קווים אדומים פרק 5

14/07/2015 474 צפיות אין תגובות

"אני עומד להכניס את החבר החדש, שיעזור לנו בשוד הבנק ובכל הפריצות שלנו, קבלו את…" כולנו הסתכלנו לעבר הדלת של הדירה, מצפים לראות מי יכנס "שון!" שון לא נתן לנו לחכות וברגע שברייס קרא בשמו הוא נכנס לדירה "וואו" נפלט לי, ניק הסתכל עליי כועס, אבל לא בזה התרכזתי, הצלחתי רק להתרכז בשיער הבלונדיני שהתקבץ לבלורית שהולכת כלפי מעלה, בעיניו הכחולות שלוו בצורת פנים מושלמת, השרירים שלו בלטו, אבל לא יותר מדי, הוא נראה כמו אליל יווני, לרגע שכחתי שיש לי חבר "אהמממ" השתעל ניק והפנה את תשומת ליבי, הוא הבהיר לי שהוא כועס, מאוד כועס. "אתה לא רציני.." הפניתי את מבטי אליו אבל הוא שתק "שקט!" צעק ברייס "אני אציג לך כל אחד ואחד פה, זה שיין, גנב מקצועי, בן תשע עשרה וקיבל שמונים ושתיים במבחן המכולת" הוא אמר והצביע לכיוונו של שיין "היי גבר" אמר שיין "וזה רובין, אח של שיין, בן ארבע עשרה, גנב עם הסמכה 'טריה' יש לאמר, וקיבל שבעים וחמש במבחנים". אמר ברייס "שזה עובר, דרך אגב" הבהיר רובין. "זה ניק" המשיך ברייס "הוא בן תשע עשרה גנב מקצועי וקיבל שמונים ושש במבחן" ניק לא אמר כלום, רק הסתכל על שון במבט עויין, ברייס המשיך "זאת בריאנה, אחות של טיילור שעוד מעט תכיר, בת ארבע עשרה וקיבלה תשעים וחמש במבחן" שון הסתכל על בריאנה בהערצה "וזאת טיילור, אחות של בריאנה, בת תשע עשרה, גנבת מקצועית כבר שש שנים וקיבלה מאה במבחן שלה" אמר ברייס "המרצדס למטה, עבודה שלה" אמר שיין. "וואו!" התפעל שון, הקול שלו, כל כך רך, לא רציתי שהוא יפסיק לדבר "את פשוט מדהימה ו…" "שכחת לספר עוד משהו על טיילור" התפרץ ניק לדברי שון "יש לטיילור חבר". ניק נישק אותי."אוי אני מצטער אני…" גמגם שון "זה בסדר." אמרתי "טוב די עם הרגשי!" צעק ברייס "אני ברייס בן תשע עשרה וחצי, גנב מקצועי וקיבלתי תשעים ושמונה במבחן ועכשיו, יש לי עדכונים לפריצה מחר, הכל נשאר אותו דבר חוץ מזה ששון מצטרף לניטרול כל השומרים, הוא מספיק חזק ויוכל לעזור, עכשיו, כולם ללכת לישון, יש לנו הרבה עבודה היום!"
***
"כאן אתן ישנות". ברייס הציג לפנינו שני מזרנים עבים "איפה שיין ואחיו?" שאלתי בקשיחות "תירגעי ילדה, אף אחד לא מכריח אותך להיות פה! אם את רוצה לכי" הנחתי את המזוודות שלי ושל בריאנה, היא כבר התמקמה "יהיה לנו כיף" אמרתי לה, חייכתי אליה חיוך מנחם "מחר יהיה לך מבחן הסמכה כפורצת תצטרכי לשדוד מכולת, אני מזמין מישהו במיוחד בשבילך אז תשני טוב הלילה". הוא ייצא מהחדר "את צריכה לסמוך עליי בריאנה, יהיה בסדר, אני מבטיחה!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך