קווים אדומים פרק 6

14/07/2015 512 צפיות אין תגובות

23:30 בלילה:
אני וניק הלכנו לעבר מצלמות האבטחה, "תעביר לי את הבד" לחשתי לעברו, הוא העביר לי חתיכת בד, עטפתי את המצלמה הראשונה, מלמעלה יכולתי לראות את שון מחכה לסימן. "מצלמה הבאה," אמרתי לו, טיפסנו על המרזב עד שהגענו לעוד מצלמה "את התאהבת בשון הזה?" ניק שאל "ידעתי שמשהו יושב עליך" אמרתי בעודי קושרת את הבד "לא התאהבתי בו, בסך הכל התפעלתי כי חשבתי שהוא יראה אחרת." הסברתי, המשכנו למצלמה הבאה "בד" ביקשתי, עוד חתיכת בד הועברה אליי "ממתי נהיית כזה קנאי?" שאלתי "מאז שאני מאוהב בך בטירוף" הוא התחנף "חנפן" אמרתי, הוא חייך, המשכנו למצלמה האחרונה. "זהו". ניק הוריד את האצבע שלו כאות סימן לשון. "אוי לא, יש עוד מצלמה!" הודעתי "מה עושים?" הוא שאל בלחץ "תביא לי את הגומייה ספייר שקושרת את הבד". אמרתי לניק, הוא הושיט לי אותה, היא הייתה עבה וקשיחה, כמו שצריך. "מה את עושה?" הוא שאל "חכה ותראה" עניתי, כיוונתי כמה שיותר, ספרתי לאחור ויריתי. המצלמה התנפצה, המאבטחים שלפו אקדחים, הם קלטו אותי ואת ניק "תעצרו שם" הם צעקו ברחנו, אך לפני שהספקנו לצאת משם אחד המאבטחים החל מכוון עליי את אקדחו "אוי לא" לחשתי, המאבטח כמעט ירה אך אז הוא נפל ארצה, שני המאבטחים האחרים התכוונו לראות אך גם הם נפלו, שון, שיין וברייס התגלו מאחוריהם "קדימה, בריאנה ורובין מתצפתים, כשנשמע שריקה יתחיל השלב השני" אמר ברייס, זהו, זה רשמי! שלב ראשון הושלם!
00:00 בלילה:
תורם של ניק ושיין, הם צריכים לעקוב אחרי השומר ולראות איך הוא מנטרל את האבטחה "בהצלחה" אמרתי לניק ונישקתי אותו, ירדנו מהמרזב, אני ברייס, שון, רובים ובריאנה נשארנו בחוץ מחכים לחדשות משיין וניק. "עברה כבר רבע שעה, הם כבר היו אמורים להיות פה" אמרתי מודאגת, חיכינו עוד כמה דקות, לבסוף הם יצאו מהבנק. "מה לקח כל כך הרבה זמן?" ראמרתי בעודי רצה לחבק את ניק. "מצטערים, עד שהשומר הזה זז…" הוא אמר "יש לכם תשובות?" שאל ברייס "כן, כשנכנסים לבנק יש תמונה של המונה ליזה, עם זורקים עליה משהו מוצק, היא מנטרלת את קרני הלייזר" אמר שיין "המאבטח מנוטרל?" שאל שון "כן, אבל כדאי למהר, שלא ישתבש שום דבר" כולם החלו ללכת, חוץ מברייס הוא נשאר מאחור "מה קרה?" שאלתי "משהו פה לא בסדר אין מצב שזה כל כך פשוט" הוא אמר "אתה חושב שכדאי שנחשוב על משהו אחר?" "לא, אני חושב ש…" אזעקה קטעה את דבריו, האזעקה של הבנק!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך