פילי-חמלי
הערות, ביקורות טובות/רעות ודירוגים [ חיובים כמובן ;-) ] יתקבלו בשמחה

קופיפון חץ פרק 2 עכבר המשחקים, עכבר האינטרנט ופאקמן

פילי-חמלי 20/01/2015 731 צפיות 2 תגובות
הערות, ביקורות טובות/רעות ודירוגים [ חיובים כמובן ;-) ] יתקבלו בשמחה

הוא הלך עד לשלט ה'גוגל' ושם הוא ראה… מקום עם פס רכבת בלי מסילה ומישהו הלך שם. קופיפון הסתכל טוב טוב וצעק "הי, זהו עכבר!" הוא רץ אל הדמות כשהוא צועק "עכבר! היי עכבר! מה אתה עושה פה!?" כשהוא הגיע הוא ראה שזה לא העכבר שהוא מכיר, העכבר שאל אותו "סלח לי, אני מכיר אותך?" היה לו קול די מחוספס, "לא, אני לא חושב" אמר קופיפון במבוכה. "הי, חכה שנייה" אמר העכבר ופנה לדף מרחף עם משפט עליו "אה כן… פינה שנייה מימין… סעיף 233 דרך 23,456 כן… כן…טוב ביי" הוא פנה שוב לקופיפון "מי אתה?" "אני קופיפון חץ ובאתי לכאן מפצצתה, העכבר שם אמר לי איך לברוח. אני רוצה למצוא את מזלי במשחק חדש שאני אצליח בו" ענה לו קופיפון "אהה, עכבר הפצצתה טי די 5, מס' 1,435,675 עם אני לא טועה…" אמר העכבר. "מי אתה?" שאל קופיפון "איזה מס' עכבר אתה?" "לי!" צעק העכבר "לי אין מספר! אני שולט על האינטרנט ביחד עם המקלדת! אני יכול להפוך אותך לכל מה שאני רוצה! אבל אני נשבעתי שלא אשתמש בכוחותי לרעה" "מצטער" ענה קופיפון "אני צריך ללכת לחפש את מזלי במשחק אחר" "אז לך לעכבר המשחקים, פינה ראשונה משמאל דרך 13, בהצלחה" אמר ופנה לעוד דף מרחף. קופיפון הלך אחרי הוראותיו של עכבר האינטרנט והגיע לביתן שמעליו היה שלט שכתוב בו 'משחקייה' "זה בטח המקום" אמר קופיפון לעצמו ונכנס. כשנכנס שמע קול מחוספס שצועק עליו "הי, מה נסגר. אתה לא יכול להיכנס לפה בלי פגישה מתואמת מראש!" "אבל עכבר האינטרנט שלך אותי" אמר קופיפון. "אה, הוא! אני מצפצף עליו" אמר עכבר המשחקים ושיהק. "אתה יכול להעביר אותי למשחק שאנסה בו את מזלי בבקשה" שאל קופיפון. "איזה נודניק" אמר עכבר המשחקים וכתב משהו באחת ממכונות המשחק "בי-בי" אמר ולחץ על כפתור. "רגע, לאיזה משחק אתה לוקח אותייייייייי" אמר קופיפון כשהחל להעלם.
כשהופיע, ראה קופיפון בניין גדול כחול ולידו שלט. בשלט היה כתוב "דרוש/ה מישהו שיחליף את רוח הפאקמן החומה, לפרטים היכנס לבניין או התקשר לטלפון 80-1-100-40-50" "מגניב" אמר קופיפון ונכנס. כשנכנס אמרו רוחות הפאקמן "זה הכול, נו טוב" קופיפון שמע קול "יוצאים בעוד:3,2,1, go!" אמרו לקופיפון שהוא צריך לגרום לפאקמן להפסיד בכל מחיר. כשהוא ראה אותו, עשה קופיפון את הדבר היחידי שהוא ידע לעשות, הוא ירה בפאקמן חץ. "טוררורורו" נשמע הקול והאותיות game over הופיעו בגדול. אחר כך הרוחות כעסו על קופיפון, הן אמרו לו "זה היה קל מדי, תעוף מפה" קופיפון יצא מעוצבן וכועס כששמע "הי, גם אותך גרשו" קופיפון הסתובב וראה רוח חומה של פאקמן.


תגובות (2)

מגניב… אהבתי, אין ביקורת פשוט אדיר!

20/01/2015 12:23

תודה ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

20/01/2015 12:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך