Nogiga
העליתי קטע קצר מהסיפור בהמשכים שאני מתכננת להעלות לפה מתישהו. רציתי לבדוק אם זה נשמע לכם מעניין, אני אשמח לשמוע חוות דעת, כל חוות דעת שהיא :)

*אל תדאגו, זה לא משעמם מדי, תהיה אפילו פנטזיה ^^

קטע מתוך הסיפור בהמשכים שאני עובדת עליו.

Nogiga 06/10/2012 696 צפיות 10 תגובות
העליתי קטע קצר מהסיפור בהמשכים שאני מתכננת להעלות לפה מתישהו. רציתי לבדוק אם זה נשמע לכם מעניין, אני אשמח לשמוע חוות דעת, כל חוות דעת שהיא :)

*אל תדאגו, זה לא משעמם מדי, תהיה אפילו פנטזיה ^^

קלידי הפסנתר היו רכים ורגישים לאחר שאחזתי בעיפרון זמן רב כל כך. האקורדים ניהלו שיחות רגועות זה עם זה בהרמוניות מושלמות, והצלילים הגבוהים היו לציוץ הציפורים המרגיע כשהשיחה נחלשת. אצבעותיי נעו באיטיות בין המרווחים השונים, ותמרנו במקביל בין דפי התווים שמולי.
"זה מקסים!" אמא פסקה מבישוליה ומחאה כפיים כשהסתיימה היצירה.
"אבל זו היצירה היחידה שהיא יודעת לנגן" הקניט אותי דין בצחוק, וזרקתי עליו עט שהיה מונח על הפסנתר.
"במקום להתאמן על עוד יצירות, היא פשוט נהיית אלימה!" אמר, כשחיוך גדול ושובב התפרש על פניו, חיוך גדול ומדבק.
"מתי אבא חוזר?" שאל וקם מהספה כדי לזרוק את עטיפת החטיף שאכל לפח.
כזה הוא דין, גבוה ורזה, כמה שלא יאכל. היה לו שיער בהיר גזום, ועיניים אפורות קטנות. תמיד קינאתי בו שקיבל את הגומות של אמא ואת הביטחון העצמי של אבא.
אפשר לומר שלא רבנו כמעט כאחים. כשהייתי קטנה הוא היה שומר עליי המון בלילות, גם כשלא רצה, והוא לא הציק לי יותר מדי. עוד בצעירותי הוא היה מנדנד להורים וטוען שאני מחוננת או לפחות חכמה באופן לא רגיל, הוא צדק. החליטו לאבחן אותי כמחוננת ממש בתחילת כיתה ג', אבל עד היום אני בוחרת להישאר בכיתת לימודים רגילה.
הוא תמיד מחמיא לי, בדרכו שלו, ונותן לי הרגשה שאני יכולה להצליח בהכל. אני אוהבת את דין.
"היום הוא חוזר מאוחר, אבל אתה יכול להתקשר אליו" ענתה אמא וטעמה עם כף עץ מהמרק המבעבע.
"אני אחכה שהוא יחזור, שמעתי קולות של טפטוף מאחורי הפסנתר ואני חושב שמשהו דולף שם."
"מאחורי הפסנתר? זה יכול ממש להזיק לו! למה שלא תבדוק מה זה בלי שאבא יבוא?" אמרתי בכעס.
"תירגעי, אני בטוח שזה כלום" אמר בשאננות האופיינית לו. "אם זה ימשיך אנחנו נטפל בזה, הפסנתר היקר שלך יחיה."
"הוא באמת יקר" צחקקה אמא, ואני ודין חייכנו זה לזה בגלגול עיניים.


תגובות (10)

נשמע טווב *~*

06/10/2012 06:08

נראה ממש טוב!
תפרסמי את הסיפור.
0_~

06/10/2012 06:22

זה נשמע ממש יפה! תפרסמי את זה!
אה ואיך קוראים לסיפור???

06/10/2012 06:56

נשמע טוב, מחכה להמשך! :)

06/10/2012 07:56

אני חושב שזה יהיה סיפור מאד מאד מעניין מחכה להמשך:)

06/10/2012 09:28

למען האמת, עוד לא חשבתי על שם לסיפור… אני חושבת שאני אעשה את זה כשאני אסיים לכתוב אותו. כרגע הוא עוד בחיתולים, אבל נתתם לי עוד מוטיבציה להמשיך, תודה לכולכם :)

06/10/2012 09:28

נשמע מאוד מעניין, תמשיכי..

06/10/2012 13:26

כולם כאן אומרים:
״מאוד מעניין…״ או, ״נשמע טוב…״
כאילו, אנשים!!!!!!!!!!!
אתם לא רואים את התיאורים היצירתיים?!?!?????!?!?
את הדימויים המשובחים?!?!?!???!???
״שיחה הרמונית בין הקלידים!״ איך לא חשבתי על זה?!
את מדהימה! אין מילים לתאר! ואני לא אומר את זה סתם!
ואיזה מין שאלה זאת???
ברור שזה מעניין!!!
בקיצור! תמשיכי!!!!

06/10/2012 14:25

וואו! אם זה רק חלק מהסיפור, אני כבר לא יכולה לחכות שתעלה את היצירה כולה! הכתיבה שלך יוצאת מן הכלל! כישרון אדיר!
התיאורים עדינים ומקוריים והבנייה הראשונית של הדמויות ממש טובה!
תעלי את הסיפור! עם או בלי שם!
3> נעמי

06/10/2012 20:36

המון תודה לכם, אתם נורא מרגשים אותי!! :')

07/10/2012 06:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך