דיאנה והחיים יפים ^^
מקווה שאהבתם (:

קלף באמצע הים – פרק 1 , ניסיון

מקווה שאהבתם (:

– מנקודת המבט של נייט –
קמתי סוף – סוף אחריי הלילה האחרון , קמתי עם חתכים ושריטות , כמו כל בוקר " נייט!! " לינה קראה , לפעמים זה משגע אחות תאומה , החלטתי שנמאס לי מהחיים .. , אבל זאת אותה החלטה שאני מקבל כל בוקר , זה קשה , אני לא מבין מה עשיתי להם .. , שמעתי דפיקה בדלת , זה היה גאווין והחבורה שלו ג'ק , אנדרו , ריצ'י , לולה ואחותי לינה , למה היא נותנת להם לעשות לי את זה שאלתי את עצמי את אותה שאלה כל בוקר .. , ירדתי למטה עם המוסיקה שלי , גאווין אמר משהו וכולם צחקו ואני התעלמתי כל פעם מחדש ..
" נו נייט יותר מהר " היא אמרה " חכי רגע , מה כואב לך לחכות כמה זמן .. " אמרתי " גאווין מחכה " הוא אמר , אני לא סובל שהוא מדבר בגוף שלישי , זה מפגר , לבשתי חולצה לבנה ז'קט שחור ומכנס שחור ארוך , לא לבשתי משהו יותר , זה בצפר , מה כיף בו ? אם יש בו את גאווין והחבורה שלו , ירדתי למטה , ריצ'י עמדה בהלם , כרגיל , אני לא סובל את השגרה הזאת ..
" אתם לא צריכים לחכות לי , אתם יודעים , יש לי מכונית משלי , לכו ביי " וגררתי אותם מחוץ לבית , נאנחתי , מה הם רוצים ממני הפעם שאלתי את עצמי בפעם המיליון היום .. , לקחתי את התיק שלי ויצאתי מהבית , תנחשו מי עמד מאחורי הדלת , זה ברור , זה היה גאווין , הוא רוצה ממני משהו זה ידוע , " מה אתה רוצה גאווין הפעם ?! " אמרתי בעצבנות " הפתעה " הוא אמר .. כל הדרך חשבתי מה זאת "ההפתעה" הזאת .. , לא היה לי מוזר שאני במכונית שלי לבד , זה מה שמיוחד בו הוא מלא כולו בעולם המוזיקלי שלי , רק זה חסר לי שהוא יחליט לצרף אותי לחבורה המפגרת שלו , כל העולם המוזיקלי שלי יעלם ..
– מנקודת המבט של לינה –
קמתי , כולי חייכנית , איזה חיים מאושרים יש לי אמרתי לעצמי , והסתכלתי על ניו יורק השימשית , אחרי תקופה אחרוכה של גשמים , סוף-סוף קצת שמש , אני כבר יודעת מה תוכניות שלי להיות , ללכת לים , עם כל החבורה שלנו , ירדתי למטה להכין לי ארוחת בוקר , לבשתי במהירות חולצה שחור שכתוב בלבן Smail סקיני לבן וז'קט אפרפר , ציחצתי שיניים , לקחתי את התיק שלי וירדתי למטה , אכלתי את החביתה עם השוקו בעונג רב , " נייט!! " צעקתי לו " מה את רוצה?! " הוא צעק
" קום כבר!!! " והוא קם , וככה התחיל הבוקר שלנו בצעקות כמו כל בוקר , נאחנתי לפתע הייתה דפיקה בדלת , זאת הייתה החבורה שלנו וחיכינו לנייט , גאווין סיפר שיש לו הפתעה , התחננתי לו שיספר לי את ההפתעה לנייט , בסוף הוא סיפר לי את "ההפתעה" " זאת תיהיה הפדיחה הכי גדולה של נייט " אמרנו בזמן שריצ'י חיפשה את השירותים " אסור שריצ'י תדע מזה , היא תתן לנו , וזה כבר הרס לנו תוכנית אחת " גאווין אמר וכולנו הסכמנו , נייט ירד עם ריצ'י , הוא לא שמע אותה עם האוזניות שלו , אני מתה על זה שלפעמים יש לו עולם משלו , שהוא יכול לדמיין חיים מאושרים יותר בשבילו , אבל זה החיים פה , החזקים שולטים , החלשים חיים בפחד כל יום , ככה זה וזהו.
ואז הוא ירד לא מגונדר כמו תמיד , אני לא מבינה איך ריצ'י אוהבת אותו , נייט גרר אותנו החוצה , ואנחנו חיכינו בשביל לספר לו שיש לו הפתעה קטנה מאיתנו , והוא כמובן האמין , נכנסו למכונית ונסענו , צחקנו " תגידי אח שלך תמיד היה כזה פתי? " וכולנו המשכנו לצחוק " הגיע הזמן שיסבול קצת אחרי התעלולים שעשה לי בילדות שלנו " וחייכתי חיוך מרושע ..


תגובות (1)

מעניין,תמשיכי…

02/04/2013 02:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך