shahaf
איך הפרק??

צעירים לנצח – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 42

shahaf 17/11/2012 2562 צפיות 20 תגובות
איך הפרק??

היינו במסעדה, ומשם יצאנו למועדון..
רקדנו שם והיה ממש כיף..
כמו תמיד, נייל, הארי וזאיין השתכרו יותר מידיי, ונרדמו בדרך חזרה לבית..
הגענו לבית והתחילו לי כאבים חזקים בבטן..
"שחף את בסדר??" לואי שאל כשהוא ראה שלא הצלחתי להירדם, בערך שעה אחרי שחזרנו..
"כן.. רק קצת כואב לי.." אמרתי..
"תתלבשי אנחנו הולכים לבית חולים.." הוא אמר וקם מהמיטה, לובש טרנינג ומוציא אחד מהארון ומושיט לי..
לבשתי את הטרנינג ונעלתי כפכפים..
ירדתי למטה וליאם היה שם עם רותם ודני, והם ראו טלויזיה..
"לאן אתם הולכים??" רותם קפצה עלי..
"בית חולים.." לואי אמר ומשך בידי לעבר הדלת..
"לו.. לא חייב בית חולים..זה כנראה בגלל שרקדתי הרבה נתפס לי שריר.." אמרתי מנסה לשכנע אותו להירגע..
"שחף, את בהריון וזה לא צחוק, גם אם רק נתפס לך שריר אני לא מוכן שאת תסבלי מכאבים.." לואי אמר מאמץ אותי לחיבוק..
"שחף לואי צודק.. אם כואב לך תלכי תבדקי את זה.." ליאם התערב מהספה..
"אוקיי אוקיי.. רק אל תהייה עצבני שבזבזת חמש שעות בבית חולים בשביל שריר תפוס.." אמרתי ולקחתי את התיק שלי..
"אל תדאגי.. אני מבטיח שאני לא אתעצבן.."לואי אמר ויצאנו לבית חולים..
אשפזו אותי ועברתי בדיקות רבות, דם, שתן, דופק, דופק עוברי, משקל, אולטרסאונד ועוד הרבה..
"שחף טומלינסון??" האחות קראה מדלת חדר ההמתנה..
"כן??" אמרתי וניגשתי אליה, יד ביד עם לואי..
"הכל בסדר את יכולה להשתחרר הביתה, אבל תשתדלי לא להתאמץ יותר מידיי, לאכול ולשתות הרבה, ולא ללכת על עקבים.." האחות אמרה..
"אמרתי לך.." לואי לחש לי באוזן, וחיוך של מנצח על פניו..
"ואני אמרתי לך שלא היה צריך לבוא לפה.." אמרתי וחייכתי..
"אני אוהב אותך.." לואי אמר ונישק אותי..
נסחפנו לנשיקה ארוכה עד שאחת הבנות שעבדו במחלקה ניגשה אלינו וביקשה שנבוא איתה..
"ד"ר ברוק שאלה אם אתם רוצים לדעת את המין של התינוקות.." הבחורה אמרה..
הסתכלתי על לואי במבט שואל והוא הנהן לי..
"כן.." אמרתי..
"מזל טוב.. יש לכם בן ובת.." היא אמרה וחייכה..
חיוך גדול עלה על פניי וכשסובבתי את ראשי ראיתי שלואי עם דמעות של שמחה בעיניים, כי הוא ממש רצה בן ובת..
"אתה בוכה??" הבחורה שאלה אותו בפליאה..
"כן.. דמעות של אושר.." הוא אמר וחיבק אותי חזק..
הבחורה הלכ וגם אנחנו חזרנו לבית והלכנו לישון..
טוב לפחות ניסינו..
לואי נרדם אחרי שתי דקות ולי לקח לפחות שלוש שעות..
בדיוק כשנרדמתי שמעתי את השעון המעורר של ליאם..
לא הצלחתי לישון בכלל כל הלילה..
ירדתי למטה והכנתי לעצמי כוס תה גדולה..
זאיין וליאם ירדו עם דני, רותם ובר…
הם התחילו להכין ארוחת בוקר ומצאתי את עצמי מתעוררת שוב אבל בסלון..
יכול להיות שכל הלילה הזה היה חלום??


תגובות (20)

סיפור מהמם כתוב בצורה נאורה אהבתי מאד מאד.

יש לי בקשה אלייך כי תואילי להכנס לסיפור שלי אשר מדבר על משהו שלבטח ישא חן בעינייך ואשמח אם כל היוצרים יקראו זאת.

תודה רבה בתקווה לשבוע טוב נטול סקאדים נטול פחד בכל המדינה כולה אמן ואמן!!!

17/11/2012 12:15

יואוווו תיקראי לבת אור חיחיחחח

ותמשיכיייי כי זה מושלמייי. הלוואי שהעלת עוד פרק עפתי לבדוק וכיפלך אינלך בית ספר אני יצרח אם אני ישמע אזעקה בעצם זה לא כל כך כיף :(

17/11/2012 12:36

יואוווו תיקראי לבת אור חיחיחחח

ותמשיכיייי כי זה מושלמייי. הלוואי שהעלת עוד פרק עפתי לבדוק וכיפלך אינלך בית ספר אני יצרח אם אני ישמע אזעקה בעצם זה לא כל כך כיף :(

17/11/2012 12:36

יאוווו דיי איזה סיייפור מוווושלם ♥
תמשיייכיייי ! (: ♥

17/11/2012 12:38

תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אתן מדהימות ואני ממשיכה לכתוב רק בגלל התגובות המדהימות שאני מקבלת בכל פרק!!

17/11/2012 12:40

תקראי לבת גאיה :)))) חחחחחחח אני מתה על הסיפור הזה הוא מרגש אותי יותר יותר D:

17/11/2012 13:12

תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/11/2012 13:21

תמשיכייייי ומהר
ותקראי את הוואןשוט שלך

17/11/2012 13:38

מושלם תמשיכי…:)
חחחח החלום הצחיק אותי לא יודעת למה כתבתי וואן שוט מושלמי חח תגיבו אתם
הבטחתי לך וואן שוט ואני אקיים את זה כשאני יוכל עד אז את מושלמת חח תמשיכי אוהבת אותך אהובה שלי!! עוד חמש ימים ימולשת עוד חמש ימים יומלדת עוד חמש ימים ימולדת לי לי לי חחח

17/11/2012 14:07

אס מזל טוב ❤❤❤❤❤❤❤❤

17/11/2012 22:26

חח אני עדיין לא יודעת אם היא תלד בעונה הזאת או בעונה הבאה.. ויש לי זמן עד לשמות ונראלי שאני יעשה משהו עם צבעים (אתן תבינו בהמשך..)

17/11/2012 22:32

בקרוב.. אבל היו ומחר אני לא יעלה אותו אלא את רק דבר אחד ואת תחיה כל עוד אתה צעיר..

18/11/2012 04:55

שחף יקירתי את מוזמנת לתת מבט לחברתו החדשה של מיודעינו מר ג'סטין ביבר ותחליט באם היא לא יפה מספיק ♥♥♥♥

18/11/2012 07:44

בקי, הם היו ביחד לפני שסלינה וג'סטין היו ביחד!! לפני שנתיים!!!! קוראים לה ג'סמין וילג', והיא זמרת והיא משחקת את החברה שלו בקליפ של בייבי!!!!! תפסיקי לנסות ללמד אותי על ג'סטין!! הוא מנסה לחזור אל סלינה אבל היא לא רוצה!!!!!!!!

18/11/2012 10:34

ווואו תהרגי אותי נסיככהה איך אני מתה על הסיפור שלךךך !!!

18/11/2012 13:15

חח לילוש תודה ושחף מחכ למהשך ואני מבקשת כשכיעלו הסיפורים תיכנסו לפרופיל שלי טוב? יש לי כמה דברים להגיד לכם וזה ממש ממש חשוב ודוף נו שיעלה :(:

19/11/2012 00:31

חח גמאני מתה שיעלה.. המשכתי את הסיפור על הארי..:)

19/11/2012 01:20

תמשיכי !!!!

21/11/2012 13:16

היי שחף את לא יכולה לעצור את העזיבה מהאתר ???? אם מאיימים שרוצים לפרוש תומר להם שאת מוחקת אותם מהסיפור שלך ס ו פ י ת ☺☺ ויש לי שם בשביל העוללה שתיוולד אולי השנה אולי בעוד שנתיים שם שחבל"ז את מנחשת ??? ב ק י !!!! נווווווווווווו מגניב נכון ????????????

21/11/2012 13:21
lol lol

וואי אני מאוהבת בסיפור שלךך ♥
קראתי אותו מההתחלה ועד לפההה הוא כזה מושלם וחמוד ו… מדהיםםם♥
תמשיכיייי ♥

28/04/2013 13:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך