A. K. Koren
אני מקווה שזה לא חופר מדי שהתחלתי ועברתי בנקודה הנכונה. דרך אגב הסיפור הזה יתפרסם רק באחד מהימים-חמישי שישי ומוצאי שבת. אולי הוא יתפרסם בכל אחד מהם ואולי בכלל לא.

קומה אחת ודי -פרק 3

A. K. Koren 17/09/2015 520 צפיות אין תגובות
אני מקווה שזה לא חופר מדי שהתחלתי ועברתי בנקודה הנכונה. דרך אגב הסיפור הזה יתפרסם רק באחד מהימים-חמישי שישי ומוצאי שבת. אולי הוא יתפרסם בכל אחד מהם ואולי בכלל לא.

-נועה אמיר –
"לא התכוונתי. הוא בסדר? " נועה רעדה.
"ברור שלא! שמת לב בכלל מה קרה?! הרגת את הילד המסכן!מ" אמרה האישה האדישה שצעקה עליה קודם וכעת כבר לא נראתה כל כך אדישה.
"שטויות! היא לא הרגה אותו. אם הוא מת זה אשמת הנהג ובכלל הוא נושם" אמר מישהו. כולם התחילו לדבר אבל פתאום נשמעה סירנה ואמבולנס הגיע לצומת. מאחוריו ניידת שממנה יצאו שוטרים והחלו לחסום את הכביש. בינתיים הנפגע הועלה על האמבולנס. השוטרים החלו לתחקר את האנשים ולברר מה קרה.
נועה עמדה בצד ובהתה במתרחש בלי לשים לב לדבר. לפתע חדר לאוזנה צליל קולה החד והקר של האישה האדישה"שמי רובי שמעוני, ראיתי הכל… " רעידותיה הבלתי נראות של נועה התגברו. 'מה עשיתי?! האם הוא מת? מה יקרה לי עכשיו? יכניסו אותי לכלא?' המחשבות חלפו בראשה במהירות והיא רצתה לברוח אך ההלם שהכה בה מראה התאונה מנע ממנה לזוז. רובי החלה לספר לשוטר מה קרה "הילדה הזו דחפה אותו לכביש"
* * * * * * * * * *
– יוסי משה –
יוסי ראה את הנערה רועדת וידע מה עובר בראשה הוא הבין את פחדיה. וכשרובי הצביעה לעברה והודיעה כי "הילדה הזו חסרת אחריות וצריכה להיענש בחומרה" הוא ניגש לנערה והניח את ידו על כתפה
"איך קוראים לך? " שאל השוטר
"נ-נועה אמיר" ענתה ברעד
"את מבינה שעשית מוסד חמור ואת יכולה ללכת למוסד לעבריינים צעירים בגלל זה? "
"אני בת 19" היה כל מה שאמרה
"אז לכלא! "אמר השוטר.
"רגע, רגע! "יוסי אמר לפתע "נועה לא עשתה כלום. היא לא אשמה ואין שום סיבה שתשלח למוסד או לכלא" יוסי יצא להגנתה של נועה
"הא! גם אתה לא נקי! אתה דרסת אותו" התפרסמה רובי בנימה של שמחה לאיד.
"נכון המשאית החליקה בגלל הגשם ולא הצלחתי לעצור. ואני גם אשא בעונש. אבל נועה רק רצה. זה לא אשמתה שהנער נפל" יוסי התעקש על חפותה.
"היא ה-פ-י-ל-ה אותו! "אמרה רובי בכעס שניכר בקולה "גברתי אדוני הפסיקו את הויכוח זה לא יוביל לשום דבר! "קרא השוטר מעל צעקותיהם של רובי ויוסי. לאט לאט הם השתתקו ואז אמר השוטר "גברתי אדוני אם תואילו להתלוות אלי לתחנה נוכל לעשות חקירה ולקבוע מי האשם" השוטר פתח את דלת הניידת ונכנס "אה וגם את ילדה" אמר יורק את הדלת. רובי יוסי ונועה נכנסו למושב האחורי והניידת נסעה משם. * * * * * * * * * *


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך