז העובדה שאני הולכת להיות אמא פשוט הולכת לגרום לי להתקף לב מרוב אושר.." אמרתי ולואי נישק אותי נשיקה ארוכה..
"הרופא אומר שעוד שלושה שבועות תבואי לבדיקה הראשונה שלך.." לואי אמר אחרי שהוא הרפה מהנשיקה..
"אני לא יכולה לחכות.." אמרתי והוא נישק אותי שוב..


תגובות (18)

תמשיכי !!!
היא בהריון !!
זה לא אומר שזה נגמר עוד מעט ??
נכון ?

02/11/2012 09:09

לא זה לא יגמר בקרוב… יש תכנונים לעונה שנייה..

02/11/2012 09:10

ואייי פרק מושלם את חייבת להמשיך!!!!!
ונכון מה שאמרת שציירת גם אני יודעת לצייר כאלה רק לפני כמה ימים התחלתי לצייר של וואן די!! כבר ציירתי זאיין!! אז אני רוצה ללמוד לצייר יותר טוב! :))

02/11/2012 09:21

חח אני עשיתי כבר תמונה של כולם אבל בגלל שאיכשהו יצא לי קו כחול באמצע הפנים של הארי אז עשיתי אותו בוכה ומחפש את דסטי (החתולה שלו..) ועשיתי את זאיין עם מראה ביד, את נייל אוכל, את ליאם מגלח את השיער ואת לואי אוכל גזר באוטובוס אדום גדול..
כן אני יודעת שאני קצת אובססיבית אבל עשיתי גם את הארי רץ ערום ואת לואי אחריו עם שמיכה, ואת ליאם אומר את זה לפול (המנהל שלהם..) בזמן שנייל בוכה שהוא רעב וזאיין מנסה להרגיע אותו..

02/11/2012 09:26

יווואוו חמוד!! עשיתי רק את של זאיין עוומד עם הג'אקט הזה שלו חח את יכולה ללמד אותי לצייר אותם איכשהו חח :))

02/11/2012 09:30

האמת שאי אפשר ממש ללמד איך לעשות את זה כי אני גם פשוט ציירתי לפי מה שראיתי מתמונה של אחד מהבנות מחו"ל שעושות את זה ושידרגתי את זה כל פעם למה שאני רוצה ושיניתי בגדים וזה… זה לא כל כך קשה והמורה שלי להבעה החרימה לי כמה ציורים שלהם שהתחלתי בכיתה ואחרי שהיא ראתה מה ציירתי היא שלחה אותי איתם למורה לאומנות ובמקום ללמוד הבעה בחצי שנה הקרובה אני ילמד רק שעה אחת הבעה בשבוע וילך בשעות האחרות למצויינות באומנות.. יאיי!!:)

02/11/2012 09:37

האמת שאי אפשר ממש ללמד איך לעשות את זה כי אני גם פשוט ציירתי לפי מה שראיתי מתמונה של אחד מהבנות מחו"ל שעושות את זה ושידרגתי את זה כל פעם למה שאני רוצה ושיניתי בגדים וזה… זה לא כל כך קשה והמורה שלי להבעה החרימה לי כמה ציורים שלהם שהתחלתי בכיתה ואחרי שהיא ראתה מה ציירתי היא שלחה אותי איתם למורה לאומנות ובמקום ללמוד הבעה בחצי שנה הקרובה אני ילמד רק שעה אחת הבעה בשבוע וילך בשעות האחרות למצויינות באומנות.. יאיי!!:)

02/11/2012 09:37

יאאא כיף לך!! אני לא יכולה לצייר בכמה שיעורים כי המורים לא מרשים לעסוק בדברים אחרים רק להסתכל אבל אני יושבת בסוף הכיתה אז אני מציירת חח אני ינסה להשתפר אני יראה לך איך ציירתי אני יעלה את התמונה לפרופיל פה חחח זה היה פעם ראשונה חח

02/11/2012 09:42

מה זע?!,!

02/11/2012 09:45

מה ליאור?? על מה את מדברת???

02/11/2012 09:46

יואו איזה מושלמי!!!
תמחקי את התגובה הקודמת לא הבנתי מה זה חשבתי שהיתחלת סיפור חדש תמשחכי ובאמת שבכיתי ממה שרשמת עליי ועל הארי חח❤❤

02/11/2012 09:53

תודה!!!! ואי אפשר למחוק תגובות..

02/11/2012 10:11

אומייגזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/11/2012 10:40

מהמם

02/11/2012 10:48

ברוכת כישורים ממש ממש יפה תמשיכי ♥

02/11/2012 10:52

תודה רבה אתן מדהימות ואתן הסיבה שאני כותבת!!!

02/11/2012 14:10

מוושלם תמשייכיי :*

02/11/2012 14:54

חחחחחחחח………… אני ממש אוהבת אתזה גם אני עושה כמה כאלה האמת היא שיש לי קלסר שלם על ציורים של וואןדי ג'סטין ביבר"(אני גם אוהבת אותו) דמדומים סלינה ועוד מלאמלא!!!!!!!!!!
אבל זה ממש חמוד אני אוהבת אתזה

03/11/2012 07:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך