hnbbvfcc
אני לא מרוצה מהצפיות של זה אז הינה זה שוב. בבקשה תקראו זה ממש ממש חשוב לי...
3+ תגובות ממשיכה XD

קללת הסוד-פרק 2 (זה יהפוך למעניין בהמשך)

hnbbvfcc 14/07/2013 510 צפיות 6 תגובות
אני לא מרוצה מהצפיות של זה אז הינה זה שוב. בבקשה תקראו זה ממש ממש חשוב לי...
3+ תגובות ממשיכה XD

תמיד חשבתי לעצמי למה אבא כל כך מרושע, מאז שהייתי ילדה קטנה הוא בעט בי, הרביץ לי, קילל אותי. כאילו לא רוצה אותי כאן, הוא אהב להיות בודד,בלי שום ספק. הוא אף פעם לא שיתף אותי בדברים כמו אם יש לי אחים, איך נראית אימא שלי. לפתע שמעתי צעקה ששברה את קו מחשבתי:"ואל! בואי לפה מיד!" מיד נמלאתי פחד וכעס מה הוא רוצה ממני עכשיו? חשבתי בליבי, בטח שאנקה בשבילו את הבית או יתן לו את כל הכסף שחסכתי, כרגיל.
ניגבתי את הדמעות עם טישו וירדתי למטה. "שבי" הוא הורה בקול קשה כאבן והצביע על הספה השחורה מפחם שנחה באמצע החדר. עשיתי כדבריו, הוא התיישב מולי על אחד מהכיסאות האפורים שהיו מולי. ובהה בי כמה שניות. "ואל, אני נוסע, ולא , לא יודע מתי אחזור, מצאתי מישהי שתשגיח עלייך בתמורה לכך שתתני לה את הבובה הישנה שלך. אני יודע שזה קשה לך, אבל לא אכפת לי, אני חייב לנסוע." הוא השאיר אותי ללא מילים. הבובה הייתה של אמא ומצאתי אותה בעליית הגג. לאן הוא בכלל נוסע? לכמה זמן? כנראה שלא אדע.
פתאום נתקפתי זרם אנדרנלין בורידים שלי וצעקתי עליו"מה אתה חושב שאתה עושה?! אתה לוקח את המזכרת היחידה שלי מאימא!" אבי רתח מזעם ונתן לי סטירה כל כך חזקה שצווחתי מרוב כאב,רצתי למקרר לקחת קרח – אבל אבא תפס את מפרקי ידיי עד שהם הלבינו וצעק עליי בכעס"אני אבא שלך ואני יעשה מה שארצה!" הבטתי בעיניו חסרות הרחמים שבערו באש של כעס. מה חשבתי לעצמי? למה אמרתי את זה? אחרי כמה שניות אבי אמר לי בקול שקט אך כועס"את עושה מה שאני אומר. זה ברור?!" הנהנתי בנגד לרצוני.
הוא רץ לחדרי ולקח את הבובה שלי. הבובה של אמי. החנקתי דמעות והמשכתי להסתכל באימה על הנעשה. הוא יצא וטרק את הדלת בחוזקה. כול הבית רעד,שמעתי מנוע של מכונית והוא נסע. ואני נשארתי לי בוכה בדממה הייסורית שעטפה אותי.


תגובות (6)

העלת את זה כבר, בכל מקרה אני רוצה המשך, לא אני דורשת המשך!!!!

14/07/2013 14:07

אני יודעת שהעלתי. אני לא מרוצה מהצפיות. :( חעחע תידרשי לך בכיף.

14/07/2013 14:17

לסיפורים שהם לא סיפורי מפורסמים לוקח זמן לקבל צפיות, אני חושבת שכדאי לנסות להעלות א הסיפור בשעות אחרות מהסיבה הפשוטה שיש מחברים מסויימים שאוהבים את הז'אנר הזה אבל לצערנו הם מתחברים בשעות מסויימיות בלבד, בכל מקרה תמשיכי את הסיפור ,עם הזמן את תקבלי קוראים (גם אצלי זה עובד ככה לפעמים)

14/07/2013 14:29

ממש אהבתי את הסיפור שלך, לשם שינוי סיפור שלא מדבר על מפורסמים [אין לי ום דבר נגד הסיפורים האלה אני פשוט עייפה מהם], אהבתי את הרעיון ואת איך שהסיפור מתקדם הדבר היחיד שהייתי ממליצה לך עליו זה להאריך את הפרקים, זה ממש עוזר ויותר סוחף בעיניי, ובעיניין הצפיות, אנחנו לא יכולים לשלוט בהם לצערי הרב הדבר היחיד שנותר זה לקוות שמישהו יבחר להסתכל בסיפור שלי הלילה או אחר הצוהריים…
אני מאחלת לך בהצלחה עם הסיפור
מצפה להמשך ♥

14/07/2013 14:34

אה…אממ תודה!
אני עושה פרקים קצרים כי אנחנו עדיין כותבות את הסיפור ואני לא יודעת עם יהיה לי מספיק לפרסם עוד כמה זמן מסוים…. טוב אני ממשיכה :)

14/07/2013 14:47

נחמד.
רק הערה אחת קטנה,גוף ראשון יחיד(אני),בעתיד שזה עם א'.
לדוגמא:"אני אבא שלך ואעשה מה שארצה." בניגוד ל-אני אבא שלך ויעשה מה שארצה.
מקווה שתמשיכי.
ממש מעניין.

14/07/2013 17:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך