פילי-חמלי
דירוגים ( חיוביים וטובים כמובן D; ), ביקורות הערות טובות או רעות יתקבלו בשמחה

קופיפון חץ פרק 3 עיר ‘היריד’ והווירוס

פילי-חמלי 28/01/2015 597 צפיות אין תגובות
דירוגים ( חיוביים וטובים כמובן D; ), ביקורות הערות טובות או רעות יתקבלו בשמחה

"מי אתה" שאל קופיפון, עדיין מאוכזב מתגובתן של הרוחות "אני הרוח החומה של פאקמן" ענתה הרוח "קוראים לי חמר" "ואני קופיפון חץ, מה קרה לך?" אמר. "אני הלכתי מהמשחק שלי כי אני לא מספיק לאכול את פאקמן ואני כל הזמן מתלונן אז לרוחות נמאס" אמר חמר. "הי, אתה מכיר מקום שנוכל לישון בו?" שאל קופיפון. "כן, יש עיר שקוראים לה 'היריד' " אמר חמר " שם אפשר גם לעשות כסף קל, כל מה שצריך לעשות זה ללכת לעכבר ההעברה. אה, הנה הוא, שם" אמר חמר ושניהם התקדמו לעבר העכבר.
"זה היה כיפי" אמר חמר לקופיפון אחרי שעברו מבעד לשער השיגור "נכון" הסכים קופיפון "טוב, יש לי 3,000 דולר בכיס, מה אתה רוצה לעשות איתם?" שאל קופיפון. "נישן באכסניה ובבוקר ננסה להרוויח עוד כסף" אמר חמר כשדילג מעל שני ברווזונים שטילו שם.
בבוקר קופיפון התעורר וראה את חמר מקפיץ כדורים "בוקר טוב קופיפון, אתה טוב בג'אגלינג?" שאל חמר, לפתע אחד הכדורים נפל ומתוך חור שהיה שם יצאה תולעת וצרחה על חמר "אני לא מוכן שתהרוס לי את הבית!" לקופיפון זה הזכיר עכבר אחד מסוים "גם לא בעד תשלום!" "הבטחתי להם שאתן להם חלק שווה בתשלום" אמר חמר.
ברחוב, חמר עשה ג'אגלינג כשקופיפון הקפיץ חיצים. לפתע, אחד החיצים עף גבוה מידי, נחת על פטריית מריו נדהמת , קפץ ממנה , שבר חלון וגלח למישהו את השיער. אז ראה קופיפון שזה בית ראש העיר "אה, חמר. כדאי שנברח" אמר קופיפון. קופיפון ידע שהולכות להיות צעקות "אה, חמר. כדאי שנזוז" אמר קופיפון בלחץ מה. "למה?" שאל חמר כשנשמעה הצעקה "מי עשה את זה!" ראש העיר היה קובייה צהובה של טטריס עם שיער חום. כרגע, הוא היה אדום, עם קרקפת ורודה ובלי שיער. "מי עשה את זה!" שאל ראש העיר שוב, כולם הצביעו על קופיפון חץ. "עכשיו אני מבין" אמר חמר "כדאי שנלך". ראש העיר כבר היה סגול אך קרקפתו עדיין הייתה ורודה מחוסר השיער הפתאומי. קופיפון וחמר ברחו. אך לפתע, ראה קופיפון דבר מעברו… בלון אדום, קופיפון החל להזיע ואז, הוא ירה בבלון חץ. הילד הקטן שהחזיק אותו, שהיה פאקמן נבהל מחמר וברח ממנו, ואז התינוק שלף נקודה לבנה ואכל אותה. חמר, שידע היטב מה זה אומר נעשה כחול לבן ובמקום עיניים היו לו איקסים. בינתיים ראש העיר זרק על קופיפון חץ קוביות טטריס. לפתע, כולם ברחו "מה קרה?" שאל קופיפון והסתובב, מולו עמד ווירוס מחשב ענקי. ~*בחר שחקן* P1 קופיפון חץ: 100 נקודות חיים, 20 זריזות! P2 ווירוס: 350 נקודות חיים, 40 זריזות!. P2 מתחיל! התקפת זרוע, -30 חיים. P1 תורך! מתקפה מיוחדת -355 חיים! P2 ווירוס מת!~
"אבל לווירוס היה רק 350 חיים" אמר קופיפון לעצמו "אז במי עוד פגעתי…" הוא ראה שבחמר תקוע חץ. "אופס" אמר קופיפון במבוכה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך